Jos 40+ nainen panostaa todella paljon vartaloonsa ja ulkonäköönsä, saako hän laadukasta seksiseuraa miehistä miten helposti?
Täysin väljähtyneissä liitoissa eläviä naisia varmaan tämä kiinnostaa...?
Kommentit (45)
Ja lisäksi vielä se, että sitä seksiseuraa tulisi löytyä livenä eikä alhaisesti netistä, josta kaikki saavat. Ap
Nyt alkoi tulla sellaista settiä että mä väitän että tuolla asenteella et saa minkäänlaista seuraa. Miehet tykkää hauskasta ja rennosta (sen ulkonäön lisäksi). Et kuulosta kummaltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi siis luottaa siihen, että jos vain jaksaa täysillä panostaa itseensä, seksiä vielä tulee, vaikka omaa miestä ei voisi vähempää kiinnostaa? Ap
Kyllä voi luottaa siihen.
Ihan vain kysymyksenä... miksi nainen ei panostaisi täysillä itseensä ja katsoisi mikä kotona tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi vielä se, että sitä seksiseuraa tulisi löytyä livenä eikä alhaisesti netistä, josta kaikki saavat. Ap
Parasta seksiseuraa olen löytänyt netistä. Sieltä vain valkkaa sen miellyttävimmän miehen ja alkaa kirjoitella. Olen ensin kirjoitellut jonkin aikaan nähdäkseni synkkaako muutenkin yhteen. Minulle on myös tärkeää, että huumori ja jutut menevät yhteen. Nyt olen tapaillut seksin merkeissä vuoden alusta komeaa, pitkää, hauskaa ja fiksua miestä. Tosin jutellaan ja höpötetään muutenkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saa panostamattakin.
Ei varmasti saa laadukasta, jos on ikääntynyt eikä panostanut ulkonäköönsä.
Mutta jos itseensä panostava nainen 40+ saa siis oikeasti hyvää ja hyvännäköistä seksiseuraa, miksi moni nainen lakkaa panostamasta itseensä sen myötä, kun avioliitto väljähtyy? Onko sen pakko antaa murtaa oma itsetunto ja halu tavoitella jotain parempaa? Ap
Miten niin ei saisi? :D
En ole panostanut vartalooni, en treenaa tai harrasta mitään liikuntaa, mutta tarjolla on seksiseuraa 19-50v miehistä. Ja ihan hyvän näköisiä nuoria ehdottelee vaikka mitä. Kuvat on kaikilla ja nuorin tosiaan 19v, vaikka en tuon ikäistä etsikään, enkä pelkkää seksiseuraa. Mutta voin hyvin kuvitella, että jos haluaisin niin saisin komean nuoren tänne vaikka täksi illaksi jos haluaisin. Laadukkaasta en sitten tiedä mistä sen voisi tietää ja mitä sillä haet. Mutta itse ajattelisin, että sitten kannattaisi panostaa myös luonteeseen.
Pelkkä miehen ulkonäkö ei takaa hyvää seksiä, henkiset ominaisuudet meikkaavat myös. Ja rahakin jota olisi valmis käyttämään yhteiseen aikaan olisi plussaa. Ap
No se on sitten toinen juttu, että minkälaisilla henkisillä ominaisuuksilla varustettu mies kiinnostuu oman vanhempansa ikäisestä naisesta, joka suunnittelee pettävänsä miestään, ja joka vaatii, että tästä lystistä mies on vielä valmis maksamaan... :D
Saisin jos haluaisin. Ei tarvitse mennä kuin kahvilaan istumaan niin joku tulee jo tarjoutumaan seuraan. Olen naimisissa ja uskollista tyyppiä. En anna kenenkään tarjota edes kahvia. Muutaman kerran joku on ravintolassa maksanut mun laskun, eli kun pyydän laskua niin tarjoilija sanoo että laskun maksoi joku "herrasmies" joka "lähti jo" . Kerro näistä myös miehelleni koska ei sitä koskaan tiedä mikä sekopää siellä taustalla on. Tuollaisella ravintolakerralla tulee yleensä sellainen olo että joku seuraa. Ei mikään mukava tunne.
Olen yli nelikymppinen. En erityisesti hoida ulkonäköäni mutta aina ollut miesten mieleen. En tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi tulla sellaista settiä että mä väitän että tuolla asenteella et saa minkäänlaista seuraa. Miehet tykkää hauskasta ja rennosta (sen ulkonäön lisäksi). Et kuulosta kummaltakaan.
Mikä se asenne mielestäsi on? Millä perusteella tämä mielipide? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi siis luottaa siihen, että jos vain jaksaa täysillä panostaa itseensä, seksiä vielä tulee, vaikka omaa miestä ei voisi vähempää kiinnostaa? Ap
Kyllä voi luottaa siihen.
Ihan vain kysymyksenä... miksi nainen ei panostaisi täysillä itseensä ja katsoisi mikä kotona tapahtuu?
Jospa on jo vuosia katsonut eikä kotona tapahdu yhtään mitään? Ap
Helposti saa. Pätee molempiin sukupuoliin. Kun enemmistö miehistä ja naisista jotenkin rupsahtaa tai lihoo tai tätiytyy ja setiytyy, niin tottakai ne itsestään huolta pitäneet hyvännäköiset ovat silloin pienempää vähemmistö kuin nuoremmissa ikäluokissa eli menekki paranee. Ehkä kaikkia ei vain kiinnosta niin paljon, että viitsisivät nähdä vaivaa sen eteen, koska vaivaahan se vastii sitä enemmän, mitä vanhemmaksi tulee. Nuorena moni on hyvännäköinen yrittämättäkin.
N48
Entä voiko joku arvata päällepäin, etten saa seksiä, jos jaksan silti panostaa vartalooni ja ulkonäkööni täysillä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos itseensä panostava nainen 40+ saa siis oikeasti hyvää ja hyvännäköistä seksiseuraa, miksi moni nainen lakkaa panostamasta itseensä sen myötä, kun avioliitto väljähtyy? Onko sen pakko antaa murtaa oma itsetunto ja halu tavoitella jotain parempaa? Ap
No varmasti saa kun on hyvät geenit. Ei panostaminen tarkoita litran maalipurkkia naamaan ja silareita.
Geenien vaikutus alkaa menettää merkitystään jo 30+ iässä, jolloin elintapojen ja ulkonäköön käytetyn rahan ja vaivan määrän merkitys nousee ja iän myötä koko ajan lisää, jos realistisesti kilpailee haluttavuudessa parikymppisten kanssa. Ap
Siis jokainen kilpailee haluttavuudessa oman ikäryhmänsä sisällä, plus miinus 5 v. Eli halutit nelikymppiset miehetkin katselevat niitä hyvännäköisiä nelikymppisiä naisia, eikä oman tyttären ikäisiä parikymppisiä tyttöjä. Keskustelupastojen hepeaketut ovat ihan oma lajinsa, eikä heilläkään ole naista oikeasti, saattaapi olls naispuolisen ikäerohullun provoilunimimerkkikin.
N48
Vierailija kirjoitti:
Entä voiko joku arvata päällepäin, etten saa seksiä, jos jaksan silti panostaa vartalooni ja ulkonäkööni täysillä? Ap
Ei voi.
Olen kyllä miettinyt samaa yhdestä sormusta käyttävästä törkeän seksikkäästä 40-50 v miehestä, jonka kanssa on silmäpeliä. Että voiko kukaan niin kuuma elää vähällä seksillä, vai onko se sula mahdottomuus.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti saa kun on hyvät geenit. Ei panostaminen tarkoita litran maalipurkkia naamaan ja silareita.
Geenien vaikutus alkaa menettää merkitystään jo 30+ iässä, jolloin elintapojen ja ulkonäköön käytetyn rahan ja vaivan määrän merkitys nousee ja iän myötä koko ajan lisää, jos realistisesti kilpailee haluttavuudessa parikymppisten kanssa. Ap
Siis jokainen kilpailee haluttavuudessa oman ikäryhmänsä sisällä, plus miinus 5 v. Eli halutit nelikymppiset miehetkin katselevat niitä hyvännäköisiä nelikymppisiä naisia, eikä oman tyttären ikäisiä parikymppisiä tyttöjä. Keskustelupastojen hepeaketut ovat ihan oma lajinsa, eikä heilläkään ole naista oikeasti, saattaapi olls naispuolisen ikäerohullun provoilunimimerkkikin.
N48
No joo ja hyvä niin. Joka tapauksessa en halua harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, joka haluaisi minua vain paremman puutteessa, vaan haluaisin aidosti tuntea olevani haluttu elettyäni vuosia täysin väljähtyneessä avioliitossa. Ap
Mutta aion aloittaa nyt sen täysillä panostamisen niin viimeistään vuoden päästä olen valmis etsimään seksiä. Olen tähänkin asti panostanut kyllä mutten täysillä, varaa parantaa on paljon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48No joo ja hyvä niin. Joka tapauksessa en halua harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa, joka haluaisi minua vain paremman puutteessa, vaan haluaisin aidosti tuntea olevani haluttu elettyäni vuosia täysin väljähtyneessä avioliitossa. Ap
Et sä voi kenenkään korvienvälistä ikinä tietää, miksi joku haluaa juuri sinua. Pitää luottaa siihen tunteeseen, että vaikuttaako mies haluavan ja olevan susta viehättynyt.
Ymmärrän itsetuntosi murentuneen huonossa liitossa. Mutta niin on monella miehelläkin, jos heidän vaimonsa on vuosia torjunut ja lopettanut seksin. Hekin haluavat varmasti sikana sitä naista, joka näyttää haluavan heitä ja pitävät sitä naista ihan superkuumana.
Vierailija kirjoitti:
Mutta aion aloittaa nyt sen täysillä panostamisen niin viimeistään vuoden päästä olen valmis etsimään seksiä. Olen tähänkin asti panostanut kyllä mutten täysillä, varaa parantaa on paljon. Ap
Lopeta se överipanostaminen jo ja mene hengailemaan baariin. Paljon tuloksellisempaa ja seuraa tulee taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se överipanostaminen jo ja mene hengailemaan baariin. Paljon tuloksellisempaa ja seuraa tulee taatusti.
En ole riiittävän tyytyväinen vartalooni enkä ulkonäkööni nyt, itsetunto ei siis vielä riitä. Ap
Kyllä. Ja yleensä seksikin on taivaallista vähän kokeneempien naisten kanssa. Enpä oikeastaan nuorempia ulkona edes katsele. M28
Pitäis ensin määritellä se laatu.
Se ei nimittäin yksinään tarkoita vielä yhtään mitään.
Siis merkkaavat myös. Tekstinsyöttö... ap