Kävin ottamassa tänään influenssarokotuksen ilmaiseksi
Antoivat kahvit + piparit sekä hammastahnatuubin "urhealle potilaalle" - Hienoa Myyrmäen terveysasema!!! <3 <3 <3
Kommentit (71)
Työnantaja tarjoaa halukkaille piikin, käyn kyllä ottamassa ku viime vuonna ei iskeny piikin ottamisen jälkeen. Pari vuotta sitten kärsin tuon influenssan ja ei ollu kovin hääviä :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Kerranpa olen influenssan sairastanut, enkä sen jälkeen edes tavallista flunssaa, aikaa jo yli 30 v. Olihan se ikävä tauti, mutta ei se nyt perusterveelle kuolemaksi ole. Koitan pitää yllä hyvää vastustuskykyä ja kaipa olen jotenkin onnistunut, kun niin terveenä olen pysynyt, vaikka ikääkin jo on. Vältän myös turhia lääkkeitä, vain jos on suunnilleen henki kyseessä, menen lääkäriin ja syön lääkkeitä. Ihmiset ihan turhaan syö lääkkeitä, vaivat voisi usein hoitaa luonnonmukaisemminkin.
Luetko ollenkaan uutisia? Jatkuvastihan on juttua miten influenssa tappoi perusterveen 2x-vuotiaan. Googlettamalla löytyy.
Eli ei luotettavia, vedenpitäviä todisteita influenssarokotteen tehosta taaskaan. Ei tilastoja. Pelkkää huuhaata ja mutuilua. Hyvää yötä.
Kai tiesitte että tämän syksyn rokote on merkitty mustalla kolmiolla ja on siis eritystarkkailtava lääke? Eli sen vaikutuksia ihmisillä ei ole testattu ja raskaana oleville sitä ei edes virallisesti suositella tämän takia. Niitä haittavaikutuksia odotellessa..
Mulla olis sille skepsikselle oikeasti hyvä vuoden huuhaa-palkintoehdokas: Influenssarokotekampanja. THL kävis mainiosti myös. Sen vois palkita joka vuosi, on niin huuhaa-toimintaa kuin olla voi. Kun tekee kaiken suunnilleen päinvastoin kuin sieltä ohjeistetaan, niin aika hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden rokotteen teho parhaimmillaan 20% kannattaahan se juu sitten ehdottomasti ottaa!
Älä valehtele. Tavallisestikin suoja 70-90%. Tänä vuonna parempi, kun tehoaa ainakin neljään virukseen.
https://www.sciencedaily.com/releases/2018/04/180419131015.htm?fbclid=I…
Siitäpä lukemaan faktoja. Sulla oli varmaan joku tutkimus väitteesi taustalle myös? :)
Katso vaikka THL: n sivuilta. Oman kaupungin sivuilta meillä ainakin näkyy tuo tämän syksyn rokotuksen teho neljään virukseen.
Kyllä minä sen tiedän. Mutta tiedäthän sinä että virukset ovat muuntautumiskykyisiä ja se rokotteen teho tosiaan on se 20%? Vai miten nyt tämän tutkimustuloksen meinasit kumota?
No kun ei ole. Katso sielä asiaa koskevilta luotettavilta sivuilta. 70-90% työikäisillä on teho. Iäkkäillä hieman vähemmän, mutta hyvä kuitenkin. Kuolleisuus vähentyy roimasti. Ja vaikka rokotteesta huolimatta sairastuisi, tauti on paljon lievempi.
Ole hyvä ja linkitä se luotettava tutkimuksesi, minä linkitin jo omani missä todetaan 20% teho rokotteella
THL
Minäkin ennen uskoin, että täyttä hömpötystä se rokote. Sitten tuttava kuoli influenssaan nelikymppisenä. Oli perusterve. Nyt olen ottanut rokotteen joka vuosi.
Käsittämättömän hyvin on onnistunut kansan aivopesu tässäkin vaan eipå ollut yllätys. Tiedättekö että suomalaiset luottavat lääkäriin ja auktoriteettiin paljon enemmän kuin muissa maissa? Omilla aivoilla ajattelu on sallittua! Aivan turha rokote tämä on. Itse en ole rokotevastainen lainkaan, mutta tässä rokotteessa mättää liian moni asia.
No ikävä kyllä näin on. Ja sitten pikkuisen saatte rahnua lääketeollisuudeltakin. THL= Terveyden Huonontamis Laitos. Kansan antama nimi, itse en ole keksinyt.