Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ottamassa tänään influenssarokotuksen ilmaiseksi

Vierailija
27.10.2018 |

Antoivat kahvit + piparit sekä hammastahnatuubin "urhealle potilaalle" - Hienoa Myyrmäen terveysasema!!! <3 <3 <3

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aiemmin ottanut tuota rokotusta - mutta viime talvena meinasin oikeasti kuolla influenssaan ja päätin, että tänä vuonna olisin tuota rokotusta ottamassa ensimmäisten joukossa - ja niin olinkin. Ap

Vierailija
2/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä, se influenssa-aalto oli kyllä niin kamala talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkea sitä...hömppämaakarit saa aina ihmisiä höynäytettyä. Ei tulis mieleenkään ottaa tehotonta mitä-lie-litkua elimistöön vapaaehtoisesti, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä yhtikäs mitään. Mutta jokainenhan saa tietty tehdä itselleen mitä lystää. 

Vierailija
4/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki kävin Koivukylässä.

Tosin jätin kahvit ja piparit niitä tarvitseville köyhille. Maistuiko, ap?

Vierailija
5/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmivaa. No thanks!

Vierailija
6/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikkea sitä...hömppämaakarit saa aina ihmisiä höynäytettyä. Ei tulis mieleenkään ottaa tehotonta mitä-lie-litkua elimistöön vapaaehtoisesti, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä yhtikäs mitään. Mutta jokainenhan saa tietty tehdä itselleen mitä lystää. 

Kuolleita viruksiahan ne vaan on.

Vierailija
7/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos mullekaan. Mutta kivat sulle ap, jos oot tyytyväinen. 

Vierailija
8/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Pharman unelma, ihmiset peloissaan ottaa turhia rokotuksia. Hyvä business! Kohta varmaan pakollinen. 

Vierailija
9/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas juttua espanjantaudista. Ehkä kuitenkin kannattaa rokote ottaa pipareilla tai ilman.

Vierailija
10/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ottamassa maanantaina. Olen sairastanut kerran influenssan, ei koskaan enää, itselläni se oli järkyttävä tauti.

Vierailija
11/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mueli rokotteesta tosiaan muuttuu, kun saa kertaalleen sen pahan influenssan jälkitauteineen.

Minäkin hain piikin. Liian kiireinen jouluaika, joten riski minimoitava.

Vierailija
12/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranpa olen influenssan sairastanut, enkä sen jälkeen edes tavallista flunssaa, aikaa jo yli 30 v. Olihan se ikävä tauti, mutta ei se nyt perusterveelle kuolemaksi ole. Koitan pitää yllä hyvää vastustuskykyä ja kaipa olen jotenkin onnistunut, kun niin terveenä olen pysynyt, vaikka ikääkin jo on. Vältän myös turhia lääkkeitä, vain jos on suunnilleen henki kyseessä, menen lääkäriin ja syön lääkkeitä. Ihmiset ihan turhaan syö lääkkeitä, vaivat voisi usein hoitaa luonnonmukaisemminkin. 

Vierailija
13/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Tod.näk. tuo rokotus pelasti iäkkäiden vanhempieni hengen - olimme viime talvena paljon tekemisissä keskenämme, mutta he eivät saaneet tautia.

Sensijaan minä ja siippani olimme "kuoleman kielissä" ilman tuota rokotusta.

Vierailija
14/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin kovan taudin sikaflunssa vuotena, en tiedä oliko sikaa vai mitä. Sen jälkeen ei edes nuhaa. Koskaan en ole flunssapiikkiä ottanut, enkä ota. En luota pahemmin lääkäreihin ja näihin kaikenmaailman piikkeihin. Lääketehtaat höynäyttää. 

Vierailija
15/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Tod.näk. tuo rokotus pelasti iäkkäiden vanhempieni hengen - olimme viime talvena paljon tekemisissä keskenämme, mutta he eivät saaneet tautia.

Sensijaan minä ja siippani olimme "kuoleman kielissä" ilman tuota rokotusta.

höpönlöpön

Vierailija
16/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ottaa päähän nämä ”osaan pitää huolta terveydestäNI” -sankarit, jotka ovat niin sankareita että tulevat töihinkin kipeänä levittämään pöpöjään.

Omassa lähipiirissä on ihmisiä, joista sitten joutuu olla erossa, kun on jonkun näistä lahjoista saanut mukaansa töistä.

Vierailija
17/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mueli rokotteesta tosiaan muuttuu, kun saa kertaalleen sen pahan influenssan jälkitauteineen.

Minäkin hain piikin. Liian kiireinen jouluaika, joten riski minimoitava.

Mulla muuttui kyllä ihan toiseen suuntaan, kun muutama vuosi sitten erehdyin mokoman ottamaan. Sairaampi en ole koskaan ollut, kun sen koko talven. Kolme ab-kuuria, lopulta keuhkokuume, johon todella olin kuolla. Ei ikinä enää näitä täysin turhia rokotuksia mulle. 

Vierailija
18/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mä saan töissä opettajana piikin parin viikon kuluttua.

Vierailija
19/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäki kävin Koivukylässä.

Tosin jätin kahvit ja piparit niitä tarvitseville köyhille. Maistuiko, ap?

Hyvältä maistui, kiitos kysymästä - ja se kahvitarjoilu oli kyllä ihan kaikille tarkoitettu, ei vaan "köyhille", sitäpaitsi, kukapa meistä nyt niin rikas muka on - ei ainakaan kukaan Koivukylässä asuva. ;-D

Piti muutenkin istua se 15 min rokotuksen oton jälkeen, joten siinähän se aika kului mukavasti pipareita syöden ja kahvia juodessa. Ap

Vierailija
20/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otin, kun lapsen neuvolakäynnillä tarjosivat (lapselle tietysti myös). Ei todella kiinnostele sairastaa, se on yli kuukauden keikka sitten kun se tauti käy koko perheen läpi. Tänä vuonna rokote on kattavampi kuin viime vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan