Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa kun poikaystävä tykkää musta enemmän ilman meikkiä?

Vierailija
27.10.2018 |

En yleensäkään meikkaa paljon yhtään, mutta poikaystävän mielestä olen vielä kauniimpi kokonaan ilman meikkiä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Ap ei ilmeisesti osaa meikata.

No en osaakaan, koska mua ei hirveästi kiinnosta. Kun meikkaan käytännössä vain tasoitan hieman ihoa ja laitan hennosti contouria. Onneksi on tummat kulmat ja ripset.

Jos mullakin olis tummat kulmat ja ripset, en meikkaisi, mutta kun vaaleat, pitää meikata.

Sulla on ripsiväri ja kulmaväri luonnostaan.

Vierailija
22/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän rehellisesti enemmän meikatusta.

M

minkä ikäinen mies olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ihmetteli aikoinaan, miksi en aamulla heti herätessäkään näytä rumalta, kuten esim. netissäkin on näitä naisia, joista on kuvat ilman meikkiä ja meikillä, eli kuinka paljon virheitä voi meikillä piilottaa. Tosin sanoo, että olen kauniimpi meikillä, ja kyselee välillä milloin teen smokey eye -meikin. Itse inhoan sitä naamallani, kun en taida edes osata tehdä sitä. Olen blondi ja piirteiltäni muutenkin vaalea, niin vähääkään vahvemmalla meikillä näytän mielestäni hu*ralta. :D Joten meikkaan ihan kuten haluan.

Vierailija
24/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Ap ei ilmeisesti osaa meikata.

No en osaakaan, koska mua ei hirveästi kiinnosta. Kun meikkaan käytännössä vain tasoitan hieman ihoa ja laitan hennosti contouria. Onneksi on tummat kulmat ja ripset.

Jos mullakin olis tummat kulmat ja ripset, en meikkaisi, mutta kun vaaleat, pitää meikata.

Sulla on ripsiväri ja kulmaväri luonnostaan.

Kuka käskee?

Vierailija
25/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Olisi kyllä hienoa jos olisi nainen mikä näyttäisi hyvälle ilman meikkiäkin.

Mulle ainakin kelpaisi.

Eikö mies 42v. ole vielä tuohon ikään sellaista naista löytänyt?

Vierailija
26/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös sellaista, että miehen mielestä meikkaamiseni on turhaa, koska olen kuulemma luonnonkaunis. No jossain määrin olen, mutta itselleni tule mukavampi olo, jos häivytän isoja ihohuokosia (joita mulla hieman on nenän molemmin puolin), laitan vähän punaa poskiin ja peitepuikolla peitän mahdolliset näppylät.

Vierailija
27/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

minkä ikäinen mies olet?

38.

Aika jännä, että täällä on taas näin paljon meikittömyyden puolestapuhujia tai heitä, joiden miehet haluavat meikittömyyttä. Silti joka puolella lähes kaikki naiset meikkaavat. Joku ristiriita tässä nyt on. Ei kai naiset näkisi niin paljon vaivaa meikatakseen, jos se ei näyttäisi hyvältä.

Vierailija
28/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, ellei mies ole tyytynyt paremman puutteessa edes johonkin.

Vierailija
29/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä se sika!

Eipäs kun pidä tiukasti kiinni moisesta aarteesta.

Vierailija
30/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

minkä ikäinen mies olet?

38.

Aika jännä, että täällä on taas näin paljon meikittömyyden puolestapuhujia tai heitä, joiden miehet haluavat meikittömyyttä. Silti joka puolella lähes kaikki naiset meikkaavat. Joku ristiriita tässä nyt on. Ei kai naiset näkisi niin paljon vaivaa meikatakseen, jos se ei näyttäisi hyvältä.

No ainakin minulle on miehen halut tässä meikkiasiassa yhdentekeviä. En ole koskaan meikannut ja mieskin tiesi sen vallan hyvin minun mukaani lähtiessään. Exänsä meikkasi enemmänkin.

Vierailija
31/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kontrolloivat naistaan tuolla tavoin. Eivät myöskään pidä "seksikkäistä" vaatteista naisella.

Vierailija
32/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä siististi meikattu nainen on meikitön. Joten en paljoa kuuntelis miesten juttuja

Luitko edes aloitusta?

Vierailija
33/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän meikkaamattomista naisista, ja toisaalta myös goottityyliin tai muuten varsin dramaattisesti meikatuista naisista. Peruslortto contour tms. Kardashian instagram -meikatuista naisista en pidä.

M/34

Vierailija
34/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen siitä rouvasta, jonka mielestä hänen miehensä ansaitsi nähdä vaimonsa laitettuna joka päivä jo aamiaispöydässä. Että haluaako miehet todella tuota. Yleensä.

Ap

Nuorena on niin nätti muutenkin, ettei meikkiä kaipaa. Sitten jossain vaiheessa meikki siistii ihoa ja piirteitä, nuorentaa ja kaunistaa jonkin verran. Vähän myöhemmin palataan uudestaan tilanteeseen, että vähemmän on enemmän eli jollei halua näyttää Halloween-noidalta, kannattaa pitää meikkaus minimissä.

Vierailija
35/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kevyt meikkaaminen liittyy siistiin olemukseen. Ajavathan miehetkin partansa. Itse pidän parrasta miehellä, mutta se taas tuntuu miesten mielestä viestivän epäsiististä olemuksesta.

Vierailija
36/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Oletko parisuhteessa vai sinkku?

Vierailija
37/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Sinkkuna ollut nyt pari vuotta.

Vierailija
38/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

ookoo. Se selittää, miksi meikatut kiinnostavat :)

Vierailija
39/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

ookoo. Se selittää, miksi meikatut kiinnostavat :)

On mua aina kiinnostanut, enkä ole naisystävieni meikkaamisiin koskaan mitenkään puuttunut.

Vierailija
40/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskin on sitä mieltä etten tarvitse meikkiä, ja oon kauniimpi ilman. En edes hiuksia värjää nykyään. ☺️ Luonnollisuus +++

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi