Onko outoa kun poikaystävä tykkää musta enemmän ilman meikkiä?
En yleensäkään meikkaa paljon yhtään, mutta poikaystävän mielestä olen vielä kauniimpi kokonaan ilman meikkiä.
Kommentit (45)
Miksi olisi outoa?
En meikkaa käytännössä koskaan (lasketaanko huulirasva?) eikä siitä ole ikinä huomauteltu negatiivisesti. Kehuttu vain.
Tuli vaan mieleen siitä rouvasta, jonka mielestä hänen miehensä ansaitsi nähdä vaimonsa laitettuna joka päivä jo aamiaispöydässä. Että haluaako miehet todella tuota. Yleensä.
Ap
Eikös toi oo tosi kiva homma? :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Meijän pitää saaha nähä ap sun pärstäs! Niin voidaan sanoa!!
M kirjoitti:
Ap ei ilmeisesti osaa meikata.
No en osaakaan, koska mua ei hirveästi kiinnosta. Kun meikkaan käytännössä vain tasoitan hieman ihoa ja laitan hennosti contouria. Onneksi on tummat kulmat ja ripset.
Ehkä meikkaustyylisi on mallia "tikkurila".
Miesten mielestä siististi meikattu nainen on meikitön. Joten en paljoa kuuntelis miesten juttuja
Minä pidän rehellisesti enemmän meikatusta.
M
odotahan kun täytät 70! Silloin pitää meikata aamukahvillekin.
Kiva poikaystävä sulla :) pitää sua kauniina ihan omana itsenäsi.
Niin ja miehille tiedoksi et meikattukin voi olla kahdella eri tapaa, kevyt meikki tai törkeä maski naamalla. Yleensä miehet ei tajua, jos on kevyt meikki...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meikkaustyylisi on mallia "tikkurila".
No ei ole! Siitä olen varma. Enkä mä varmaan ihan seinästä repäistyn näköinen ole, kun saan huomiota muiltakin miehiltä.
Mutta joo, varmaan moni tykkää meikatuista enemmän.
Ap
Olisi kyllä hienoa jos olisi nainen mikä näyttäisi hyvälle ilman meikkiäkin.
Mulle ainakin kelpaisi.
Olen nähnyt vaimoni meikattuna viimeksi häissämme vuonna 2000. En ole ikinä kehdannut sanoa hänelle, mutta hän oli jotenkin naistenlehdestä repäistyn näköinen. Jotenkin... muovisen oloinen. Siihen nähden hän on kauniimpi meikkaamatta. No, ehkä jokin hyvin hienovarainen meikkaus voisi hiukan innostaa minua, mutta en tiedä, kun en ole nähnyt. Hän on kaunis sellaisena kuin on. En ylipäätään koe kovasti tarvetta arvostella häntä, mutta joskus toivoisin, että hän kasvattaisi vähän pitemmän tukan. Vaan enpä käy sitäkään vonkaamaan.
Makunsa kullakin! Olen tapaillut montaa miestä joka on kannattanut meikittömyyttä, toistakin kastia toki löytyy. Aviomies on lestadioilaisesta suvusta, olen ajatellut että siitä syystä vieroksuu meikkaamista kun ei ole tottunut. Olen kyllä huomannut että katselee meikattuja naisia mutta minulle sanoo aina että ei tykkää meikistäni, näytän kuulemma oudolta ja en itseltäni.
Siis outoa miksi?? Ihana ku tykkää luonnollisesta eikä sellaisesta hirveydestä, jolla on litra meikkiä naamassa.
Todennäköisesti meikkaat päin persettä.
Luin samaa lehtijuttua, ja kysyin mieheltä, arvostaisiko hän ponnisteluani, jos en esiintyisi meikittä aamiaisella. Ei kuulemma, eikä muutenkaan ymmärrä, miksi pitää meikata.
Järkevä mies sinulla 🙂