Se perinteinen: Mitä teillä tehdään juuri nyt?
Minä pesen toista koneellista pyykkiä, karjalanpaisti muhii uunissa, kynttilöitä sytyttelen ja kalustan nukketaloa yllätykseksi huomisille pienille vieraille.
Kommentit (40)
Mies on saunassa. Minä ja kissa sohvalla, mulla kone, kissalla ei konetta.
Kiitos vastanneille. Minä poltin käteni kastikkeen kanssa.
Makaan kuumeessa sohvalla, 4v istuu mun päällä ja 7v jaloissa, katsovat Myyrää iltasadun sijaan. Pyykit jäi pesemättä, unohdin, pitää laittaa aamulla ekana ja keksiä joku joka veisi kuopuksen harrastukseen, kun isä on reissussa.
Mies on lähdössä juuri käyttämään koirat nopealla iltalenkillä, minä istun sohvalla ja luen puhelimesta av:ta, ja odotan että mennään suihkuun kunhan mies tulee takaisin. Sen jälkeen jotain herkkuja ja tv:n katselua ja mies hieroo hartioitani. Esikoinen on isällään ja tuleva kuopus heittelee kuperkeikkoja vatsassani.
Mulla on toinen pitsa uunissa. Mies lähti kauppaan hakemaan olutta. Vanhempi lapsi on suihkussa, nuorempi odottaa suihkuun menoa. Katsotaan kohta Putousta ja syödään pitsaa.
Lopetin just keittiön seinän maalaamisen , ajattelin istahtaa sohvalle, kattoa jotain kivaa hetkisen ja nautiskella lasin tai pari viiniä ja rapsutella koiraa. Mies tulee reilun tunnin päästä harrastuksesta, mennään saunaan ja käydään vielä koiran kanssa iltalenkillä.
Mulle tulee nyt paniikki. Käteen sattuu niin paljon. Laitoin rasvasiteen.
Mies on lähdössä baariin kavereidensa kanssa, itse odottelen Putouksen alkua ja surffaan netissä
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ollut jo jokusen tunnin veljellään pelaamassa lautapelejä, on kuitenkin tulossa aikanaan kotiin. Minä katselen sivusilmällä stand upia ruudusta, napostelen halloweensuklaata, siemailen teetä ja odottelen miesystävää kotiin. Ajateltiin korkata oluet miehen tultua ja löhötä ilta sohvalla telkkaria katsellen ja mahdollisesti pleikkaa pelaten.
Eikö seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Mies on lähdössä juuri käyttämään koirat nopealla iltalenkillä, minä istun sohvalla ja luen puhelimesta av:ta, ja odotan että mennään suihkuun kunhan mies tulee takaisin. Sen jälkeen jotain herkkuja ja tv:n katselua ja mies hieroo hartioitani. Esikoinen on isällään ja tuleva kuopus heittelee kuperkeikkoja vatsassani.
Meinasitteko harrastaa suihkussa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ollut jo jokusen tunnin veljellään pelaamassa lautapelejä, on kuitenkin tulossa aikanaan kotiin. Minä katselen sivusilmällä stand upia ruudusta, napostelen halloweensuklaata, siemailen teetä ja odottelen miesystävää kotiin. Ajateltiin korkata oluet miehen tultua ja löhötä ilta sohvalla telkkaria katsellen ja mahdollisesti pleikkaa pelaten.
Eikö seksiä?
No ei ole mitenkään spesifisti laitettu kalenteriin, eiköhän tuo jää illan mittaan nähtäväksi.:'D Miksi noin kiinnostaa?
t.20
Lämmitän saunaa ja kohta teen pyttipannua.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksiä?
No ei ole mitenkään spesifisti laitettu kalenteriin, eiköhän tuo jää illan mittaan nähtäväksi.:'D Miksi noin kiinnostaa?
t.20
Jos meinaatte niin missä asennossa luultavasti? Meinaatteko esileikin aikana harrastaa suuseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksiä?
t.20
Jos meinaatte niin missä asennossa luultavasti? Meinaatteko esileikin aikana harrastaa suuseksiä?
69 tai seisten niin, että olen miehen sylissä ylösalaisin. Veri menee päähän, mutta tuntuu hyvältä.
Istuskelen Onnibussissa matkalla kotiin! Reilu tunti niin perillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksiä?
t.20
69 tai seisten niin, että olen miehen sylissä ylösalaisin. Veri menee päähän, mutta tuntuu hyvältä.
Oii tää on niin ihanaa.
Kaikki nörttää omilla päätteillään.
Odottelen että sauna lämpiää uudelleen kun asuinkumppanit päästivät sen sammumaan ennen kuin pääsin töistä kotiin. Kun niinku onhan se ihan mahdottoman vaikeaa käydä heittämässä pari klapia kiukaanpesään että päivän kylmässä hytissyt perheenjäsen pääsisi heti kuumaan saunaan. Kyllä nyt uhriudun tässä oikein, marttyyriksi ryhdyn.
Yksi lapsi katsoo Putousta, toinen lapsi pelaa tietokoneella, mies lähti käymään abc:lla.
Koira odottelee myös saunaanpääsyä. Kissa hyppäsi juuri mun syliin, toinen on jossain omassa piilossa.
Yksin kotona piereskelen nautinnollisesti.