Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se perinteinen: Mitä teillä tehdään juuri nyt?

Vierailija
27.10.2018 |

Minä pesen toista koneellista pyykkiä, karjalanpaisti muhii uunissa, kynttilöitä sytyttelen ja kalustan nukketaloa yllätykseksi huomisille pienille vieraille.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri syötiin ja nyt istutaan molemmat koneillaan. Kohta lähdetään kavereiden luo Halloween-pippaloihin.

Vierailija
2/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri käperryn päikkäreille. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä kahden täkin alla. Päällä myös pitkät kalsarit ja paita villasukat ja villatakki ja silti palelee. Yritän nukkua yövuoron jälkeen muttei onnistu. Mies häärää ylhäällä jotain ruokaa ja teini puhuu puhelua.

Vierailija
4/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia, odotan uunin lämpenemistä että saan leivän uuniin. Mies nukkuu huoh, hän vois varmaan nukkua 24h putkeen jos sitä ei herättäisi

Vierailija
5/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin tässä hirsiä aika pitkään ja kohta menossa Lidliin.

T. Lidl-mies.

Vierailija
6/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla surfailen netissä, etsin vinkkiä miten opettaa kertotaulua nuorimmaiselle. Pelattiin Kaboom-peliä (kertotaulu). Esikoinen tekee matikkaa omassa huoneessa. Jotain ongelmia kenties, kun isäkin siellä. Harvoin tarvitsee matikassa apua. Nuorimmainen leikkii.

Vierailija
7/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvalla surfailen netissä, etsin vinkkiä miten opettaa kertotaulua nuorimmaiselle. Pelattiin Kaboom-peliä (kertotaulu). Esikoinen tekee matikkaa omassa huoneessa. Jotain ongelmia kenties, kun isäkin siellä. Harvoin tarvitsee matikassa apua. Nuorimmainen leikkii.

Minä muistan tuon kertotaulun opetuksen pojalleni. Semmoinen muistikuva on, että siinä oli jotkut kortit koulusta saatuna. Hankalaa se oli, mutta nyt poika rakentaa taloja ja laskee suit sait kaikki piirustuksissa olevat jutut 😊

- ap -

Vierailija
8/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podetaan krapulaa, mies nukkuu, minä plaraan tablettia. Oksettaa.

Vierailija
9/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istuskelen keittiössä ja selailen tätä palstaa, seuraan sivusta kissojeni touhuja ja odottelen avopuolisoa kotiin. Myöhemmin perhe tulee kylään. :) 

Vierailija
10/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaillaan krapulaa, mulla olut ja miehellä viini. Napostellaan keksejä ja erilaisia juustoja. Pyykkikone pyörii ja telkkarissa within temptation youtubesta. Kiva laiskotella kotona kun ei ole mitään pakollista menoa.

Vierailija
11/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhnötän koneella saunan jälkeen, mies paistaa pihviä keittiössä.

Vierailija
12/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo vieläkään saanut nukuttua 😭😭😭 sen yövuoron jälkeen ja kohta alkaa uusi. Mitenköhän tässä vielä käy...oon valvonut nyt jo 24 tuntia.

Nro 3

Vierailija
13/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi lauantai-illan setti. Rentoutudaan kukin tavallaan. Mies juttelee kaverinsa kanssa ja mä palstailen. Tytär tyhjentää innokkaasti pyykinpesukonetta. 

Vierailija
14/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit tekevät pannukakkua, juuri syötiin päivällinen.

Minä notkun koneella ja juon viiniä, mies katsoo Netflixistä Siltaa.

Vierailija
15/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo iänikuisia auto-ohjelmiaan tv:stä. Itse roikun täällä. Kissa on vetäytynyt johonkin nokosille. Kun herää aion käydä hämärä lenkillä sen kanssa, nauttii kovasti turvallisesta pimeydestä.

Vierailija
16/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pelaa sohvalla, minä liskottelen nojatuolissa tabletin ja vinkkulasin kanssa. Iltapala lämpenee uunissa. Pitäisi nousta laittamaan sauna päälle ja hakea petivaatteet tuulettumasta, muttei raaskisi herättää sylissä kuorsaavaa kissaa.

Vierailija
17/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, mutta kohta se varmaan pitää herättää kun on F1 harjoitukset menossa. Kissakin onneksi nukkuu kokopäiväisen riehumisen jälkeen. Minä palstailen ja selailen uutisia ja alan kohta  katsomaan jotain murhajuttuja tallennukselta. 

Vierailija
18/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan huonoa fiktiota ja lueskelen välillä palstaa. Koira nukkuu pedissään vieressä ja nostaa välillä päätään siinä toivossa, että lähtisimme iltalenkille jo nyt eikä vasta puolen tunnin päästä. Spotify soittaa Edu Kettusta :D

Vierailija
19/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelen sohvalla ja odotan että tiskikone lopettaa. Sitten suljen hanan ja katkaisen virran ja syvennyn hyvään romaaniin.

Vierailija
20/40 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä on ollut jo jokusen tunnin veljellään pelaamassa lautapelejä, on kuitenkin tulossa aikanaan kotiin. Minä katselen sivusilmällä stand upia ruudusta, napostelen halloweensuklaata, siemailen teetä ja odottelen miesystävää kotiin. Ajateltiin korkata oluet miehen tultua ja löhötä ilta sohvalla telkkaria katsellen ja mahdollisesti pleikkaa pelaten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän