Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että inhottaa toi halloween..

Vierailija
27.10.2018 |

Lapset koristelee taloa halloween koristein vaikka olen monesti ne kieltänyt. Tuollaista amerikkalaista s**tanan palvontaa ei meidän talossa harjoiteta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puolestaan harmittaa, että itseltäni jää tänä vuonna halloween ihan kokonaan "väliin". On ollut taas vähän pidempi masennuskausi, ja kaikki juhlat ovat päässeet ns. yllättämään, kun ei ole yhtään tajunnut ajan kulua. Joten siksi minulta jää halloween nyt viettämättä. 😢 Ja jos tämä meno vielä jatkuu, niin tuskinpa jaksan paljon jouluakaan laitella (onneksi pääsen sentään sukuloimaan ja sitä kautta näkemään ja kokemaan palan "kunnon joulua").

Mutta ensi vuonna kyllä juhlin perhana kaikki mahdolliset ystävänpäivät, laskiaiset, kirsikankukat, kekrit ja halloweenit! 😤💪🏻 Joulukadunavajaiset, kaikki! Tympäisee niin kun en ole mitään juhannuskokkoja tai ilotulituksiakaan käynyt vuosiin katsomassa.

Vierailija
22/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ole koskaan tykännyt Halloweenista, jotenkin se katkaisee juuri alkaneen joulun odotuksen. Ennen lapsia en juhlinutkaan Halloweenia mitenkään, nyt lasten kanssa se on tekosyy leipoa ja syödä herkkuja Halloween-teemalla.

Kuka hullu aloittaa joulun odotuksen jo lokakuussa? Varmaan kohta juhannuksena jo joulufiilikset päälle ja glögit kauppoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ole koskaan tykännyt Halloweenista, jotenkin se katkaisee juuri alkaneen joulun odotuksen. Ennen lapsia en juhlinutkaan Halloweenia mitenkään, nyt lasten kanssa se on tekosyy leipoa ja syödä herkkuja Halloween-teemalla.

Kuka hullu aloittaa joulun odotuksen jo lokakuussa? Varmaan kohta juhannuksena jo joulufiilikset päälle ja glögit kauppoihin...

Aika moni "hullu". Haittaako se sua jotenkin?

Vierailija
24/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeistään siinä vaiheessa kun joku valittaa kaksi kuukautta aikaisemmin tapahtuvasta vuotuisjuhlasta sen takia että "joulun odotus häiriintyy". Kohta varmaan vappukin hiertää kankkua, kun joulua odotellaan.

Vierailija
25/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun odotus on hyvä syy syödä jouluherkkuja lähes ympäri vuoden? Mutta tuntuuko varsinainen joulu sitten enää miltään jos välissä ei saa olla mitään muuta teemaa?

Vierailija
26/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin! Ensimmäisen kerran "kohta on joulu!" kutittelee mielen perukoilla elokuun lopulla, kun illat alkavat pimetä ja viileentyä.

Mutta yleensä joulukarkkien kauppaan tulo (esim. tänä vuonna jo lokakuun alussa :"D) on minulle se signaali, että NYT saa ihan luvan kanssa alkaa sekoilemaan joulusta.

TOSIN siinä olen kyllä itse erilainen, että halloween ei minun jouluhullutustani häiritse!

Vierailija
27/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun odotus on hyvä syy syödä jouluherkkuja lähes ympäri vuoden? Mutta tuntuuko varsinainen joulu sitten enää miltään jos välissä ei saa olla mitään muuta teemaa?

Nimenomaan saattaisi tuntua, jos näitä keksimällä keksittyjä "teemoja" ei lykättäisi joka väliin.

Vierailija
28/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkia en lapsille anna, mutta omenat voin antaa.

- ap

Jenkeissähän omenoista joita on jaettu lapsille halloweeninä on löytynyt piilotettuja partateriä.

Vierailija
29/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkkia en lapsille anna, mutta omenat voin antaa.

- ap

Jenkeissähän omenoista joita on jaettu lapsille halloweeninä on löytynyt piilotettuja partateriä.

Amerikkalaisten halloween-myyttien perinnekuvastoa.

Vierailija
30/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 2000 vuotta sitten jossain Lähi-Idän tuppukylässä keksittyä uskontoa vastaan oleva juhlapyhä on automaattisesti paha juttu. Kyllä. Näin.

Vierailija
31/31 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeistään siinä vaiheessa kun joku valittaa kaksi kuukautta aikaisemmin tapahtuvasta vuotuisjuhlasta sen takia että "joulun odotus häiriintyy". Kohta varmaan vappukin hiertää kankkua, kun joulua odotellaan.

Olisi varmaan pitänyt muotoilla asia toisin. Mua ei siis halloween häirirse, mutta en jaksa innostuakaan siitä, koska odotan jo joulua. Tuon viestini itseasiassa tarkoitin niin, että nykyään löydän jo jotain juhlittavaa halloweenista (ne kausiherkut). Anteeksi, jos otit valituksena, en sitä niin tarkoittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän