Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun paras ystävä ei panosta ulkonäköön

Vierailija
27.10.2018 |

Leikkaa itse hiuksensa, pitkä long pop otsahiuksilla, joita välillä pitää kiinni. Olen yrittänyt ehdottaa väriä tai raitoja ja jotain lyhyttä mallia mutta hänpä ei halua muuttaa yli 20 vuotta ollutta kampaustaan mihinkään. Aika kamalan näköistä, eihän sitä saa juhlaankaan yhtään paremmin tuollaista piikkisuoraa lettiä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä ystävä ja pidän hänestä. Mutta sormet syyhyävät, koska hänestä saisi ihan edustavan näköisen ja olemus päivittyisi sieltä 80-luvulta tähän päivään ihan pikku kampaajavisiitillä. Kun ei ole edes rahasta kiinni, häntä ei vain kiinnosta olla naisellinen.

Sinun sormet syyhyävät, mutta mistä voit olla niin varma, että tyylitajusi ja makusi olisi parempi, kuin ystäväsi tai se miellyttäisi myös muiden silmää.

Ja monelle hiusvärjäys tai raidat ei ole mikään pikkujuttu, vaan useimmille se aiheuttaa voumakkaan allergisen reaktion niin kuin minun ystävälle, samoin monet kosmetiikka tuotteet.

En ole koskaan ymmärtänyt kaltaisiasi ihmisiä, joiden "sormet syyhyävät" muuttaa toisen ulkonaista olemusta tai kotia. Miksi et tee sitä itsellesi ja anna muiden elää omaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme