Ukko lähti kauppaan ja
Olen siivoamassa ja ukko lähti kauppaan. Olikin "sattumalta" törmännyt työkaveriin ja ovat nyt lähibubissa "yksillä".
Kommentit (17)
Tähän aikaan aamusta😃 Ei kai tuolla ole mikään bubi edes auki?
No siksi juuri lähti kauppaan kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttä. Lapsilla alkaa olla ruoka-aika niin raahaanko ne nyt pihavaatteissa mäkkärriin? Ärsyttää kun mikään ei toimi mistä sovitaan ja minulle jää kaikki hommat. Onko kellään muulla ollut näin?
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan aamusta😃 Ei kai tuolla ole mikään bubi edes auki?
Toi lähikuppila aukee 10:00 Ja juu tosiaan tähän aikaan aamusta 😏
Vierailija kirjoitti:
No siksi juuri lähti kauppaan kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttä. Lapsilla alkaa olla ruoka-aika niin raahaanko ne nyt pihavaatteissa mäkkärriin? Ärsyttää kun mikään ei toimi mistä sovitaan ja minulle jää kaikki hommat. Onko kellään muulla ollut näin?
Moni nainen ottaa toiveekkaanan komean koulutusprojektin ja ihmettelee vuosien päästä kun ei mies muuttunutkaan mieleiseksi.
Kannattaa asua maalla. Täällä ei mitään pubeja ole.
Toi on tosi itsekästä äijältäsi. Tahallaan teki, eli olivat sopineet jo etukäteen sen. Tota teki minunkin ex ja saattoi tulla vasta iltayöstä kotiin. Aikani katselin, mutta kun luotto meni niin meni ukkokin. Älä anna anteeksi tuommoista, miksi sinun yksin pitäisi siivota ja kokota?
Kysyit että onko kellään muulla ollut näin. Nimenomaan on ollut. On ollut monta kertaa kunnes järkiinnyin ja otin tolpat alle.
Etkö tunne nyt itsesi tyhmäksi ja turhaksi? Tiedän tunteeen ja nyt olen iloinen, etten enää koe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mies?
Joo on sillä munat ei se nainenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies?
Joo on sillä munat ei se nainenkaan ole.
Ei munat tee miestä. Saattaa se olla merkki sukupuolesta, mutta mies se ei aina ole.
jääkaappi ammottaa tyhjyyttään mut äijällä on varaa ostella femman bissejä lähibaarissa. prioriteetit kunnossa
Vierailija kirjoitti:
jääkaappi ammottaa tyhjyyttään mut äijällä on varaa ostella femman bissejä lähibaarissa. prioriteetit kunnossa
Ei kai tässä rahasta ollut kyse. Miksi se emäntä ei ole hankkinut ruokaa jääkaappiin, kun varmasti tietää millaisen ukon kanssa asuu?
Eilen ei jaksettu duunin jälkeen kauppaan. Aamupala ainekset oli kotona. Ja nimenomaan eilen sovittiin tämä järjestys et minä siivoan ja ukko käy kaupassa ja kokkaa. Nyt istun lasten kanssa mäkissä. Mennään varmaan sit kaupan kautta kotiin. Ukon perään en soittele. Harmittaa vaan, et mulla olis ollut tänään tyttöjenilta. Saa nähdä mihin aikaan ja missä kunnossa kotiin tulee
Mitä se haittaa? Sullahan on tietenkin kotivara ja teet sitten niistä ruokaa.