No, jokos aloitetaan vääntö, onko kaupan kakut parempia kuin itse tehdyt?
Vielä muistissa viime äitienpäivän alla, kun täällä oli hirveä taisto, onko itsethdyt parempia kuin kaupan " frödinget" ....
No, mites on?
Kommentit (20)
frödingen vadelma kakku on kyllä ihanaa.
Täytyy kyllä siinä tapauksessa olla surkea kakuntekijä! Mikään ei voita itsetehtyä mansikka-kermakakkua!
syönyt kaupan kakkua. Tekisi mieli kyllä maistaa, varmasti ovat hyvä.
Mies vastasi hymyillen että " Onneksi sä et ole sellainen" ja näinhän se on. ;)
olen ihan tajuttoman huono leipomaan.
Itte oon kokki ja tykkään vääntää kakkuja.. Mutta on kaupassa hyviäkin kakkuja!!
Mansikka-kermakakku on ällöö musta, teki kakun kuka tahansa.. Taitaa olla mulla kiintiö täysi siihen.. Ainakin itte koitan lykätä väliin muutakin!!
Ei voitu syödä sitä kakkua, oli niin hirveää. Sulanut ja jäähtynyt varmaan kymmenen kertaa. Tai jotenkin muuten asunut pakastealtaassa kuukausitolkulla.
se oli tosi hyvää. Osaan tehdä itsekin kakkuja, mutta joskus täytyy päästä vähän helpommalla.
Nykyään on valmispohjia ja kai kaikki osaa vatkata kermaa ja laittaa sinne väliin täytettä, mistä itse tykkää!?
Vierailija:
Nykyään on valmispohjia ja kai kaikki osaa vatkata kermaa ja laittaa sinne väliin täytettä, mistä itse tykkää!?
Kermavaahdossa on aina liikaa sokeria ja täytteet muutenkin niin makeita että kahden lusikallisen jälkeen alkaa kakku ällöttää...
ja voileipäkakku on aina niin kuivaa että sitä ei saa leikattu, tai sitten niin kosteaa että se ui lautasella nesteessä.
En ole koskaan ostanut kaupan kakkua. Teen aina itse, äitienpäivänäkin. Mies sitten vaan leikkaa aamulla palan valmiiksi lautaselle :)
tekemään kakun. Oikeasti. Nyt on vaikea kuvitella, mutta silloin en vaan kai osannut vatkata tarpeesi tms. Kakkupohjista tuli ihan kummallisia.
Vierailija:
*miten voi olla noin vaikeaa..*
Herätkää nyt, pahvit! ;-D
Mut ei haittaa, kun meillä ei oikein kukaan halua kakkuja syödä enkä itsekään niistä välitä.
keskisuurissa ja isoissa automarketeissa on leipomoiden tekemiä kakkuja. taatusti ovat parempia, kuin itse tehdyt.
leipominen on melkein taidetta ja kakun tekeminen myös.
moni luulee osaavansa tehdä hyvää kakkua, mutta totuus on toisenlainen.
viimeksi kun oltiin synttäreillä, niin kaverini ihmetteli miksi kakkua jäi niin paljon, vaikka se oli todella hyvää. kyllä hyvä kaupaksi menee ja jos ei mene, niin kyllä maussa vikaa on.
pystyisi tekemään -minä ainakaan! Mieluummin syön kakkugallerian ihanaa luksuskakkua, kuin itsetehtyä kerma-mansikkakakkua... Mutta siis, itsetehtyä mieluummin kuin jotain perus kaupankakkua.
sait äitienpäivälahjaksi Lidlin kakun?! Reps ja Kops :)
Raikkaampia, vähemmän ällömakeita.