Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaihastus

Vierailija
26.10.2018 |

Miten sellaisesta pääsee yli, kun mikään ei auta? Ei pysty keskittymään täysillä omaan puolisoon, kun melkein joka päivä nähdään töissä. Muistutan itselleni sen huonoista puolista, mutta ei. Raastaa kun ajatukset laukkaa jatkuvasti ihastuksen takia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään :(

Vierailija
2/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nämä huonot puolet ovat?

Vierailija
4/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinua halua.

Vierailija
5/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen?

Vierailija
6/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihastunut siihen ihmiseen vai kuvaan, jonka olet hänestä luonut tuntematta henkilöä sen enempää? Ehkä joku mättää nykyisessä suhteessa, kun olet noin kovasti ihastunut? Toki kaikki ihastuu joskus, se on normaalia ja ohimenevää. Mutta jos tunne vaan jatkuu, ei kaikki ehkä ole kohdillaan nykyisen kanssa?

Vierailija
7/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin työpaikalla työkaveriin. Se oli aika suora ihastuksestaan muhun.

Kävi kuitenkin 2 kuukauden tapailun jälkeen kaipaamaan eksäänsä, joka on mua 12 vuotta vanhempi, itse oon sitä työkaveria pari vuotta nuorempi. Olin ihan hurmiossa alkuun ja turpiini sain, oon kuitenkin onnellinen että saivat toisensa ja ovat onnellisia.

Ihastuminen on helppoa, rakastuminen ja varsinkin rakastaminen vaikeampaa.

Vierailija
8/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään tuotokset haisi, se oli liikaa. Ei auttanut ees ananas.

Vierailija
9/16 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin todella työkaveriin ja ihastusta kesti kaksi vuotta ja sitten paljastin tunteeni ja sain vastakaikua. Taustalla minulla oli huono avioliitto. Laitoin eron välittömästi vireille ennen kuin suhde meni puheluita pidemmälle.

Joskus siis ei tarvitse päästä ihastuksen yli, vaan se voi olla se oikea ihminen.

Vierailija
10/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nämä huonot puolet ovat?

Luullakseni onnellisesti naimisissa, perheellinen, taitaa pitää minusta, mutta tuskin kovin ihastunut. Jos nämä nyt huonoja puolia on. Ei kovin terveelliset elämäntavat, vähän jäyhä, ei fyysisesti kovin vahva.

Ap

Vierailija
11/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin työpaikalla työkaveriin. Se oli aika suora ihastuksestaan muhun.

Kävi kuitenkin 2 kuukauden tapailun jälkeen kaipaamaan eksäänsä, joka on mua 12 vuotta vanhempi, itse oon sitä työkaveria pari vuotta nuorempi. Olin ihan hurmiossa alkuun ja turpiini sain, oon kuitenkin onnellinen että saivat toisensa ja ovat onnellisia.

Ihastuminen on helppoa, rakastuminen ja varsinkin rakastaminen vaikeampaa.

Näinpä. Siksi haluan unohtaa.

Vierailija
12/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin todella työkaveriin ja ihastusta kesti kaksi vuotta ja sitten paljastin tunteeni ja sain vastakaikua. Taustalla minulla oli huono avioliitto. Laitoin eron välittömästi vireille ennen kuin suhde meni puheluita pidemmälle.

Joskus siis ei tarvitse päästä ihastuksen yli, vaan se voi olla se oikea ihminen.

Mulla ei edes oo huono liitto.

Vierailija
13/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä kenties 190 cm pitkä tumma ja lihaksikas laatikkopää?

Vierailija
14/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ihastuksia tulee ja menee, ei kaikkien kanssa pidä naida tai rikkoa hyvää liittoa. Kunhan ilahtuu aina töihin menemisestä. Johan tässä olisi lapsetkin ihan sekaisin kun minä tai rouva vuorotellen ihastuttaisiiin ja ryhdyttäisiin toimenpiteisiin.

Vierailija
15/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä kenties 190 cm pitkä tumma ja lihaksikas laatikkopää?

Ei vaan 170 cm vaalea viivahuulinen pulloharteinen kulmakarvaton hintelä laatikkopää.

Vierailija
16/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ihastuksia tulee ja menee, ei kaikkien kanssa pidä naida tai rikkoa hyvää liittoa. Kunhan ilahtuu aina töihin menemisestä. Johan tässä olisi lapsetkin ihan sekaisin kun minä tai rouva vuorotellen ihastuttaisiiin ja ryhdyttäisiin toimenpiteisiin.

Ihan totta, siksi minä täällä kirjoittelenkin.

Voin kyllä muotoilla ongelman toisinkin päin: miten voin samalla keskittyä mieheeni, kun ajatukset harhailee jatkuvasti toisaalle?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän