Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko surkea tarinani

Vierailija
26.10.2018 |

Heippa hei tutut ja tuntemattomat.

Olin ainoa lapsi. Minulla oli aika tiukka kuri. Jossain vaiheessa tuli kuvioihin väkivalta. Minua alettiin myös kiusata koulussa. Kiusaaminen ja väkivalta yltyi. Kotona lopulta välit menivät poikki vanhempien kanssa kokonaan ja muutin pois 16-vuotiaana ja keskeytin lukion jossa oli suurin osa kiusaajista.

Parikymppisenä tapasin miehen, menimme kihloihin ja muutimme yhteen. Aloimme yrittää lapsia ja eihän niitä kuulunut, kuten arvelin. Menimme lapsettomuushoitoihin ja siinä maailmassa menikin vuosia. Sain esikoisen viimein 26-vuotiaana. Yritimme myös toista lasta mutta hoidoilla ei enää tärpännyt. Sitten ihme ja kumma tulinkin luomusti raskaaksi ja sain toisen lapsen 29v. Raskausaikana parisuhde kuitenkin oli mennyttä ja jouduin lähtemään turvakodin kautta.

Onhan tässä muutakin, mm. vaikea leikkaus josta en toivu koskaan täysin ja olen ollut kiusattuna myös töissä ja netissä.

Onhan sitä positiivistakin, lapset antaa toivoa, samoin harrastukset, vapaaehtoistyöt ja äitiysloman jälkeen odottavat työt ja ensiasunnon osto.

Että semmoista. T. Se p*ska Elisa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se kaverisi joka pani miestäsi ja jonka haukuit?

Vierailija
2/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä se kaverisi joka pani miestäsi ja jonka haukuit?

No en jaksa keskittyä siihen, kuten muihinkaan kenen kanssa on ollut kärhämää :) Heitähän nyt on jonoksi asti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sinusta mitään mutta suosittelen jättämään kaiken nettikeskustelun

Älä kerro itsestäsi mitään

Vierailija
4/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Elisa! Wuhuu!

Vierailija
5/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla sinua oikein kiusataan töissä?

Vierailija
6/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sinäkään. Vaikutat nimittäin aika kauhealta jo nyt. Ap

Vierailija
7/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinäkään. Vaikutat nimittäin aika kauhealta jo nyt. Ap

En minä kerro itsestäni mitään. Älä sinäkään. Altistat itsesi suotta kiusaamiselle

Vierailija
8/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla sinua oikein kiusataan töissä?

Siis en ole nyt töissä. Mutta kun olin, niin mm. yksi ihminen koki asiakseen joka ikinen päivä huomauttaa ulkonäöstäni. Milloin lihonut, milloin meikit huonosti. No, tuo nyt on kärjistetty esimerkki. Hyvin monenlaista on ollut. Ap

Vierailija
9/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa hei tutut ja tuntemattomat.

Olin ainoa lapsi. Minulla oli aika tiukka kuri. Jossain vaiheessa tuli kuvioihin väkivalta. Minua alettiin myös kiusata koulussa. Kiusaaminen ja väkivalta yltyi. Kotona lopulta välit menivät poikki vanhempien kanssa kokonaan ja muutin pois 16-vuotiaana ja keskeytin lukion jossa oli suurin osa kiusaajista.

Parikymppisenä tapasin miehen, menimme kihloihin ja muutimme yhteen. Aloimme yrittää lapsia ja eihän niitä kuulunut, kuten arvelin. Menimme lapsettomuushoitoihin ja siinä maailmassa menikin vuosia. Sain esikoisen viimein 26-vuotiaana. Yritimme myös toista lasta mutta hoidoilla ei enää tärpännyt. Sitten ihme ja kumma tulinkin luomusti raskaaksi ja sain toisen lapsen 29v. Raskausaikana parisuhde kuitenkin oli mennyttä ja jouduin lähtemään turvakodin kautta.

Onhan tässä muutakin, mm. vaikea leikkaus josta en toivu koskaan täysin ja olen ollut kiusattuna myös töissä ja netissä.

Onhan sitä positiivistakin, lapset antaa toivoa, samoin harrastukset, vapaaehtoistyöt ja äitiysloman jälkeen odottavat työt ja ensiasunnon osto.

Että semmoista. T. Se p*ska Elisa

Onks tää nyt jotain Saunalahden guerillamainontaa?

Vierailija
10/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leikkaus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi