Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistava ihmissuhdetilanne

Vierailija
26.10.2018 |

Huomasin jo kauan sitten erään miehen kiinnostuksen vaikka en itse ollut kyseisestä henkilöstä kiinnostunut enkä koskaan ajatellut että voisin koskaan kiinnostuakaan hänestä, ei ole ollenkaan sen tyyppinen mies johon ihastuisin. Olen varattu perheellinen nainen siis.

Mies sitkeästi kuitenkin alkoi pyöriä mielessä ja aloin näkemään untakin hänestä toisinaan. Ja nämä sitten johti siihen että huomasin olevani sittenkin ihastunut tähän henkilöön. No kesällä tapasimme tuon miehen kanssa terassilla ja siellä sitten hieman humalassa mies lähetyi minua, tanssittiin hitaita ja ilta päättyi aika kiihkeään suutelemiseen. Menin kuitenkin paniikkiin ja poistuin paikalta eikä mitään liian vakavaa päässyt tapahtumaan eikä ole tapahtunut sen jälkeenkään.

Kauhistuttaa kuitenkin, kun huomaan tuntevani häntä kohtaan tosi lämpimiä tunteita vaikka ei olla nähty tuon jälkeen kuin vilaukselta. Miten pääsen näistä tunteista eroon? Mieskin on varattu ja vaikuttaa onnelliselta liitossaan, aivan kuten itsekin olen. En halua erota ja aiheuttaa pahaa mieltä miehelleni jota rakastan syvästi enkä myöskään lapsilleni. Tunteet toista kohtaan kuitenkin piinaavat.
Voiko tällaisen asian vuoksi mennä juttelemaan psykologille? Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua?

Vierailija
2/5 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja miten se päättyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä nosto

Vierailija
4/5 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta kuin puhua järkeä pään sisällä. Et kuitenkaan yhtään tiedä millaista arkenne olisi. Tekisikö hän arjessa kaiken sen mitä rakkaasi. Lapsia hän ei ainakaan rakastaisi kuten isä.

Pitkässä suhteessa ihastumisia tulee. Pahin virhe on alkaa miettiä missä asioissa uusi on parempi kuin nykyinen. Keskity oman miehesi hyviin puoliin. Jostain syystä olet päätynyt perustamaan perheen juuri hänen kanssaan.

Myös siihen omaan mieheen on mahdollista ihastua uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
5/5 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että nykyään, kun oma suhde on välillä surun aihe ja koen olevani lähinnä kodin sekatyöläinen, minuun vetoaa, että joku ihastuu minuun ja kohtelee minua ihaillen. Vaikka mitään ei tapahdu, jää tuo huomio mieleeni lämmittävänä, ja tulee uniinkin välillä. Ensin oli kamala morkkis jo vain sen tajuamisesta, että näen unta eri miehestä kuin omani, nyt en ole enää niin ankara. Jos elän rehellistä arkea puolisoni kera, voin kai unissa, joille en mitään voi saada sitten satujen huomiota eri hahmolta...