Naisystävä lopettanut paneutumisen kun muutimme yhteen
Voisi arkenaki vähän paneutua. Tänäänkin makoili sohvalla verkkareissa ja hupparissa ilman meikkiä kun tulin kotiin. En minäkään lopettanut, kun muutimme yhteen. Miten tuosta voisi huomauttaa hienotunteisesti? 🙄
Kommentit (14)
Mitä tarkoitat, että et sinäkään lopettanut? Meikkaamista?
Miksi muuttaa tapojaan? Sama kun lihoisi .
Sinäkö et siis ole kotona koskaan rennoissa vaatteissa ilman meikkiä, vai mitä tarkoitat?
Naiset laittautuu ”saalistusta” varten. Sitten kun se tapahtuu, sille ei enää ole tarveta. Ulkonäkö on se joka huomataan aina ensin ennen sisintä, mutta typerys on se joka rakastuu vain pintaan. Se kun katsos katoaa ajan kanssa.
En minä ainakaan meikeissä ole kotona. Makoilen sohvalla mieheni verkkarit jalassa ja hänen teepaita. Just kiva olla väljissä vaatteissa ja olla vaan. Jos olisin tälläytyneenä tässä, niin mies sanoisi aivan varmasti, että mikä juttu tää nyt on kun olet maalit naamassa, kun et ikinä ole. 10 sekunttia tuijottaisi ihmeissään.
Vie se useammin ulos, itse en ainakaan kotona löhöilyä varten jaksanut laittautua, ravintolaa tai baaria varten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset laittautuu ”saalistusta” varten. Sitten kun se tapahtuu, sille ei enää ole tarveta. Ulkonäkö on se joka huomataan aina ensin ennen sisintä, mutta typerys on se joka rakastuu vain pintaan. Se kun katsos katoaa ajan kanssa.
Ei näköjään mene kauaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vie se useammin ulos, itse en ainakaan kotona löhöilyä varten jaksanut laittautua, ravintolaa tai baaria varten kyllä.
Minkä takia miehen pitäisi viedä ulos?
Onko tämä niin, että juuri miehen pitäisi viedä puolisonsa ulos ja nainen palkitsee miehen meikillä?
Ap:lla on huono äidinkieli kun käyttää ihan väärää termiä.
Paneudutaanko teillä edes lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla?
Panna - laittaa
Paneutua - laittautua
Sitähän se arki on.