Mies jäi kiinni pettämisestä, niin tämän vaimo hankkiutui heti raskaaksi tälle.
Olivat siis menneet naimisiin noin puoli vuotta aiemmin ennen kuin mies ryhtyi suhteeseen toisen naisen kanssa ja eli täyttä kaksoiselämää. Käsittääkseni tätä avioliiton ulkopuolista suhdetta kesti pitkälle toista vuotta. Mies jäi pettämisestä kiinni vuosi sitten. Olin varma, että naisella on sen verran itsekunnioitusta, että ymmärtää etsiä parempaa, mutta kuinkas kävikään: nainen hankkiutui heti raskaaksi tälle pettäjämiehelle, ja nyt pitää kaikin keinoin kulisseja pystyssä ja esittää että kaikki on hyvin. Lapsi syntyi joku aika sitten. Olen tämän naisen Facebook-kaveri (tunnemme työpaikalta) ja olen kauhulla seurannut naisen fb-päivityksiä täydellisestä perhe-elämästä. Kummatkin ovat nuoria ja nainen vaikuttaa erittäin naiivilta ja hyväuskoiselta. Olen käsittänyt, ettei naisella ole paljoa ystäviä asuinpaikkakunnallaan, eikä kyllä muuallakaan.
Uskallanko vanhemman ja kokeneemman työkaverin roolissa kysyä, kuinka hänellä ihan oikeasti menee?
Kommentit (45)
Vain wt laittaa eropaperit ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen. Jatkuvat erot ja uusperhekuviot liittyvät poikkeuksetta alhaiseen sosioekonomiseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän somepäivityksiä, sitä onnettomampi elämä. Sanonta "siitä puhe mistä puute" on siirtynyt kirjalliseen ja kuvalliseen muotoon sosiaalisen median käytön lisäännyttyä. Ennen leuhkittiin kasvotusten, nykyään lisätään nettiin päivityksiä ja haetaan sitä kautta vahvistusta sille, että olenhan minä onnellinen, olenhan.
Ei, vaan meillä jokaisella on oma persoonallisuus. Osa kirjoittaa blogeja, jotkut harrastaa instassa ja toiset jakaa arkeaan kavereille facessa. Jos on sisäänpäinkääntynyt tai muuten luonteeltaan vetäytyvä niin se tuntuu SINUSTA oudolle kun on ihmisiä jotka jakavat erilaisia ja erilaisella motiivilla asioitaan. Ehkä se on juuri niin että sinua kiinnostaa tykkäysten määrä ja laitat päivityksiä harvoin, koska sinuun vaikuttaa se ettei ihmiset "tykkää" ja epäilen että sinäkin olet sellainen kaveri joka ei sitten tykkää niistä kavereidenkaan päivityksistä koska tämä on sinulle joku peli. Huomaa nyt että otit itse puheeksi huomiohakuisuuden sillä että jatkuvasti päivittää, joten sinä reagoit niihin niin ettet reagoi..
Mitä sää selität 😂😂😂 se on valitettava totuus, että epävarma pitää ääntä itsestään silloin kun itsevarma on hiljaa. Vai eikö muka kukaan muu ole someaikana kiinnittänyt huomiota siihen, että kun jotain asiaa, yleensä omaa kumppania, aletaan selkeästi korostaa ja nostaa jalustalle somessa, se on lopun alkua: parin kuukauden päästä päivitykset loppuu, koska "no, me ollaan erottu..."
Tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen päätti näyttää, etteivät mitkään kolmannet osapuolet niin vain päätä hänen elämästään. Onnistui siinä näemmä erittäin hyvin.
Terve suhde, jos sen tarkoituksena on näyttää muille jotakin. 😂😂😂😂 Tsiisus, kun aina täällä löytyy puolusteltavaa siitä että nainen jää elämään pettäjän kanssa.
Itse en kyselisi rouvan vointia. Niin makaa kuin petaa. Pettämisepisodi nostaa taatusti päätään avioliiton jokaikisessä muutosvaiheessa, ellei muulloinkin, mutta hän on valintansa tehnyt. Toivotaan, että mies ymmärtää jatkossa pitää melan housuissaan, ettei vaimon lisäksi nyt myös lapset saa kärsiä tuosta ku.si.päisyydestä.
Ehkä niillä on vapaasuhde, eikä tuossa ole kyse pettämisestä?
Eikö aloittaja maininnut että nainen joutui olemaan pitkillä saikuilla tuon jutun takia? Ei tuo taida olla normaali reaktio, jos kyseessä olisi vapaa avioliitto?
Vierailija kirjoitti:
Vain wt laittaa eropaperit ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen. Jatkuvat erot ja uusperhekuviot liittyvät poikkeuksetta alhaiseen sosioekonomiseen asemaan.
Tää. Antakaas kun arvaan. Kyseessä on joku yhden tatuoinnin #tattooedmom, jonka tekemiset ei edes kiinnosta ketää, joka hehkuttaa somessa vaunulenkkejä ja miehensä isyyttä ja kuvailee vauvaa, mutta ei voi näyttää sen naamaa, koska vauvan oikeudet.
Eppäillä tuota soppii.