Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni pettämisestä, niin tämän vaimo hankkiutui heti raskaaksi tälle.

Vierailija
26.10.2018 |

Olivat siis menneet naimisiin noin puoli vuotta aiemmin ennen kuin mies ryhtyi suhteeseen toisen naisen kanssa ja eli täyttä kaksoiselämää. Käsittääkseni tätä avioliiton ulkopuolista suhdetta kesti pitkälle toista vuotta. Mies jäi pettämisestä kiinni vuosi sitten. Olin varma, että naisella on sen verran itsekunnioitusta, että ymmärtää etsiä parempaa, mutta kuinkas kävikään: nainen hankkiutui heti raskaaksi tälle pettäjämiehelle, ja nyt pitää kaikin keinoin kulisseja pystyssä ja esittää että kaikki on hyvin. Lapsi syntyi joku aika sitten. Olen tämän naisen Facebook-kaveri (tunnemme työpaikalta) ja olen kauhulla seurannut naisen fb-päivityksiä täydellisestä perhe-elämästä. Kummatkin ovat nuoria ja nainen vaikuttaa erittäin naiivilta ja hyväuskoiselta. Olen käsittänyt, ettei naisella ole paljoa ystäviä asuinpaikkakunnallaan, eikä kyllä muuallakaan.

Uskallanko vanhemman ja kokeneemman työkaverin roolissa kysyä, kuinka hänellä ihan oikeasti menee?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät vaikka olisivat yrittäneet lasta jo pitkään ja viimein tärppäsi? Ja ovat sitten lapsen takia päättäneet jäädä yhteen? 

On kyllä surullista että joku jää pettäjän kanssa elelemään... 

Niin mustakin surullista. Pitäisi arvostaa itseään edes sen verran ettei jää tuollaisen kulkum*lkun kanssa saman katon alle. Tässä ajassa olisi ehtinyt jo vakiintua paremman miehen kanssa.

Ei ollut raskaana, kun sai tietää. Muistan kun kertoi töissä, että onneksi ei ollut tullut raskaaksi, koska se tästä tilanteesta vielä puuttuisi. Siksi ihmettelenkin hänen valintojaan ja olen huolissani. Tyttörukka..

Ap

Vierailija
22/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen päätti näyttää, etteivät mitkään kolmannet osapuolet niin vain päätä hänen elämästään. Onnistui siinä näemmä erittäin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nainen päätti näyttää, etteivät mitkään kolmannet osapuolet niin vain päätä hänen elämästään. Onnistui siinä näemmä erittäin hyvin.

Terve suhde, jos sen tarkoituksena on näyttää muille jotakin. 😂😂😂😂 Tsiisus, kun aina täällä löytyy puolusteltavaa siitä että nainen jää elämään pettäjän kanssa.

Itse en kyselisi rouvan vointia. Niin makaa kuin petaa. Pettämisepisodi nostaa taatusti päätään avioliiton jokaikisessä muutosvaiheessa, ellei muulloinkin, mutta hän on valintansa tehnyt. Toivotaan, että mies ymmärtää jatkossa pitää melan housuissaan, ettei vaimon lisäksi nyt myös lapset saa kärsiä tuosta ku.si.päisyydestä.

Vierailija
24/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve suhde, jos sen tarkoituksena on näyttää muille jotakin. 😂😂😂😂 Tsiisus, kun aina täällä löytyy puolusteltavaa siitä että nainen jää elämään pettäjän kanssa.

Itse en kyselisi rouvan vointia. Niin makaa kuin petaa. Pettämisepisodi nostaa taatusti päätään avioliiton jokaikisessä muutosvaiheessa, ellei muulloinkin, mutta hän on valintansa tehnyt. Toivotaan, että mies ymmärtää jatkossa pitää melan housuissaan, ettei vaimon lisäksi nyt myös lapset saa kärsiä tuosta ku.si.päisyydestä.

mammat on ite jääneet petturimiestensä luokse niin eivät nää muuta keinoo elviytyä.

Vierailija
25/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset (ja ehkä miehetkin) takertuvat puolisoonsa, vaikka tämä tekisi mitä. En ole koskaan ymmärtänyt tätä --

Vierailija
26/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo tarpeeksi omia murheita? ?

Vierailija
27/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset (ja ehkä miehetkin) takertuvat puolisoonsa, vaikka tämä tekisi mitä. En ole koskaan ymmärtänyt tätä --

Tämä. Yllättävän monet ihmiset elävät huonoissa suhteissa tavan vuoksi, tai siksi ettei uskalleta lähteä etsimään arvoistaan elämää.

Ehkä tämä kyseinen nainen oli putoamassa tyhjän päälle - ei ystäviä, ei kotia, ei uutta miestä odottamassa. Parempi vaihtoehto oli jäädä miehensä luo kaikesta huolimatta. Itse en pystyisi moiseen, mutta minä olenkin minä.

Vierailija
28/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti välittää toisesta ihmisestä, uskaltaa kysyä/puhua suoraan.

Vierailija
29/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. Ihan vaan kuulumisia. Sekin voi tuntua lohdulliselta tuollaisen kriisin keskellä.

Vaikka hän päällepäin näyttää onnelliselta, niin tuollaisen tapahtuman käsittely ei lopu vielä vuosiin ja se asia nousee esille yhä uudestaan suhteen edetessä. Vaatii terveen itsetunnon omaavilta aikuisiltakin aika paljon ammattiavun hankkimista ja itsetutkiskelua, jotta tuollaisesta pääsee yli ja että sitä oppii käsittelemään siihen liittyviä tunteita. Kumpikaan noista ei kuulosta siltä, että olisi päässä kaikki palikat kohdallaan niin sanoakseni. Ehkä ystävän tuki voisi olla paikallaan.

Vierailija
30/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän somepäivityksiä, sitä onnettomampi elämä. Sanonta "siitä puhe mistä puute" on siirtynyt kirjalliseen ja kuvalliseen muotoon sosiaalisen median käytön lisäännyttyä. Ennen leuhkittiin kasvotusten, nykyään lisätään nettiin päivityksiä ja haetaan sitä kautta vahvistusta sille, että olenhan minä onnellinen, olenhan.

Vierailija
31/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsii lapsettomuudesta niin naisen saa parhaiten hedelmälliseksi tekemällä tämän todella mustasukkaiseksi ja epätoivoiseksi. Asian voi morsiammen kanssa sopia ja sitten käy ikäänkuin treffeillä ja vaimo tietää sen. Tieto ja sopimus aiheuttaa stressin ja tämä laukaisee hedelmällisen jakson. Tämän jakson aikana on miehen hyvä kuitenkin käyttää kondomia säädön kanssa ja vaimon kanssa ilman kumia.

Tällä tavoin saadaan aivan varmasti aikaiseksi vauva ellei ole mitään mekaanista ongelmaa lapsentekovälineissä.

Koko prosessi nostaa hormonitasapainot ja stressin sille tasolle että kerrasta paukkuu.

Toki täytyy psykologisoida tilanne niin että asiasta selvitään yli. Miehen on parempi jättää säätö nopeasti kun hedelmöitys on todettu.

Sitten vaan ostamaan suklaata hanille <3

Vierailija
32/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää wt-menoa.

Vierailija
33/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää wt-menoa.

wt porukka ei ossoo kirjottaa eikä tervehi bussi kuskii. Eikä kiitä liiemmi.

Et sellast o wtporukka ja juo viinaa ki.

Vierailija
34/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele, joudut pian itse terapeutin asemaan. Toivottavasti pariskunta hoitaa asiansa kuntoon ammattiauttajalla.

Vierailija
35/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide ei liene kovin suosittu mutta minusta kukaan ei tiedä mitä toisten parisuhteissa tapahtuu, miltä se osapuolista tuntuu, mitä toiveita ja pelkoja heillä on, mitä he tarvitsevat, saavat ja kaipaavat toisiltaan.

”Säälittävä pettäjän vaimoparka paksuna” on ylimielistä puhetta joka uhriuttaa tuon vaimon ja ikään kuin poistaa häneltä sekä oikeuden että vastuun omista tuntemuksistaan ja päätöksiinsä nähden.

”Pettäminen” kuten vieraissa käyntiä kutsutaan, ei ole ihan musta-valkoinen juttu. Kuten ei yksikään parisuhde.

Kuulimisia sen sijaan voi aina kysyä, omia mielipiteitä laukoa ja olla empaattinen. Mutta jos toinen sanoi että mulla on hyvä nyt, niin sitä on uskottava.

Vierailija
36/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ihmetyttää myös mua. Kaverini valittaa aina ettei heillä ole seksiä lainkaan ja silti on säännöllisesti paksuna. Miten? Neitseellisesti sikiää aina vain vai etteikö olisikin ollut seksiä? En kyllä kehtaisi tuollaista valittaa.

Vierailija
37/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä on vapaasuhde, eikä tuossa ole kyse pettämisestä?

Vierailija
38/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ihmetyttää myös mua. Kaverini valittaa aina ettei heillä ole seksiä lainkaan ja silti on säännöllisesti paksuna. Miten? Neitseellisesti sikiää aina vain vai etteikö olisikin ollut seksiä? En kyllä kehtaisi tuollaista valittaa.

Seksi ovulaation aikaan tekee naisen paksuksi, se että toivoo seksiä esim. kolmesti viikossa ja seksiä harrastetaan kolmesti kuussa tarkoittaa että se useammin seksiä toivova jää puutteelle. On olemassa myös pareja joissa nainen saa vähemmän mitä tahtoo ja miehelle riittää harvemmin.

Vierailija
39/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän somepäivityksiä, sitä onnettomampi elämä. Sanonta "siitä puhe mistä puute" on siirtynyt kirjalliseen ja kuvalliseen muotoon sosiaalisen median käytön lisäännyttyä. Ennen leuhkittiin kasvotusten, nykyään lisätään nettiin päivityksiä ja haetaan sitä kautta vahvistusta sille, että olenhan minä onnellinen, olenhan.

Ei, vaan meillä jokaisella on oma persoonallisuus. Osa kirjoittaa blogeja, jotkut harrastaa instassa ja toiset jakaa arkeaan kavereille facessa. Jos on sisäänpäinkääntynyt tai muuten luonteeltaan vetäytyvä niin se tuntuu SINUSTA oudolle kun on ihmisiä jotka jakavat erilaisia ja erilaisella motiivilla asioitaan. Ehkä se on juuri niin että sinua kiinnostaa tykkäysten määrä ja laitat päivityksiä harvoin, koska sinuun vaikuttaa se ettei ihmiset "tykkää" ja epäilen että sinäkin olet sellainen kaveri joka ei sitten tykkää niistä kavereidenkaan päivityksistä koska tämä on sinulle joku peli. Huomaa nyt että otit itse puheeksi huomiohakuisuuden sillä että jatkuvasti päivittää, joten sinä reagoit niihin niin ettet reagoi..

Vierailija
40/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan erikoinen suhde tai siis erikoisesti alkanut. Ja kyllä monet sen tuhoontuomituksi jo alussa veikkasivatkin.

Mentiin nuorena yhteen ja meno oli aikaimoista biletystä, pertämistä oli puolin ja toisin, eroja oli kuukauden välein. Jokin meitä kuitenkin aina veti yhteen.

Yhtäkkiä sain tietää että olen raskaana ja abortti oli myöhästä (pillereistä huolimatta)

Mun villi nuoruus loppui siihen. Mies ei oikein sisäistänyt sitä että meistä oli tulossa perhe, vaan jatkoi silloin tällöin biletystä ja kuulemma vieraisiin sänkyihinkin eksyi.

Lopetin suhteen ja muutin omilleni, lapsi syntyi ja mies kävi säännöllisesti katsomassa vauvaa joka toinen päivä.

Kaikki sanoi että älä ota sitä petturijuoppoa elämääsi.

En uskonut, mies sanoi ettei anna itselleen koskaan anteeksi jos ei saa olla kokopäiväinen isä lapselleen ja lupasi ryhdistäytyä.

Sen teki. Meni töihin, elätti meidät ja kouluttautui koko ajan lisää.

Tänäpäivänä meillä on kolme ihanaa lasta, oma koti ja molemmat hyväpalkkaisessa töissä.

Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta.

Raskasta oli kuunnella ensimmäiset 5 vuotta sitä kuinka me ei tulla pärjäämään nuorina lapsen kanssa ja kuinka ei pystytä elättämään häntä yms. ”Mitä tostakin tulee, säälittää tuollainen” oli yleinen lause tuttujen ja sukulaisten suusta, kun olettivat että meidän elämä jatkuu samanlaisena kuin ennen lastakin.

Ollaan milemmat absolutisteja nykyään, itse lopetin siihen ekaan raskauteen ja mies varpajaisiin (ja silloin teki päätöksen ryhdistäytyä)

Vähän se söi mieltä kun kukaan ei uskonut meihin, ja kaikki odottivat vain erouutista tai sitä että jompikumpi on alkanut ryyppäämään.

Ei kai tää juttu varmaan tähän liity mitenkään, tuli vain oma ”entinen” elämä mieleen tästä ketjusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän