Kaverin karatekasvoinen tyttöystävä pilaa kaiken.
Siellä ne taas leikkii jotain kotileikkejä, eikä kaveri pääse enää viikonloppuisin juhliin.
Kommentit (16)
Eikö se kaveri itse pilaa kaiken kun ei halua lähteä juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaahan se lähteä, mutta ei saa lupaa.
Aja pois tuo hampuusiparta niin lisäät uskottavuutta tuon karatekasvoisen silmissä. Voitte päästä joskus vaikka kaljoille. Tsemppiä. Niin ja kun meet kyselemään kaverias kaljoille niin tee mahtikata siinä ovella
Kuhan mietin vaa kirjoitti:
Siellä ne taas leikkii jotain kotileikkejä, eikä kaveri pääse enää viikonloppuisin juhliin.
Jos kaveris samaa mieltä miksi on karate kasvoisen kanssa vai sinäkö olet kaverias vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaahan se lähteä, mutta ei saa lupaa.
Mä käytän koiria tekosyynä kun ei huvita lähteä jonnekin, uppoaa helpommin kuin "en halua". Moni käyttää samoin tyttöystävän kieltoa ja silloin kuuluu asiaan voivotella kuinka niin haluttaisi lähteä mutku.
Vierailija kirjoitti:
Karatekasvoinen
Siis sillä on silmät ja suu kun viiva ja suupielet kääntyy vielä päistä alaspäin. Rätin jos laittaisi päähän, niin olisi ilmetty Shogun.
Vierailija kirjoitti:
Kuhan mietin vaa kirjoitti:
Jos kaveris samaa mieltä miksi on karate kasvoisen kanssa vai sinäkö olet kaverias vajaa?
No kyllähän sinä tiedät mikä toimii houkuttimena. Tolla kaverilla kun ei naisia ole paljon ollut.
Onkohan kyse minusta. Mulla on tuollainen naama ja en tykkää siitä, että mies lähtee juhlimaan, koska hän ei osaa käyttää alkoholia normaalisti. Ei oikein sovi lapsiperheeseen sellainen.
Mun ex aina sanoi kavereilleen että mä en päästä sitä mihinkään, kun ei itse halunnut lähteä.
On se vaan pahis tyttöystävä, semmoinen karatekasvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex aina sanoi kavereilleen että mä en päästä sitä mihinkään, kun ei itse halunnut lähteä.
Meillä myös mies käyttää samaa tekosyytä. Ja olen miljoona kertaa sanonut, ettei käytä minua syynä jos ei halua mennä jonnekin.
Törkeetä käyttää naista tekosyynä siihen. No luulkoot muut mitä vaan, mutta äkkiä vaan ihmiset saa väärän kuvan siitä naisesta.
Ihmisillä muutenkin tuntuu olevan pakottava tarve arvioida aina toisten parisuhteita. Aina ON OLTAVA jotakin pielessä. Keskittyisivät omaan elämäänsä ja alkais vaikka harrastaa karateee.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kyse minusta. Mulla on tuollainen naama ja en tykkää siitä, että mies lähtee juhlimaan, koska hän ei osaa käyttää alkoholia normaalisti. Ei oikein sovi lapsiperheeseen sellainen.
Mitä se haittaa jos vaikka kerran kuukaudessa lähtee juhlimaan?
Homoerootisen mustasukkaisuuden värinää...