Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän paras konsti ehkäistä krapulaa?

Vierailija
26.10.2018 |

Ja tiedoksi, että join alkoholia viimeksi viisi vuotta sitten, joten suotakoon minulle nyt tämän vuoden pikkujouluissa "revittely"....

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourallinen b-vitamiinipillereitä ennen ensimmäistä lasillista.

Vierailija
22/26 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä hiilaripitoista ja rasvaista ruokaa ennen juomista ja sen aikana. Lisäksi pitää juoda alkoholijuomien lisäksi myös vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juominen pitkin iltaa sekä se, että muistaa myös syödä. Syön jotain myös silloin kun tulen kotiin, ei tarvitse olla välttämättä mitään mättöä. Lisäksi juon urheilujuomaa, siis tyyliin vaikka Gatorade. Juon sitä myös heti kun herään, korjaa elimistön elektrolyytti tasapainoa. Tähän toimii myös esim. ne apteekin jauheet, joita käytetään vatsatautiin, esim. Osmosal.

Vierailija
24/26 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani ei toiminut mikään muu kuin absolutismi. Opettelin revittelemään ilman viinaa. En ole katunut päätöstäni hetkeäkään.

Yök! Minä en revittele kännissäkään.

Vierailija
25/26 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lasketa sitä, että juo darran pois, niin rivatril on ehdottomasti paras darralääke. Muutkin bentsot toimii ihan hyvin. Lyrica on myös hyvä darran poistaja. Kannabis on kohtalaisen hyvä, mutta ei vaikuta GABAan, joten noita huonompi. Toimii vain sen aikaa kun pilven vaikutus vaikutus kestää (max pari tuntia).

Vierailija
26/26 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ottanut tasuria, enkä usko, että koskaan otankaan. Ajatuskin oksettaa.

Noin minäkin sanoin ennen kuin tajusin olevani alkkis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan