Voi kun mulla olis joku kaveri jonka kanssa kävellä luontopoluilla
Tykkään kävellä yksinkin metsässä maisemia katsellen, mutta kiva olis jos voisi jakaa sen ilon myös toisen kanssa ja jutella niitä näitä. Tämä ei sitten ole mikään seuranhakuilmoitus, vaan miete ja kaipuu ihmisen seurasta.
Kommentit (24)
Jos mulla ei olisi polvi niin sökönä, lähtisin kaveriksesi.
N57
Mietin vaan oletteko tekin yksinäisiä, ja onko teillä myös samankaltaisia kaipauksen tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ei olisi polvi niin sökönä, lähtisin kaveriksesi.
N57
Kiva kuulla. Ei siis että sulla on polvi sökönä.
Samaa mietin itse, vaeltelu ja retkeily yksin ei ole niin kivaa kuin seurassa. Harvassa on samanhenkiset, tai onhan niitä mutta eivät ota uusia mielellään mukaan.
Mulla olisi mökkikin, mutta ei sielläkään yksin huvita touhuta ja illalla kuunneella radiota tuijottaen lasinpohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Koira on parasta seuraa metsään
Koira on myös mainio "väline" saada ihmisseuraa. :) lenkille, ja ehkä muutenkin. Suosittelen.
Kts Suomen Latu. Myös ainakin uudenmaan ympäristökeskuksella oli luontoretkiä, ja ne yllätti kun ei odottanut mitään. Tosin ne on vaan keväästä syksyyn.
Voi kun olisin löytänyt sunlaisen, kun olin nuori ja narsistipoikain vietävissä. Mutta kai se oli sitä omaa epävarmuutta.
Koin aina että olen jotenkin alhaisempi kuin kirkassilmäiset lintubongaripojat, ja vain ihmisroskamiehet ei saanut tuntemaan itseä huonoksi. Niinhän se ei tietenkään mennyt.
Ymmärrän jakamisen kaipuusi, ja jopa lyyrisen melankolian. Mietin vain, että sitä ei ehkä ole vielä nuorena, vaan tulee kypsymisen myötä. Toisaalta pikkulapsilla on kyky ihmetellä. Ehkä on parasta ettei odota mitään. Satunnaisen kohtaamisen hienous on juuri siinä ettei odota mitään. Se on kuin rastas joka singahtaa pensaasta polun yli poikittain, kiitäen hetkessä ohi.
Tänään, jos katsot kuun edessä olevaa sumua, voit ajatella että jossain joku näkee saman.
M42v kirjoitti:
Mulla olisi mökkikin, mutta ei sielläkään yksin huvita touhuta ja illalla kuunneella radiota tuijottaen lasinpohjaa.
Minkä lasin pohjaa tuijotat? Jos olet juoppo, löydät seuraa baarista. Jos taas haluat vahvistaa tervettä puolta, jätä kaikki päihteet. Ihmissuhteissa päihteidenkäyttöön liittyy aina riskejä, jotka on iso miinus.
Kysymys: minne voisi tarjoutua retkiseuraksi?
Viihdyn kyllä mainiosti yksinkin, ja välillä tulee retkeiltyä ystävien kanssa (useimmilla lapsia, eli aikataulujen sovittaminen ei ole helppoa)...mutta ei olisi poissuljettu ajatus lähteä seuraksi yksinäiselle joka tykkää luonnosta niin kuin minäkin.
M/40+
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis kaveri.
Hän hakee naispuolista henkilöä. Minulle ei ole väliä onko mies vai nainen, homo, lesbo tai ulkomaalainen. Näillä ei ole minulle merkitystä, vaan ihmisenä ihmisen kanssa viihtyen.
Sellainen kaveri kelpaisi minullekin
N32
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: minne voisi tarjoutua retkiseuraksi?
Viihdyn kyllä mainiosti yksinkin, ja välillä tulee retkeiltyä ystävien kanssa (useimmilla lapsia, eli aikataulujen sovittaminen ei ole helppoa)...mutta ei olisi poissuljettu ajatus lähteä seuraksi yksinäiselle joka tykkää luonnosta niin kuin minäkin.
M/40+
Sipoon lähistöllä, ei kuitenkaan Sipoossa.
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Minkä lasin pohjaa tuijotat? Jos olet juoppo, löydät seuraa baarista. Jos taas haluat vahvistaa tervettä puolta, jätä kaikki päihteet. Ihmissuhteissa päihteidenkäyttöön liittyy aina riskejä, jotka on iso miinus.
En ole juoppo, käytän päihteitä hyvin maltillisesti, joku olut silloin tällöin, mutta yksin pimeässä korvessa tulee aina synkkiä ajatuksia paskasta elämästä, yksinäisyydestä ja kuinka päin vi*tua elämä on mennyt, tosin ei kirjaimellisesti, en muista milloin olisin veen livenä nähnyt.
Just vaeltaminen ja retkeily oisivat seuraa kaipaavia aktiviteetteja.
Olisipa luonteva paikka törmätä näihin ihmisiin.
N 43 Tre
Alkaa oleen tässä ikäluokassa mahdotonta löytää sellaista seuraa. Jokaisella tuntuu olevan joku sairaus , vaiva tai sitten rutkasti ylipainoa ettei voi lähtä mihinkään auton parkkipaikkaa pidemmälle.
Ahaa.