Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaatko videopelejä?

Vierailija
26.10.2018 |

Jos kyllä, niin mitä? Myös puhelinpelit lasketaan :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kuulla, että AV:n kaikenikäiset tykkäävät pelata, eikä vain nuoret.

Vierailija
22/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Odyssey hyvä? Itse odottelen Battlefield V ensi kuussa ja mietin ostaisinko nyt RDR2...

N23

Haluaisin kans kuulla ajatuksia Odyssyista. Aihepiiri kiinnostaa, mutta onko siinä juonta, onko taistelut kiinnostavia? Vai kerätäänkö taas sulkia ja taistelut on pakkopullaa? En ole iso AC fani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridgeä ja Gin Rummya tällä hetkellä. Aiemmin Candy Crush yms. Pleikkari ja Gamecube on kans, mut en oo kyllä niillä pelannut vuosiin. Aijai, nyt kun tuon mainitsit, pitäis kaivaa Pikmin-pelit taas esille..

Vierailija
24/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä ja varsinkin retroja. PS1, NES, SNES ja Sega MegaDrive ovat suosikkejani. Suosikkeihini kuuluu Tekken, Tomb Raider, Metroid, Legend Of Zelda, Tetris, Sonic, Crash Bandicoot ja Spyro. En ollu niin kova pelaamaan Mariota, vaikkei siinä Super Mario Bros ensimmäisessä ja kolmosessa mitään vikaa ole, mutta Crash Bandicootissa koin hahmot ja juonen kiinnostavammaksi ollessani koululainen. Sonicissa on myös parempi juoni ja kiinnostavammat hahmot. Olen vieläkin jumittunut 90-luvulle pelaamisen suhteen. Nykyisistä peleistä ja suosikkipelisarjoista on tehty liian realistisia, ainakin näin on käynyt Tomb Raiderille. Ostin tosin viimeksi Sonic Manian PS4:selle, mikä onkin sitä perinteistä 2D-Sonicia.

N23

Vierailija
25/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessani on Pokemon GO ja laitan sen ulkoillessani päälle jos satun muistamaan. Muuten en pelaa mitään.

M29

Vierailija
26/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan, mutta mieluummin urheilen jos sää sallii :)

Juuri näin!

Urheilu>pelit

Vierailija
27/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako täällä kukaan:

Starcraft 1?

Diablo 2?

Vierailija
28/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaan, mutta mieluummin urheilen jos sää sallii :)

Juuri näin!

Urheilu>pelit

Oksensin. Siis sä voit olla antiikin kreikan sankari, tai sitten voit nostella leukoja räntäsateessa.

Vierailija
29/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin pelaan Farming Simulator 15:ta ja X-Plane 10:tä. Eli aika simulaattoripohjalla mennään!

Nimim. Lentäminen ois niiiin siistiä.

Vierailija
30/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti pelaan, en oo mikään nolo vanha pieru. Just nyt pathfinder kingmaker

Tuo peli meni mulla palautukseen.

Vierailija
31/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti pelaan, en oo mikään nolo vanha pieru. Just nyt pathfinder kingmaker

Tuo peli meni mulla palautukseen.

No onhan se buginen. Ja hotfxit korjavaavat jotain ja rikkovat jotain uutta. Mutta todella hyvä omasta mielestäni vikoineenkin, parempi kuin pillars of eternity deadfire.

Vierailija
32/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Odyssey hyvä? Itse odottelen Battlefield V ensi kuussa ja mietin ostaisinko nyt RDR2...

N23

Haluaisin kans kuulla ajatuksia Odyssyista. Aihepiiri kiinnostaa, mutta onko siinä juonta, onko taistelut kiinnostavia? Vai kerätäänkö taas sulkia ja taistelut on pakkopullaa? En ole iso AC fani.

On siinä juoni, kuten kaikissa noissa AC:issa. Sivutehtävät on myös vaihtelevampia ja kiinnostavampia kuin monessa vanhemmassa AC:ssä. Valitettavasti ei ole sulkia, lippuja tai muuta massakerättävää, itselleni niiden keräily on ihan pakkomielle, rakastan sitä valtavasti :D Jotenkin liittynee erittäin stressaavaan ja älylllisesti kuormittavaan työhöni, jotenki ntuollainen vain kuljeskelu ja etsiskely on ihanaa vastapainoa.

Taistelu - no, en osaa sanoa, itse olen niitä jotka laittaa aina helpoimman tason ja haluaa vaan hakata sitä mätkintänäppäintä ja tuntea itsensä isoksi sankariksi ;) Eli mulle se taistelu on jo vähän turhan vaikeaa kun pitäisi väistellä ja blokata iskuja ja tehdä monenlaisia erikoishyökkäyksiä (mihin saa taitoja roolipelimäisesti hahmoa tiettyihin ominaisuuksiin kehittämällä), mutta helpoimmalla tasolla onneksi jotenkin pärjään.

Itse tykkään kovin tästä pelistä, jo ihan siksi miten kaunis se on ja toiseksi jännitys ja hauska action. Yksi juttu on, että joitain voi ärsyttää että sivutehtäviä on käytännössä pakko tehdä että saa hahmon nousemaan leveleitä ylös ja kehitettyä, muuten ei mitenkään pärjää taisteluissa kun jatkaa päätarinaa liian alhaisen tason sankarilla. 

-16

Vierailija
33/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, World of Warcraftia tullut hakattua vanillasta asti ja pelaan vieläkin, Steamissa satunnaisesti pelailen Megaman 11 (omistan myös legacy collectionit), Legacy of Kain -sarjaa, Devil May Cry, Castlevania.. viimeisimpinä peleinä on ollut Crash Bandicoot N'Sane Trilogy, Soul Calibur 6 ja Kingdom Heartsit (kolmatta odotellessa <3 )

Löytyy myös 3DS, PSP ja muutamia mobiilipelejä, etenkin KH UnionCross, StellarFox ja Pokemon Go

N29

Vierailija
34/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Minun mielestä ehkä paras AC tähän asti. Muutoksia vanhaan:

- hahmon kehitys monipuolistunut aidon roolipelimäiseen suuntaan, sankaria voi kehittää kolmeen suuntaan warrior/assassin/hunter ja oppia polkunsa mukaisia erikoistaitoja

- sivutehtävät eivät pääosin ole saman toistoa, paitsi linnoitusten valloittamiset menee aika samaa kaavaa. Mutta muuten on ilahduttavan paljon menty witchermäiseen suuntaan jossa jokaiseen sivuhommaan on nähty vaivaa keksiä hahmoja joilla on ogelmia joita pitää eri tavoin ratkoa - eikä aina edes tappamalla tai taistelemalla

¨- saa valita mies- tai naissankarin

- ac:hen on tullut aiemmissa peleissä aina uusia juttuja: 3:ssa puissa kiipeily, 4:ssä meritaistelu, egypti-pelissä tuli Senu-haukka jota voi käyttää vakoiluapuna - nyt tähän kaikki nuo yhdistyy ja on käytettävissä niin haukat kuin laivatkin

Vierailija
35/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enimmäkseen pelailen pleikkarilla ja pc:llä.

Tykkään erityisen paljon tarinavetoisista yksinpeleistä.

Omia suosikkipelisarjojani:

Tomb Raider

Resident Evil

Devil May Cry

Ninja Gaiden

Vierailija
36/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut vastaan videopelejä pelaavia naisia. Tuskin on olemassa edes.

Heh. Ehkä mulla on vinoutunut näkemys kun olen DI ja it-alalla, mutta mun tuntemat useimmat sanotaanko alle 50 v naiset pelaa, siis ainakin nämä teknisen alan naiset. Ja jotkut vanhemmatkin: mun 70v äiti joka oli ennen eläköitymistään elektroniikkainsinööri, on eläkkeellä oikein paneutunut pelaamiseen tosissaan vaikka silloin kun me lapset oltiin kouluiässä usein torui että pitäisi ulkoillakin eikä aina pelata tai näpertää tietokoneella.

Vierailija
37/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Tomb Raiderit kaluttu läpi.  Nyt menossa Alien Isolation, mutta pelottaa liikaa, niin pelaan vain tipottain. En uskalla uppoutua peliin yöllä yksin =)))

Vierailija
38/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut vastaan videopelejä pelaavia naisia. Tuskin on olemassa edes.

Heh. Ehkä mulla on vinoutunut näkemys kun olen DI ja it-alalla, mutta mun tuntemat useimmat sanotaanko alle 50 v naiset pelaa, siis ainakin nämä teknisen alan naiset. Ja jotkut vanhemmatkin: mun 70v äiti joka oli ennen eläköitymistään elektroniikkainsinööri, on eläkkeellä oikein paneutunut pelaamiseen tosissaan vaikka silloin kun me lapset oltiin kouluiässä usein torui että pitäisi ulkoillakin eikä aina pelata tai näpertää tietokoneella.

No minä olenkin työmies, mutta pelaan tietokoneella tietysti. Tuskin nuo tekniset naiset katsovatkaan meidän työmiesten suuntaan.

Vierailija
39/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, ihan tarpeeksi riippuvuuksia ja ajanhukkaa jo ennestään. Mulla ei ole aikaa videopeleille (av, youtube...)

Vierailija
40/43 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja Resident Evilkin menossa myös. Sekin vaan pelottaa liikaa =)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan