Toinen osapuoli ei suostunut sovitteluun - mitä nyt?
Minua syytetään siis kunnianloukkauksesta. Ja suostuin sovitteluun kun sellainen kirje tuli, mutta tänään oli tullut postista kirje, että toinen osapuoli siihen ei suostu. Mitä nyt käytännössä tapahtuu?
Kommentit (27)
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Auttaakohan asiaa että olin psykoosissa mielisairaalassa asian tapahtuma-aikana?
Kerroitko tän jo esitutkinnassa?
En oo ollu missään tutkinnassa vielä.
No miten ihmeessä voit olla sitten syytettynä?
Käytin sitä sanaa vaan. Sovittelutoimistoon ollut vasta yhteydessä. Tuleeko tästä nyt siis tutkinta?
Taidat käytellä sanoja vähän huolimattomasti.. Riippuu kuule toisesta osapuolesta mitä se haluaa. Jos tutkinta tulee, ni esitä kaikki mahdollinen selvitys sun psykoosista heti alkuun.
Zzzuristi kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Auttaakohan asiaa että olin psykoosissa mielisairaalassa asian tapahtuma-aikana?
Käytin sitä sanaa vaan. Sovittelutoimistoon ollut vasta yhteydessä. Tuleeko tästä nyt siis tutkinta?
Jos asianomistaja tekee rikosilmoituksen on poliisi sinuun yhteydessä. Silloin kerrot tilanteesi. Koska olet ollut sairaalahoidossa psykoosista ei asiassa ole mitään epäilystä. Juttu ei etene oikeuteen asti.
Se on tehnyt rikosilmoituksen.
LÄSKI kirjoitti:
Zzzuristi kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Jos asianomistaja tekee rikosilmoituksen on poliisi sinuun yhteydessä. Silloin kerrot tilanteesi. Koska olet ollut sairaalahoidossa psykoosista ei asiassa ole mitään epäilystä. Juttu ei etene oikeuteen asti.
Se on tehnyt rikosilmoituksen.
Siinä tapauksessa poliisi on sinuun jossain vaiheessa yhteydessä ja sinä kerrot heille tilanteesi.
No nyt sulla on hyvää aikaa valmistautua. Hanki paperit lääkäriltä
Vierailija kirjoitti:
Ja mieluiten sellainen, joka todistaa sun olleen psykoottisessa tilassa teon hetkellä. Pelkkä sairaalassaolo ei sitä vielä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mieluiten sellainen, joka todistaa sun olleen psykoottisessa tilassa teon hetkellä. Pelkkä sairaalassaolo ei sitä vielä kerro.
No onneksi siitäkin on diagnoosit jne.