Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jordan Peterson syö vain lihaa, vettä ja suolaa

Vierailija
26.10.2018 |

On siis ultra-karnivoori. Voiko olla terveellistä? Sanoo voivansa paremmin kuin koskaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt voi kaikki todeta ettei ravinnosta niin paljoa lopulta tiedetä. Tuputtaahan Valiokin maitotuotteita ja suomalaiset ravintospesialisti nyökkäilevät. Onkohan lahjottu? 

Yhdessä vaiheessa kananmuna oli tosi epäterveellistä, nyt taas hyvä ruoka-aine. Enemmän on trendejä kuin faktoja! Kaikki saattaa silti romuttua sillä että syömme geenimanipuloitua ruokaa jossa on torjunta-aineita lisäksi.

Itse olen voinut parhaiten kun asuin maatilalla jossa kaikki kasvikset ja liha oli luomua suoraan tilalta.  Vuoden ennätin asua ja jos välissä kävi mäkissä oli vatsa aika sekaisin. Nyt taas tottunut tähän mössöön, mutta ei ole yhtä terve olo kuin silloin.

Vierailija
22/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Petersonin 15 mimuuttia mennyt jo? Yhtä kartalla kuin Soini, mutta monologien pituudet vain eroavat.

Hyvin sanottu. Olin hänestä varsin kiinnostunut jonkin aikaa, ja sitten alkoi tulla  vastaan todella erikoisia väittämiä, mm. se että muinaiset kulttuurit jotenkin alitajuisesti tiesivät dna:n rakenteen koska esihistoriallisessa taiteessa on esiintynyt kaksi yhteen kietoutunutta elementtiä. Ko. ilmiöstä on raa'an todellisena esimerkkinä ollut aikojen alusta lähtien kaksi parittelevaa käärmettä, näky joka on varsin varmasti inspiroinut minkä tahansa ajan taiteilijoita ( ja tässä tarkoitan "aikojen alusta lähtien" -termillä aikaa jolloin ihmiset ovat yleensä kyenneet taiteeseen ).

Peterson on parhaimmillaan hyvinkin vakuuttava, mutta pahimmillaan hävyttömän huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Petersonin 15 mimuuttia mennyt jo? Yhtä kartalla kuin Soini, mutta monologien pituudet vain eroavat.

Hyvin sanottu. Olin hänestä varsin kiinnostunut jonkin aikaa, ja sitten alkoi tulla  vastaan todella erikoisia väittämiä, mm. se että muinaiset kulttuurit jotenkin alitajuisesti tiesivät dna:n rakenteen koska esihistoriallisessa taiteessa on esiintynyt kaksi yhteen kietoutunutta elementtiä. Ko. ilmiöstä on raa'an todellisena esimerkkinä ollut aikojen alusta lähtien kaksi parittelevaa käärmettä, näky joka on varsin varmasti inspiroinut minkä tahansa ajan taiteilijoita ( ja tässä tarkoitan "aikojen alusta lähtien" -termillä aikaa jolloin ihmiset ovat yleensä kyenneet taiteeseen ).

Peterson on parhaimmillaan hyvinkin vakuuttava, mutta pahimmillaan hävyttömän huono.

Usein sanoo, että I might be wrong about this tai muuta vastaavaa. Erotuksena siis niihin jotka eivät koskaa epäile itseään. Ei esitä kaikkia asioita "as the gospel truth", niin kuin sanotaan. It's just stuff that makes sense. Points in the same direction.

Tuosta jos jaksaa katsoa 7 minuuttia alusta niin saa melko hyvän käsityksen ideoidensa kysynnästä. En itse ole menossa katsomaan tai edes kysynyt lippuja.

Vierailija
24/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vastaavanlaisia valaistumisen hetkiä kannattaa lukea vaikka mitä oikeat biologit kirjoittavat Petersonin pseudobiologisista fantasioista joita hän esittää faktoina päättömien teorioidensa tueksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi