Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia dpd:stä?

Vierailija
26.10.2018 |

Entä Postnord? Itsellä kokemukset pelkkiä huonoja. Kenelläkään ei kestä paketin toimitus näin kauan kun niillä. Joka Kerta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes?

Vierailija
2/8 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus viime viikolta. Tilasin Englannista sunnuntaina, paketit tuotiin ovelle perjantaina. DPD ja Postnord.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnord on aivan perceestä. Asiakaspalvelunumeroon ei vastata, emaileihin ei vastata, FB kautta sentään sai yhteyden - tosin siinä meni pari päivää ennenkuin vastasivat. Paketia muka yritetty toimittaa, olin kotona koko päivän mutta eipä ovipuhelin soinut mutta olivat muka käyneet ovella. En tilaa mitään Postnordin kautta enää monen huonon kokemuksen jälkeen.

Vierailija
4/8 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus viime viikolta. Tilasin Englannista sunnuntaina, paketit tuotiin ovelle perjantaina. DPD ja Postnord.

Ohi. Mulla just tää combo menossa neljättä kertaa ja jo kolmatta viikkoa odotan. Eikä edes seurantakoodi päivity. Ap

Vierailija
5/8 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn taistelua,jossa minulle sanotaan "todistetusti", että olen saanut tavaran. En ole. Onko ainoa tie rikosilmoitus?

6/8 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 2 kertaa tilannut Dpdstä. Ekalla kerralla luvattiin pakettia 5-7 arkipäivässä, mutta tuli 3 arkipäivässä. Nyt olen tilannut toisen kerran ja seuranta ei päivity ollenkaan tällä hetkellä. Nyt on viides arkipäivä ja ei ole tullut vielä. Tiedoksi vaan että paketti tulee kotiin noin klo 12-13 aikana.

Vierailija
7/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen pakettia lähti maanantaina 30.11.20 Hämeenlinnasta sieltä Helsinkiin perjantaina Tampereella. Ilmoitus tulee maanantaina 8-16 ei näkynyt keskiviikkona lähtee kolmannen kerran Tampereelta tuleeko tänään?  Varmaan pitkä matka kun ei tule  Akaaseen jos vain yksi paketti.  Tavallinen posti on ainakin lokeroon toiminut monesti seuraavana päivänä.  Siis DPD toimittajana.

Vierailija
8/8 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään porissa paanakedonkadun Gigantin pihassa ajoi dpd:n lähetti pakulla n. klo. 16 aikoihin.

Rattia väänsi vanhempi äijä jolla kuuppa ilmeisen himmeänä ja henkisesti sopimattomassa tilassa kuljettamaan ajoneuvoa yleisellä tiellä, apinaraivoa ratin takana.

Tuli vastaan pakulla hirveä raivonilme kasvoilla ja oli ajavinaan suoraan päälle jarruttaen aivan viimetingassa, huusi ja raivosi ohjaamossa ihan hysteerisenä.

Palkataanko noihin autoihin kuskeiksi enemmänkin vesikauhuisia vai olikohan ainoa laatuaan.