NYC Täydelliset Naiset, uusin 10-kausi Avalla
Alkaa Avalla sunnuntaina 4.11. Perustetaan ketju jo nyt, jos jollain jotain kivoja juoruja :)
Tulevana sunnuntaina nähdään siis vielä BH-rouvien viimeinen jälleennäkemisjakso ja erikoisjakso perään.
Mukana samat naiset kuin aiemmalla kaudella;
Carole: "In the marathon of life, loyalty is everything.".
Dorinda: "I have a big heart, but little patience."
Ramona: "Age is an issue of mind over matter: If you don't mind, it doesn't matter!"
Tinsley: "Come on, why cook when I can order room service?!"
Sonja: "I'm not just a last name. I'm a legacy."
Bethenny: "It's great to be successful. But it's even better to B Strong."
Luann: "The most interesting people make the best headlines."
Kommentit (431)
Siis miten ala-arvoinen ja törkeä ihminen tuo BH Lisa Rinna voikaan olla!!!
Laittoi Vanderpumpille tällaisen onnittelukuvan, oli tunkenut pillereitä muffinssien päälle!
https://realityblurb.com/wp-content/uploads/2018/10/Lisa-Rinna-Tweet-to…
Juuri kun on käynyt ilmi Vanderpumpin veljen yliannostuksen lopullisessa ruumiinavausraportissa että siellä kehossa on ollut yliannostus noita voimakkaita kipu lääkkeitä.
Muistiko kukaan että tämä kruunusta luopunut ex-Missi Pia Pakarinen Lamberg vilahtaa tässä Beverly Hillsin vanhassa kolmoskauden promo-telkkarimainoksessa, kohdassa 00:20
Kohta alkaa Vanderpump 7 ja sen jälkeen pitäisi kai jossain vaiheessa alkaa BH 9.
Mä olen seurannut cmorelta nämä kaikki. Uusia jaksoja tulee mm. NJ täydelliset naiset ja OC on menossa reunion jaksot. Kyllä näihin koukkuun jää :D.
Löysin vielä sellaisen " helmen" kuin Second wives club. Aika erikoista menoa siinäkin. Yksi kausi on tehty. Samaa rikkauksilla pröystäilyä.
Sori ohis.
Mä olen seurannut cmorelta nämä kaikki. Uusia jaksoja tulee mm. NJ täydelliset naiset ja OC on menossa reunion jaksot. Kyllä näihin koukkuun jää :D.
Löysin vielä sellaisen " helmen" kuin Second wives club. Aika erikoista menoa siinäkin. Yksi kausi on tehty. Samaa rikkauksilla pröystäilyä.
Sori ohis.
Muistatteko sen takavuosien ex-malli Kellyn joka potkittiin tästä NYC-sarjasta ja joka sekosi siellä matkalla kun olivat saarella? Se joka inhosi Bethennyä.
Tuli mieleen sellainen kohtaus ennen sitä saarikohtausta, kun se Kelly oli siellä laivan hytissä, Sonja meni sinne ja sanoi että täällähän haisee kissanpissa. Eikö joku meth ole sen hajuista? Oliko se Kelly mahdollisesti sekaisin tuolla jostain sellaisesta?
Ai täällä ei puhutakaan NYC:n täykkäreistä enää.
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis.
Yolandan exä Mohamedi on tuossa Second Wices Clubissa naisystävänsä Shivan kanssa. Mohamedihan oli Vanderpumpin ystäväpiirissä ja Vanderpumpin tyttären Pandoran kummisetä. Vanderpumppihan kävi sen Shivan kanssa mm. koruostoksilla BH-sarjassa ja Vanderpumppi halusi Shivan mukaan BH-sarjaan mutta Yolanda kilahti ja sen takia alkoi haastaa Vanderpumpia Brandin kanssa sarjassa, käänsi muut häntä vastaan ja kiusasi tätä. Vaikka Yolanda on väittänyt olevansa hyvissä väleissä Mohamedin ja Shivan kanssa, mutta totuus taitaa olla toinen.
Mohamedi ehti pettää jo tuota Shivaa
https://realityblurb.com/2018/03/16/mohamed-hadid-admits-hookup-with-da…
Mohamedi petti Yolandaa muinoin RH of Miami-sarjan puolalaisen Joannan kanssa, jäi rysän päältä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Saa täällä muistakin puhua, juttua ei riitä pelkästään Nykkiläisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyle Richards (BH) ja Bethenny Frankel (NYC) nuorempina kuvassa :)
https://www.instagram.com/p/Bpw_dLMHGnC/
Ovat vielä niin viattoman näköisinä siinä, tietämättä että joutuvat rouvasarjan riepotteluun joskus tulevaisuudessa ,D
Bethennyn juutalaisuus näkyy selvästi tossa kuvassa
Joo tai puolijuutalaisuus, isänsä oli juutalainen hevosmies, äitinsä ei mutta joutui kääntyä naimisiinmenon myötä, sen ajan kuin mitä Bethennyn vanhemmat nyt olivat naimisissa. Sittemmin kun Bethenny oli pieni niin äitinsä seurusteli tai oli naimisissa sen toisen hevosmiehen kanssa jonka Bethenny tapasi vuosien jälkeen Floridassa, se taidettiin näyttää sillä kaudella kun Bethenny tuli takaisin sarjaan. Bethenny muisteli tämänkin miehen ja äitinsä riitelyä ja että joutui lapsena sellaisen keskelle, mutta että tuo äidin seuraava mies oli ollut hänelle ainoa vanhempi mikä hänellä on koskaan ollut.
Bethennyhän sanoi muutama kausi sitten että se todella laiha aasialaisnainen oli aivan hänen äitinsä oloinen, se joka oli yhden kauden mukana,. Ettö oli samanlainen syömishäiriöinen, hauras ja tummat pitkät hiukset.
MInun mielestä tuo Kyle näyttää kuvassa juutalaiselta vanhoine nenineen, vaikka on irlantilaissyntyinen katolinen, kääntyi miehen myötä myöhemmin juutalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No kun siellä ei oikein tapahdu mitään juuri nyt! :D
Näyttelijätär Jennifer Lawrence (mm. Nälkäpeli-leffat) on kova Real Housewives-fani, käy vakkarina Vanderpumppi-Lissun Pump- ja SUR-baareissa, ja oli Andyn haastateltavana tämän Watch What Happens Live -talk showssa. Kun Jenniferiltä kysyttiin näistä Nykin emännistä ja tästä kaudesta niin sanoi "But I 'm really looking forward to that episode where the ship sinks" eli hänkin odotti vähän enemmän actionia sarjan suhteen ja sitä kun laiva uppoaa :DD
Päivän DM:ssa : Vanderpump ei ole vielä päättänyt jatkaako sarjassa. On ollut niin raskas kausi, että miettii lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Päivän DM:ssa : Vanderpump ei ole vielä päättänyt jatkaako sarjassa. On ollut niin raskas kausi, että miettii lopettamista.
Eiks sen lopettamisen pitänyt olla jo varmaa? Hyvä jos pohtii vielä!
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis.
Mä en New Jerseyn naisia pysty katsomaan ollenkaan, ne on jotenkin niin white trash käytökseltään vaikka rahaa onkin 🙈 Dallasin naisetkin on vähän tylsiä mut niitä nyt katselee paremman puutteessa.
Ton Second wives clubin huomasin kans mutta en oo vielä katsonut 😀
Ihan hyvä jos Vanderpump lopettais, noi ohjelmat on jo niin nähty!
Arvostan sitä mitä Lisa on tehnyt eläinten hyväksi mutta muuten ihmettelen miten jaksaa hengata niiden baarityöntekijöidensä kanssa joilla on vielä 20+ vuotiaiden ongelmat ja osallistua lapsellisiin riitoihin muiden BH-naisten kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis.Mä en New Jerseyn naisia pysty katsomaan ollenkaan, ne on jotenkin niin white trash käytökseltään vaikka rahaa onkin 🙈 Dallasin naisetkin on vähän tylsiä mut niitä nyt katselee paremman puutteessa.
Ton Second wives clubin huomasin kans mutta en oo vielä katsonut 😀
Teresa ja tyttäret lomailevat Meksikossa. Kuvista päätellen ei paljon surra ukon maasta karkotusta. On kylläkin puhunut siitä, että haastaa viranomaiset oikeuteen karkoituksen takia.
Sama mulla, yritin joskus seurata New Jerseyn naisia, mutta se wt-tyylisyys kaikessa oli vaan ihan liikaa. Onkohan noin iso ero oikeasti New Jerseyn ja New Yorkin välillä vai onko vain korostunutta näissä ohjelmissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä jos Vanderpump lopettais, noi ohjelmat on jo niin nähty!
Arvostan sitä mitä Lisa on tehnyt eläinten hyväksi mutta muuten ihmettelen miten jaksaa hengata niiden baarityöntekijöidensä kanssa joilla on vielä 20+ vuotiaiden ongelmat ja osallistua lapsellisiin riitoihin muiden BH-naisten kaa.
Ei varmaan jaksaisikaan, ellei saisi siitä melko hyvää palkkaa. Samalla myös pystyy mainostamaan ravintoloitaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, yritin joskus seurata New Jerseyn naisia, mutta se wt-tyylisyys kaikessa oli vaan ihan liikaa. Onkohan noin iso ero oikeasti New Jerseyn ja New Yorkin välillä vai onko vain korostunutta näissä ohjelmissa?
On new Yorkissakin paljon italialaisia, jotka ovat uskollisia perheelle tai "perheelle". Sarjan Mob Wives tähdetkin asuvat New Yorkissa, tosin eivät Manhattanilla.
Itse jotenkin tykkään myös New Jerseyn vaimoista, joskin ensimmäiset kaudet olivat parempia kuin nämä viimeiset.
Cmoressa on myös sarja Wags. Kertoo pelaajien vaimoista ja sellaisiksi tahtovista. Aika viihdyttävä sarja sekin.
Mustakin Kelly on lapsellinen öykkäri. Sarja ei kärsi siitä vaikka nyt lähtisikin pois kuten uhoaa.
Musta nää uudetkaan tyypit - Gina ja Emily - ei kyllä tuonut ihan kauheasti mitään uutta kauteen. Paitsi perinteistä riitelyä :D