NYC Täydelliset Naiset, uusin 10-kausi Avalla
Alkaa Avalla sunnuntaina 4.11. Perustetaan ketju jo nyt, jos jollain jotain kivoja juoruja :)
Tulevana sunnuntaina nähdään siis vielä BH-rouvien viimeinen jälleennäkemisjakso ja erikoisjakso perään.
Mukana samat naiset kuin aiemmalla kaudella;
Carole: "In the marathon of life, loyalty is everything.".
Dorinda: "I have a big heart, but little patience."
Ramona: "Age is an issue of mind over matter: If you don't mind, it doesn't matter!"
Tinsley: "Come on, why cook when I can order room service?!"
Sonja: "I'm not just a last name. I'm a legacy."
Bethenny: "It's great to be successful. But it's even better to B Strong."
Luann: "The most interesting people make the best headlines."
Kommentit (431)
Sonja on jotenkin säälittävin hahmo, siitä vaistoaa ettei sillä asiat ole hyvin. Sen tietää siitäkin ettei tytär asu kotona, mutta Sonja yrittää senkin maalata menestystarinaksi, tytär on sisäoppilaitoksessa, ihan kuin se ois jotenkin hienoa, laitos on laitos. Ilmeisesti Sonjasta ei ole nyt huoltajaksi.
Toivottavasti saa asiansa kuntoon.
Kuten Bethenny sanoi että Sonja elää jossain 90-luvulla kun elämänsä oli vielä hulppeaa ja prameaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin Sonja ja Paris Hilton saman näköisiä kasvoistaan?!? :D
https://ssl.c.photoshelter.com/img-get/I0000oz_CYgCPXaM/s/600/480/mpi98…
Huomasin tuon jo kauan sitten kun se tuli sarjaan, mietin että kuka tuo Sonja on ja keneltä julkkikselta se näyttää. Nyt niistä on jopa kuva yhdessä!
Samat pitkän malliset nenätkin! =D
Dorinda huuteli Ramonan Hamptonsin talolla Sonjalle että "Liar liar, ho on fire!" :D
Kauniit ne Ramonan antiikkiset aitokultakoristeiset viinilasit, mutta tottakai Bethennyn piti kettuilla niistäkin että nämä on 70-luvulta, kun Ramona pyysi ettei Bethenny hakkaa lasia rikki aterimella kun halusi ihmisten huomion itseensä.
Huomaa että Bethenny on uusrikas joka ei arvosta antiikkia, taidetta tai mitään muutakaan perinteistä.
Vierailija kirjoitti:
Sonja on jotenkin säälittävin hahmo, siitä vaistoaa ettei sillä asiat ole hyvin. Sen tietää siitäkin ettei tytär asu kotona, mutta Sonja yrittää senkin maalata menestystarinaksi, tytär on sisäoppilaitoksessa, ihan kuin se ois jotenkin hienoa, laitos on laitos. Ilmeisesti Sonjasta ei ole nyt huoltajaksi.
Toivottavasti saa asiansa kuntoon.
Eikö Luannin tytär ollut sisäoppilaitoksessa? En muista oliko Jillin tytär Ally myös.
Ramonan tytär taisi käydä jotain yksityiskoulua Manhattanilla, ne luokkakaverithan oli usein lastenjuhlissa jotka Ramona järjesti ja Ramona jammaili niiden kanssa. Ramonan tytär on ollut fiksuin näistä kaikista sarjan lapsista, taisipa vielä hankkia tuplatutkinnon eli kahdesta eri koulutusohjelmasta samasta yliopistosta.
Niissä Jenkkien sisäoppilaitoksissahan on kuulemma pirun kalliit lukukausimaksutkin, ja niillä meriiteillä pääsee helpommin yliopistoon. Todennäköisesti Sonjan rikas ex-mies maksaa tyttären koulutukset.
Sonja teki sen virheen että panosti leffaan josta ei ollut tulossa mitään, joten vetäytyi, ja hänet haastettiin oikeuteen sopimusrikkomuksesta ja vaatimukset olivat miljoonia. Se sai hänet sekoilemaan, kiskomaan alkoholia ja käyttäytymään oudosti.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että Dallasin rouvat tulevat maantieteellisesti lähimmäksi Suomea mitä RH-rouvasarjoissa on koskaan ollut, eli Tanskaan. Seuraavassa jenkkitahdin jaksossa siis, kaudella 3. Suomessa on kai vasta näytetty kausi 1?
Ihme ettei siitä ole kuin se ensimmäinen kausi näytetty. Sekin tuli pariin otteeseen, muttei mitään sen jälkeen.
Luannella uusi talo Upstate New York. Ei maksanut kuin miljoona dollaria. Lähde DM 12.11.
Miten maksut lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Luannella uusi talo Upstate New York. Ei maksanut kuin miljoona dollaria. Lähde DM 12.11.
Miten maksut lapsille?
Taisi saada Hamptonin Sag Harborin talosta 6,25 miljoonaa, joten veikkaisin että itselle tuo miljoonakämppä kaupungista ja loput rahoista meni lapsille joille ne tulevaisuuden rahastot alunperin kuuluivatkin :)
Mä tykkäsin tosta sarjasta kun se alko. Nyt se on menny mun mielestä ihan tarkoitushakuisen omituiseksi. Ne naiset näyttää inhoavan toisiaan, mutta miksi ne jatkuvasti reissaa ja bilettää yhdessä? Okei, tajuan että koska tv-sarja, mutta mua ärsyttää se jatkuva selän takana puhuminen ja toisten haukkuminen. Ja Luann oli mun mielestä alussa ainoa järkevä, mutta lehtien perusteella nyt jo yhtä seko kuin ne kaikki muutkin. (Joskus mietin, vieläkö "Silex" on yhdessä, ja miten kieroon ne niiden pojat on kasvaneetkaan...)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin tosta sarjasta kun se alko. Nyt se on menny mun mielestä ihan tarkoitushakuisen omituiseksi. Ne naiset näyttää inhoavan toisiaan, mutta miksi ne jatkuvasti reissaa ja bilettää yhdessä? Okei, tajuan että koska tv-sarja, mutta mua ärsyttää se jatkuva selän takana puhuminen ja toisten haukkuminen. Ja Luann oli mun mielestä alussa ainoa järkevä, mutta lehtien perusteella nyt jo yhtä seko kuin ne kaikki muutkin. (Joskus mietin, vieläkö "Silex" on yhdessä, ja miten kieroon ne niiden pojat on kasvaneetkaan...)
Bethanny on sanonut, että naiset tarvitsevat niitä palkkioita, joita sarjasta maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Alex ja Simon eli Silex muuttivat jo vuosia sitten miehen kotimaahan Australiaan poikiensa kanssa.
http://www.bravotv.com/the-daily-dish/alex-mccord-moves-to-australia-ne…
Alex opiskellut psykologiksi ja Simon lakimieheksi. Ihan hyvä että ovat motivoituneet alan vaihtoon ja että on ollut rahavaroja opiskeluun.
Aiemmin Brooklynissä asuessaan Alex oli graafinen mainossuunnittelija ja Simon hotellinjohtaja. Muistaisin jonkun jenkkituttuni joskus sanoneen että Alex olisi ollut vastuussa koko Victoria's Secret Beautyn ulkoasusta siihen aikaan kun tämä sarja alkoi. Sittemmin konserni laittoi väkeä pihalle ja Alex joutui lähtemään sieltä.
Sarjassahan kävi myöhemmin ilmi että Alexin isä vai isäpuoli oli ökyrikas öljypohatta keskilännestä mutta Alex ei koskaan lesoillut tällä muille naisille saadakseen statusta vaan halusi että he hyväksyvät hänet joukkoon sellaisena kun on. Minusta nuo oli ihan mukavia ja vaarattomia ihmisiä, jotka yritti vaan ehkä liian wannabemäisesti sopia New Yorkin piireihin.
Luanne 100 päivää selvänä! Tekee voitokkaan paluun sarjaan.
Lähde DM 14.11.
Aika käsittämätöntä että miten paljon jotkut näistä Real Housewiveseista juo alkoholia. Joku sanoi että pullo viiniä jo ennen lounasta!
Itselle tulee jo kahden viinilasillisen jälkeen (viikonloppuiltana ruuan kanssa) sellainen olo että huh huh eipä viitsi enempää ottaa ettei tule liian hiprakkainen olo ja seuraava yö tulee nukuttua huonosti, eli jos minulla menee 1 pullo viiniä 7 päivän sisään niin noilla voi mennä jopa 2-4 pulloa päivässä, eikä jenkit siihen pahemmin edes reagoi!
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset persoonat viettää (liikaa) aikaa yhdessä, ja sitten jotkut lyöttäytyvät yhteen ja puhuvat kakkaa jostain toisesta, ja alkoholia tarjoillaan jutteluiden lomassa, joten jonkin aikaa on hauskaa ja lopulta ei kellään. Tuottajat saattavat kuiskutella korvaan että "arvaa mitä tuo sanoi sinusta eilen illalla kun illasti sen ja sen kanssa".
Tinsley tykkää nyt niin huonoa, kun hänet on leimattu miehen elätiksi. Millä rahoilla se oikeasti elelee, onko isäpapan rahasto? Ei taida tehdä mitään palkkatyötä tai vapaaehtoistyötä tai hyväntekeväisyyttä, ei ole ainakaan mun mielestä kerrottu. Päivät saa vissiin kulumaan muutenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Tinsley tykkää nyt niin huonoa, kun hänet on leimattu miehen elätiksi. Millä rahoilla se oikeasti elelee, onko isäpapan rahasto? Ei taida tehdä mitään palkkatyötä tai vapaaehtoistyötä tai hyväntekeväisyyttä, ei ole ainakaan mun mielestä kerrottu. Päivät saa vissiin kulumaan muutenkin :D
Siis minustakin ristiriitaista tuon Tinsleyn touhu ja ne "omat rahat". Sarjassa kun sanottiin että alkoholisti-isä kuoli jotain kuuskymppisenä ja ymmärsin että virginialaisella suvulla olisi ollut jotain perheyrityksiä jotka olisivat olleet tuottoisia aikoinaan joten ehkä hänelle laitettu vähän rahaa sivuun.
Tinsley meni naimisiin ökyrikkaan suvun pojan kanssa, sai varmaan ihan kivan summan erossa, mutta kyllä niille kivoillekin summille käy tuolla päin niin että ne hiipuu hiipumistaan kun eläminen aika kallista, varsinkin jos tottunut tietynlaiseen elintasoon.
Miehen Mortimer-nimen ansiosta (vähän kuin Sonja pääsi piireihin Morgan-sukunimen ansiosta, huom) pääsi antamaan nimeään japanilaiselle käsilaukkumallistolle, esiintyi Gossip Girl-sarjan jaksossa, teki jotain muotijuttuja ja kuvauksia muotilehtiin. Oli sellainen vähän edullisempi rinnakkaisversio Paris Hiltonista aikoinaan :)
Kylehän tekee yhteistyötä Alene Too -vaateliikeketjun kanssa, sillä firmalla on mm. Floridan Bocassa liike ja Tinsley teki sinne jonkun nimeään kantavan astiaston. Tuollaisista pienistä jutuista käärii varmaan rahat jonkintasoiseen elämiseen NY:n keskustan huoneistohotellissa jne.
Varsinaista koulutusta ja uraahan hänellä ei taida olla.
Tinsley asui ennen NYC-sarjaan tulemistaan Floridassa itseään nuoremman 30-vuotiaan miljardöörimiesystävän kanssa, ja kun mies pisti poikki ja alkoi seurustelemaan toisen naisen kanssa niin Tinsley hiippaili siellä tontilla ja mies sai hänet pidätetyksi. Tinsley väitti että oli hakemassa käsilaukkuaan sieltä talolta. Väitti että mies pahoinpiteli. Niiltä ajoilta se pidätyskuvakin on.
Tinsley on itse tehnyt vähän tuottoa olemalla pelkkä seurapiiri-pintaliitäjä, antamalla nimeään tuotteille, mutta taustalla on kuitenkin aina ollut rahakkaampaa miestä; isä, ex-mies, ex-miesystävä ja tuo nykyinen on-off suhde joka on myös miljonääri eli veikkaan että Tinsley on niitä naisia jotka eivät sylkäisekään normaalituloisten miesten suuntaan ;)
Tinsleyn tyttösukunimi on Mercer.
Sonjan Tremont.
Luannin Nadeau.
Onko nämä kenties jotain vanhaa ranskalaista sukua? Luann oli ainakin puoliksi kanadanranskalaista sukua ja amerikanintiaani-alkuperäiskansaa ja jotain eskimoakin taisi olla koska hänen suun luusto oli kuulemma eskimoilta eli etuhampaiden takana ylimääräisiä luukyhmyjä tai jotain.
Minusta nuo niiden tyttönimet kuulostaa paremmilta kuin ne uudet ex-miesten sukunimet Mortimer, Morgan ja De Lesseps. Mortimer kuulostaa joltain mortalilta ja että liittyisi jotenkin ruuumiisiin, Morgan on liian kova kun siinä r ja g peräkkäin ja tuo De Lesseps kuulostaa lepsulta, lussulta, löysältä.
Ramonan oli Mazur, unkarilaista sukua. Kuulostaa joltain unkarilaiselta tuhdilta punaviiniltä eikä lainkaan kevyeltä valkoiselta Pinot Grigiolta ;)
Carolen DiFalco, italialaista sukua. Minusta tuo sen oma DiFalco on paljon hienompi sukunimi kuin se sen kuolleen miehen Radziwill, siis ainakin näin suomalaiseen korvaan :D
Dorindan oli Cinkala, taisi olla italialainen isä ja puolalainen äiti. Tuohan kuulostaa melkein suomalaiselta; Sinkala.
PS. En ole se palstan sukunimihullu, tuli vaan tsekattua nuo kun alkoi kiinnostaa.
Tänään tulee taas ne 2 jaksoa, muistakaa katsoa :)
Jotenkin kaipaan tätä edellisvuosien hulvattoman hauskaa Sonjaa, vaikka oikeastaan pitäisi ehkä sääliä :D
Sillä meni välillä niin lujaa ettei meinannut vaatteetkaan pysyä päällä;
https://the-hollywood-gossip-res.cloudinary.com/iu/s--_2Tx2i_4--/t_teas…
https://imagesvc.timeincapp.com/v3/mm/gif?url=https%3A%2F%2Fpeopledotco…
http://www.bravotv.com/sites/nbcubravotv/files/styles/large/public/tumb…
https://media.giphy.com/media/qW0KaQ3vE1wSk/giphy.gif