Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYC Täydelliset Naiset, uusin 10-kausi Avalla

REAL HOUSEWIVES -fanien oma ketju
26.10.2018 |

Alkaa Avalla sunnuntaina 4.11. Perustetaan ketju jo nyt, jos jollain jotain kivoja juoruja :)

Tulevana sunnuntaina nähdään siis vielä BH-rouvien viimeinen jälleennäkemisjakso ja erikoisjakso perään.

Mukana samat naiset kuin aiemmalla kaudella;
Carole: "In the marathon of life, loyalty is everything.".
Dorinda: "I have a big heart, but little patience."
Ramona: "Age is an issue of mind over matter: If you don't mind, it doesn't matter!"
Tinsley: "Come on, why cook when I can order room service?!"
Sonja: "I'm not just a last name. I'm a legacy."
Bethenny: "It's great to be successful. But it's even better to B Strong."
Luann: "The most interesting people make the best headlines."

Kommentit (431)

Vierailija
381/431 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti se speed-datekohtaus kun Ramona jutteli innoissaan sen punahuivisen miehen kanssa, ja vei sille miehelle tequilan että siinä sulle kun sä toit mulle drinkin joten mä toin sulle, ja Bethenny teki siitä pilaa haastattelussaan, huohotti Ramonamaisesti, piti lasia rintojen välissä ja lutkutteli pillistä :DDD

https://media1.tenor.com/images/546b7af34982d4981af366bd53440f9e/tenor…

https://media1.tenor.com/images/1fe12c3b2c5c31b2866af88664056210/tenor…

:D

Vierailija
382/431 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carole harmitteli sitä kun se punahuivimies ei ehtinyt jutella hänen kanssaan pikatreffeillä, kun Ramona ja Bethenny omivat sen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/431 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa, että mistä Carolen ja Bethennyn riita johtuu? En tajua pätkän vertaa....

Vierailija
384/431 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eivät varmaan itsekään tiedä 😆

Bethenny tais alkujaan olla loukkaantunut, kun hänestä Carole ei ollut vastannut kunnolla hänen viesteihinsä ja itse aistin että Bethenny saattoi myös olla mustasukkainen kun Carole vietti niin paljon aikaa Tinsleyn kaa. Ja sitten jo alkoikin molemminpuoleinen haukkuminen. Jälkipuinti oli aika vaivaannuttavaa katsottavaa. Eivät kai ole enää lähentyneet sen jälkeen.

Vierailija
385/431 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen miksi mikään ravintola haluaa noita rouvaporukaita asiakkaakseen, kun aina alkavat riidellä ja huutaa ja muut asiakkaat katsovat hämmentyneitä.

Toki ymmärrän mainosarvon. Se OC-kuppila oli ilmeisesti saanut paljon uusia asiakkaita sen episodin jälkeen, kun Shannon heitteli sitä lautasta siellä 😂

Vierailija
386/431 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen miksi mikään ravintola haluaa noita rouvaporukaita asiakkaakseen, kun aina alkavat riidellä ja huutaa ja muut asiakkaat katsovat hämmentyneitä.

Toki ymmärrän mainosarvon. Se OC-kuppila oli ilmeisesti saanut paljon uusia asiakkaita sen episodin jälkeen, kun Shannon heitteli sitä lautasta siellä 😂

Olen miettinyt samaa. Ei taivas jos Nykin reissulla eksyisi lasten kanssa samaan ravintolaan syömään. Viime kaudellakin Dorinda oli aivan pystyssä jo lounaalla siis kännissä kuin käki siellä Italialaisessa ravintolassa. Miettikääpä jos viattomana turistina alle kouluikäisten muksujen kanssa sattuisit samaan lounapaikkaan...? Ei helevata, joutuis varmaan poistumaan paikalta...

Vierailija
387/431 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kohta lähtee taas täykkärit satsi. Mihinkäs talviunille arvon Ladyt on hävinny, kun keskustelu niin laimeeta🤨

Tulkaa heti takaisin! Joulu on jo ohi!!!

Vierailija
388/431 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Scott ja Tinsley vielä yhdessä. Tietääkö kukaan?

Vierailija
389/431 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Scott ja Tinsley vielä yhdessä. Tietääkö kukaan?

Varmaan siihen saakka kunnes Tins löytää rikkaamman.....

Sitähän ei ole koskaan tyhjätaskut kiinnostaneet, se nuorempi jotain kolmekymppinen miljardöörin poikakin kiinnosti sen verran että kun se jätti niin lähti hiippailemaan ja kyttäilemään sitä sen tontille kun sillä oli jo uusi nainen, ja päätyi pidätyskuviin! :D

Vierailija
390/431 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kohta lähtee taas täykkärit satsi. Mihinkäs talviunille arvon Ladyt on hävinny, kun keskustelu niin laimeeta🤨

Tulkaa heti takaisin! Joulu on jo ohi!!!

Täällä ollaan, katson nuo jaksot illemmalla tallennettuna kun vieraat lähteneet :) Olen nähnyt ne aiemmin mutta on kiva katsoa uudestaan mikäli olen missannut jotain mitä ovat sanoneet (soperrelleet) aiemmin ilman tekstityksiä.

Vierailija
391/431 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carole on hurjan näköinen nykyään, pelkkää luuta ja nahkaa + leikelty ja botoxilla pilattu naama. Miksei voi vanheta luonnollisesti, kun kuitenkin on rahaa ja aikaa pitää itsestään huolta (esim. liikunta, laadukas ravinto, kosmeettiset hoidot, muu hemmottelu). En vaan tajua. Onko julkisuuden paine niin kova ja kilpailu miehistä niin brutaalia, että kaikki keinot on vaan pakko käyttää?

Näin Carolin anopin Lee Radziwillin just jossain ohjelmassa joka kuvattiin kuun hän oli noin 40. Olipas samannäköinen kuin Carol !  Sitähän sanotaan mies valitsee äidin näkösen naisen....

Vierailija
392/431 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Carole on hurjan näköinen nykyään, pelkkää luuta ja nahkaa + leikelty ja botoxilla pilattu naama. Miksei voi vanheta luonnollisesti, kun kuitenkin on rahaa ja aikaa pitää itsestään huolta (esim. liikunta, laadukas ravinto, kosmeettiset hoidot, muu hemmottelu). En vaan tajua. Onko julkisuuden paine niin kova ja kilpailu miehistä niin brutaalia, että kaikki keinot on vaan pakko käyttää?

Näin Carolin anopin Lee Radziwillin just jossain ohjelmassa joka kuvattiin kuun hän oli noin 40. Olipas samannäköinen kuin Carol !  Sitähän sanotaan mies valitsee äidin näkösen naisen....

Mä olen ollut kerran tilanteessa, että juurikin pojan äiti ja vaimo olivat aivan samannäköisen. Tuli ihan kamala olo...

Vierailija
393/431 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lee Radziwill ja sisarensa Jackie Kennedy Onassis kilpailivat laihuudesta, rikkaista miehistä jne. Väitetään, että Lee vieraili John F. Kennedyn sängyssä, mutta tämä valitsi Jackien. Kun sisko nai rikkaan Kennedyn josta tuli presidentti, pani sisko paremmaksi ja nai puolalaisen prinssin.

Vierailija
394/431 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain jaksoista parasta antia oli Ramonan ihana rempattu talo ja Bethennyn ihana uusi asunto <3 Kyllä rahalla saa kaunista ympärilleen, varsinkin kun on ammattilaiset auttamassa. Vaikka tietysti Luann on sitä mieltä, että rahalla ei saa tyyliä... :D Eikös se muuten jotain sellaista kommentoinutkin, kun kiersivät Ramonan taloa, mielestäni ihan turhaan! Kateutta?

Hirveintä oli se jatkuva riitely ja nimittely ja selän takana p.skan puhuminen, jota daamit jaksaa harrastaa jaksosta toiseen! Joku aiemmin ketjussa kommentoikin, että ei tajua Carolen ja Bethennyn riitaantumisen syytä, no en tajua mäkään. Sellaista se ystävyys/kaveruus joskus on, että ollaan eka lähempänä ja sitten ollaankin kauempana henkisesti/fyysisesti, voi tulla uusia ystäviä, voi olla kiireitä - joko todellisia tai keksittyjä, who knows... - mut jokaisella on oikeus päättää kenen kanssa ja kuinka paljon haluaa viettää aikaa tai olla tekemisissä millään tavalla. Välillä tulee mieleen, että noi naiset on jääneet jonnekin yläkouluikäisten tasolle kaverisuhteissaan, kun täytyy niin mustasukkaisesti vartioida jokaikisen tekemisiä ja vatvoa niitä sataan kertaan. Raskasta.

Onneksi tuohon raskaaseen vatvomiseen tuli sentään ainakin yksi huvittava hetki, kun Bethenny avautui aamiaispöydässä hänen ja Carolen tilanteesta eikä huomannut, että Carole olikin vielä paikalla ja ihan pokkana istuutui pöydän ääreen takaisin :D

Vierailija
395/431 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut kerran tilanteessa, että juurikin pojan äiti ja vaimo olivat aivan samannäköisen. Tuli ihan kamala olo...

Mulla on yks ystävä, joka on hyvin paljon saman näköinen kuin anoppinsa, varsinkin nyt keski-ikäisenä. Aika hurjaa, en tiedä ovatko tajunneet itse. Ja onko mies tehnyt aikanaan tietoisen vai tiedostamattoman valinnan... 

Vierailija
396/431 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lee Radziwill ja sisarensa Jackie Kennedy Onassis kilpailivat laihuudesta, rikkaista miehistä jne. Väitetään, että Lee vieraili John F. Kennedyn sängyssä, mutta tämä valitsi Jackien. Kun sisko nai rikkaan Kennedyn josta tuli presidentti, pani sisko paremmaksi ja nai puolalaisen prinssin.

Puolalainen prinssi ei ehkä välttämättä ole kaikkien mielestä "parempi" kuin USA:n presidentti. Varmuuden vuoksi Jackie kuitenkin nokitti maattoman prinssin Onassiksella.

Vierailija
397/431 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yks ystävä, joka on hyvin paljon saman näköinen kuin anoppinsa, varsinkin nyt keski-ikäisenä. Aika hurjaa, en tiedä ovatko tajunneet itse. Ja onko mies tehnyt aikanaan tietoisen vai tiedostamattoman valinnan... 

Tuksun "elämän suurin rakkaus" nallekarhumainen ex-avomies Mika ja Tuksun nallekarhumainen isä ovat aivan saman näköisiä. Nallekarhumainen Johannan oma luonnehdinta.

ohis

Vierailija
398/431 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän hyvin Tuksu pärjäisi näiden daamien mukana? :D

Totaalinen ohis :D

Vierailija
399/431 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten sitä kakkaa oli ympäriinsä siellä villalla, en käsitä, ettei aikuinen ihminen saa ripuliaan osumaan pönttöön. Sen vielä ymmärtäisin, jos housuun menee, mutta pitkin lattioita ja seiniä.

HYI

Vierailija
400/431 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten sitä kakkaa oli ympäriinsä siellä villalla, en käsitä, ettei aikuinen ihminen saa ripuliaan osumaan pönttöön. Sen vielä ymmärtäisin, jos housuun menee, mutta pitkin lattioita ja seiniä.

HYI

Muakin pöyristytti tuo ja se kuinka vitsailivat aiheesta...kenties olen tiukkapipo, mutta mua ei kakkajutut hirveesti naurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme