Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Juustot kaikissa muodoissa
Keksit
Sushi
Valkosuklaa
Kaikki kookosta sisältävä
Voileipäkakku
Piparkakut
Lakritsi jäätelö ja salmiakki/lakritsi suklaa. Erikseen menee nuo kaikki mut yhdistettynä maistuvat karseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushi, macaronleivokset
Nämä molemmat ovat kyllä aivan yliarvostettuja. Sushia vielä nälkäänsä syökin, mutta macaronleivokset ovat kuin tyhjää söisi.
Tuo on taas sinun mielipiteesi, etteivät maistu miltään. Makukysymyksiä.
SItähän tässä ketjussa juuri kysyttiinkin, mielipiteitä ja makuasioita, ja nimenomaan niitä valtavirrasta poikkeavia makumieltymyksiä.
Suklaajäätelö. Kitkerää ällöä liejua jolla ei ole mitään tekemistä maitosuklaan mukavan koostumuksen tai täyteläisen maun kanssa.
Mäkkiruoka johon petyn aina kun ostan. Ällöttävä likainen jälkimaku.
Donitsit=maistuu sairaalta toisin kuin munkit.
Pannukakut. Yleensä imelää kaupan hilloa ja ei millekään maistuva lätty se pannukakku.
Sushi ja raaka kala ylipäätään, Runebergin tortut ja avokado
Nykypäivän "näyttävät" marsipaanilla kuorrutetut kakut - yök! Ei mitään makua, ulkonäkö porukalle tärkeintä. Surullista. Tykkäättekö oikeasti sellaista kakuista, vai pitääkö kulkea niin tiiviisti muodissa, että tilaatte lapsellekin sellaisen kakun?
Siis mä tykkään kaikesta täällä mainitusta... :DD
Veriohukaiset, jos niitä nyt kukaan edes herkkuina pitää
Pannari on mautonta kengänpohjaa
Mustekala ja mustamakkara...jo se haju...yäk! Samoin kaikki "herkut", joissa käytetty esim. tekomaustettuja ruokakermoja tms. tekop****a. Muuten menee melkein kaikki, jos on hyvin tehty eli käytetty esim. leipomiseen kunnon raaka-aineita.
Huomaa kyllä, että suurin osa vastaajista on alle 25-vuotiaita. Samansuuntaiset vastaukset kuin Demi-sivustoilla :D
Vaimoni tykkää kovasta ja suonikkaasta kyrvästä. Itse en välitä ollenkaan. Kumma.
ToukoPouko kirjoitti:
Vaimoni tykkää kovasta ja suonikkaasta kyrvästä. Itse en välitä ollenkaan. Kumma.
Että sulle on ihan sama, onko kova vai pehmeä?
Tulee nälkä kun lukee tätä ketjua!
Tuoreet mansikat! Tää on jostain syystä ihanku henkilökohtainen loukkaus muita kohtaan monille.