Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Sushi
Joulukinkku
Joululimppu
Peruna ja porkkanalaatikot
Korianteri
Pekoni
Siiderit
Lonkerot
Valkoviini
Kookos
Makukahvit ja teet
Rusinat
Simasta ja tippaleivästä en oo koskaan välittänyt. Ei uppoa muhun. Myös herkut joissa on minttua, esim. minttujäätelö ja -suklaa eivät maistu mulle.
Mykyrokka. Minun kotiseudullani tämä on suosittua perinneruokaa ja jopa nuoriso on ihan kiimoissaan jos jossakin saa mykyrokkaa.
Mua ällöttää kaikki veri- ja sisäelinruoat, aina on ällöttänyt, joten en koske pitkällä tikullakaan. Hajukin on kamala.
Vesimeloni. Hyi vittu mitä paskaa.
Ällöän light-limuja yleisesti ja kaikkia colajuomia erityisesti. Sokeroitu 7uppi maistuu kerran kesässä. Ei kai DrPepperiä enää saa kaupasta?
- Täytekakku. Ihan millainen täytekakku vaan. Voileipäkakkua sen sijaan rakastan.
- hyydytetyt juustokakut, hyllyvä inhokkini.
- No, ylipäänsä kaikki makeat leivonnaiset. Mokkapaloista tykkään sen verran että syön mielelläni joskus sen yhden, samoin tuore hillomunkki - puolikas riittää.
- Keksit. En vaan tajua. Jotenkin kuivia turhakkeita. Poikkeuksena jotkut itse tehdyt suklaamuru keksit ja sellaiset ihan ohuet kauralastut.
Pariisissa ostettiin noita Ladureen macaronseja - ihan kuin värjättyä pahvia olisi syönyt. En ymmärrä suosiota.
Juhlat, joissa on tarjolla vain makeaa ovat ihan kauhistus itselleni.
Fanta/Jaffa ja Vesimeloni..oksettaa jo ajatuskin
Vierailija kirjoitti:
Macaron-leivokset
Tähän on helppo yhtyä. Aina toisinaan erehdyn maistamaan noita ja ihmettelen aina että miksi.
Rommipohjaiset drinksut ja konjakki on mun inhokkeja.
Inhoan kaikkia jouluna tarjottavia ruokia.
Pekoni (ja sianliha muutenkin, esim. joulukinkku, mutta pekoni pahin). Syöminen onnistuu, kunhan ei tarvitse itse paistaa. Paistuessaan haisee sellaiselle etovalle, eltaantuneelle.
Marengit ja macaron-leivokset. Jotenkin tosi kuivia ja saan niiden syömisäänestä kylmiä väreitä.
Vanilja missään muodossa
Yhdistelmä kahvi ja viineri
Useimmat keksit
Rinkelit
Pullava-pitko
Macaron on jotenkin maailman turhin herkku, ihan kuin sokerista styroksia söisi.
Vihreät kuulat, saan niitä usein lahjaksi enkä kehtaa sanoa etten pidä yhtään. Marmeladikarkit yleensäkin on mielestäni pahanmakuisia.
Vaikka on vaimoni ja Ruotsin kuningattaren, Silvian, herkkua, en tykkää. Kallen mätitahna.