Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
salmiakki myrkkyä, valko ja sinihomejuusto etoo haisee oksennukselle. maksalaatikko oli meidän koiramme eka herkku.
Kermavaahto, marenki, macaronsit - höttöä ja sokeria, eivät maistu millekään muulle. :(
Pihvi - ei mene alas. :(
Sushi, majoneesi kaikissa muodoissaan, aioli, kylmät kalaruoat
Itse en tykkää monistakaan Fazerin kekseistä, vaikka yleisesti ottaen olen suuri keksien ystävä. Fazerin kekseissä on usein sellainen ikävän kova, kuiva ja tiivis teollinen rakenne, tuon huomaa selkeästi esimerkiksi kun vertaa Dominoa Oreoon.
Kaikki keksit, pikkuleivät ja piparkakut
Onkohan mustamakkara suosittu herkku? No, sitä kannattaa kysyä tamperelaisilta ja minulta taas kannattaa kysyä, haukkaisinko sellaisesta edes aseella uhattuna...
Vierailija kirjoitti:
Juustot, sienet, raaka kala, kaalit ja pomada munkit.
Kaikki ovat erilaisia - nuo ovat puolestaan lempiherkkujani! :)
Juustokakku ja salmiakki, hyi olkoon.
Voileipäkakku. Salmiakki. Kebab. Voissa kärytetyt muikut, rasvassa lilluva pyttipannu. Verimakkara. Energiajuomat.
Graavilohi, sushi, sipsit, olut, kokis ym. limpparit, aladopi, medium pihvi, roiskeläppä pizzat, kaupan hampparit
muutamia mainitakseni kirjoitti:
- Kaikki kookosleivonnaiset ja -makeiset.
- Runebergintortut (karvasmanteliöljy)
- Pullat rusinoilla
- Popcornit
- Juustoleipä
- Lakka (ei missään muodossa)
- Greippi (liian hapokasta)
- Avokaado
- Bataatti
Opettele kirjoittamaan 😑 sana on AVOKADO ja jos kysymys kuuluu "mistä herkusta et pidä?" niin voitko mielestäsi vastata: "Greippi. Ei missään muodossa."
Huoh. Ja kenen HERKKUA on avokado??? Greippi?? Bataatti??? Lakka?? Ei jessus mikä tollo.
HK:n sininen, ranut, kebab, roiskeläpät, olut, kokis, muut limpparit, sushi, raaka kala ja tartar-pihvi, lihahyytelö, sisäelimet ruokana mm. munuaiset, maksa, lehmän kieli, sitkuinen poronliha
Minä en tykkää mistään missä on palmupas-kaa. Eli vastaan, että kaikki suklaat, keksit sun muut ovat suosittuja herkkuja, joista minä en pidä (jos niissä on 🌴pas--kaa.)
Pizzaa tilasin äsken nälkääni. Mikään erityinen HERKKU se ei minulle ole. Joten jos se on valtaosalle ihmisistä nimenomaan herkku eikä ruoka, niin vastaan myös pizza. Ihan hyvää, joskus jopa täyttävää, mutta ei mikään herkku, jota himoitsen yötä päivää. Suklaa sen sijaan on💗
Vierailija kirjoitti:
HK:n sininen, ranut, kebab, roiskeläpät, olut, kokis, muut limpparit, sushi, raaka kala ja tartar-pihvi, lihahyytelö, sisäelimet ruokana mm. munuaiset, maksa, lehmän kieli, sitkuinen poronliha
Kenen herkkua on HK:n sininen??! Lihahyytelö?! Munuaiset, lehmän kieli, poronliha, maksa????? En jaksa näitä iÐiootteja, jotka eivät ymmärrä lukemaansa😑
Vierailija kirjoitti:
muutamia mainitakseni kirjoitti:
- Kaikki kookosleivonnaiset ja -makeiset.
- Runebergintortut (karvasmanteliöljy)
- Pullat rusinoilla
- Popcornit
- Juustoleipä
- Lakka (ei missään muodossa)
- Greippi (liian hapokasta)
- Avokaado
- Bataatti
Opettele kirjoittamaan 😑 sana on AVOKADO ja jos kysymys kuuluu "mistä herkusta et pidä?" niin voitko mielestäsi vastata: "Greippi. Ei missään muodossa."
Huoh. Ja kenen HERKKUA on avokado??? Greippi?? Bataatti??? Lakka?? Ei jessus mikä tollo.
Esim. mun, pidän niistä monessa muodossa valmistettuna tai sellaisenaan!
Enkä ole jeesuksen tollo, täyspäinen ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen herkkua on HK:n sininen??! Lihahyytelö?! Munuaiset, lehmän kieli, poronliha, maksa????? En jaksa näitä iÐiootteja, jotka eivät ymmärrä lukemaansa😑
Ymmärrötkö sinä mitä tarkoittaa kulinarismi? Niin. Ehkä tuntematon käsite tuollaiselle huutajalle.
Kakuista en oo koskaan tykännyt, eikä salmiakkikaan nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä, että maailmassa on miljoonia herkkuja, joista sulla ei ole mitään aavistustakaan! Kaikki kun eivät luokittele herkuiksi vain esso-juomaa ja sipsejä.
-Vispipuuro
-Ruispuuro
-Suklaat, joissa marjaa tai hedelmää esim. ananaskonvehdit
-Appelsiininmakuiset karkit esim. Panttereissa
-Marsipaani
-Lakkajutut
-Kookos! Hyi, etenkin karheina hiutaleina! Ihankun roskia söis, vrt Bounty
-Makaronit. Ällö koostumus, semmoset hyllyvät keitetyt lötköt ja vedenmakuset. Pasta kuuluu samaan sarjaan.