Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Runebergintortut! Tykkään makeasta, mutta nämä jää syömättä. Samoin suklaa maistuu äärimmäisen harvoin hyvältä. Tumma suklaa on erityisen pahaa.
Lapsuusaikojeni suurin hitti eli Hubba Bubba -purukumi! Sitä oli jokaisella mukana aina ja kaikkialla. En pitänyt ollenkaan näiden mausta tai koostumuksesta - liian isoja paloja purtavaksi! Jauhoin ihan mitä tahansa muuta tarjolla olevaa.
Kovat, sitkeät salmiakit. Pehmeät menettelee!
Jäätelöt, joissa on 10 eri täytettä, siis nämä Ben&Jerries kinuski-keksi-vaahtokarkki-brownie-jne. kyhäelmät. Aivan järkyttävän makeaa eikä mikään maistu kunnolla kun on liikaa sekaisin kaikkea.
Mieluummin syön jotain vähän tavallisempaa jäätelöä, jossa on selkeät perusmaut.
Fazerin suklaalevyistä lähes kaikki. Kyllä, myös Sininen. Ainoa mistä tykkään, on keltainen hasselpähkinäsuklaa.
Fazerin suklaassa ei ole tarpeeksi makeutta, ja siihen on lisätty kaiken maailman Aakkos-karkkeja ja marjoja ja muuta, jotka eivät minusta sovi suklaan kanssa. Mieluummin syön Marabouta.
Rusinat kaikissa ruoissa ja myös itsekseen.
Kaikki kirpeät marjat, joita tungetaan Suomessa joka jälkiruokaan. Yäk.
Sellaiset todella voimakkaan makuiset salmiakkimakeiset ei uppoa millään. Jos on miedompi maku, menevät vielä jotenkin alas.
Mustat vanhat autot ei miellytä yhtään.
Hedelmäiset vanhat autot puolestaan ihania.
Eskimo-puikot. Todella mitäänsanomattomia.
Pirkka mehujäätelöt, ampparit ja kumppanit.
Kaikki kaupasta saatavat teolliset pullat ja kääretortut. Olen mieluummin ilman niitä. Täysin turhia kaloreita, kun maku on niin teollinen. Itse leivotut on ihan toista maata!
Runebergintortut. Mua oksettaa ne 'kynnenpalat' siälä taikinassa. Lienee jotain pähkinää, mutta tuntuu leikatuilta varpaankynsiltä.
Lakritsijäätelö, sushi, rahkamunkit
Sipulimausteiset dipit ja perunalastut.
Sushi kaikissa muodoissa, aivan kauheaa sontaa.
Mutakakku.