Postin lähetystunnus? En ymmärrä
Osaisiko joku vastata tähän? Postissa eivät tienneet mitään.
Jos lähetystunnuksen ensimmäinen kirjain on R ja sen perään 7 numeroa niin mikä lähetys se oikein on? Postin lähetysseurannasta ei näy ja otin postin chattiin yhteyttä ja sielläkään ei oltu koskaan kuultu kyseisen tyyppisestä lähetystunnuksesta. Paketin lähettäjä on tunnettu ja luotettava verkkokauppa, jonka kanssa olen asioinut kymmeniä kertoja. En ole saanut sinne yhteyttä (ainoastaan automaattiviestin, että e-mailini on mennyt perille).
Goolella en löytänyt mitään.
Onko kukaan muu törmännyt R-alkuisiin pakettilähetyksiin ja osaisiko kukaan sanoa mistä sellaisen lähetyksen kulkua voi seurata.
Kommentit (47)
Vanha ketju, mutta nyt yritin palauttaa xxl pakettia. Ei millään onnistu. Alku JJFI mutta monta numeroa sen jälkeen? En koskaan enää tilaa niiltä mitään.
MT alkuisia muut saaneet onko huijaus, huomenna pitäs hakea, enkä saa päähän mikä on? en ole kyllä täyttänyt tietojani tietääkseni mihinkään vielä
Mulle tuli just kans MT-alkuinen lähetys, ei mitään hajua mistä olisi voinut tulla. Onko muilla kokemusta näistä?
MT-alkuiset lähetykset on käsittääkseni lähetyksiä, joilla ei ole varsinaista seurattavaa lähetystunnusta, vaan tuo MT-alkuinen on jokin hyllytystieto/koodi, jolla Posti (asiamiesposti) voi lähetyksen hyllyttää. Mulla on ollut tuollainen koodi lähetyksessä, joka ei olekaan mahtunut postilaatikosta, jolloin postinjakaja on pudottanut lapun "teille on suurikokoinen kirje", jossa on toinen osa tarrasta, jossa on mt-koodi. Toinen samanlainen tarra (samalla koodilla) on liimattu lähetykseen, joka on Postissa noudettavana.
Onkos FI alkuisia ollu kenelläkään🤔
Minulle on tulossa Adlibriksen tilaus juuri tuolla toimitustavalla, ja siinä on kyllä seurantatunnus, mutta se on pelkkä numerosarja, ei mitään kirjaimia.