Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaatimukseni liian kova?

Vierailija
26.10.2018 |

Haluan naisen joka juoksee 10km tunnissa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina,20kiloo ylipainosenaki:Dmut.hyi juoksuon tylsaa

Vierailija
22/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juoksen :D Viimeksi eilen oli tunnin lenkki ja 10,1 km oli tulos. Mutta en kyllä ymmärrä miksi tämä on vaatimuksesi parisuhteeseen(?) kelpaavalle naiselle? Ei tuo vielä kerro mitään siitä millainen esim. minä olen kumppanina tai ihmisenä ylipäätään :D

Aloittajalla ei ole kokemusta parisuhteista ja niiden muodostamisesta, ja hän ajattelee, että vaatimuksilla on keskeinen asia parinmuodostuksessa. Tai sitten hän ajattelee, että pystyy tällä avauksella jotenkin loukkaamaan naisia.

Hanki huumorintaju.

Mä olen nainen ja en loukkaantunut. Ymmärsin vitsiksi. Sinä tosikko näköjään et. Onko vähän rasittavaa loukkaantua kaikesta koko ajan huoh.

Niin, mä sanoin, että ajattelee pystyvänsä. En sanonut, että loukkaa. Älä närkästy, kun mainostat itseäsi huumorintajuiseksikin.

Hei kuule. Sä nolasit itsesi. Otit tosissaan provon, minkä muut ymmärsi huumoriksi. Sitä sattuu. Älä nyt nolaa itseäsi enää enempää jooko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juoksen :D Viimeksi eilen oli tunnin lenkki ja 10,1 km oli tulos. Mutta en kyllä ymmärrä miksi tämä on vaatimuksesi parisuhteeseen(?) kelpaavalle naiselle? Ei tuo vielä kerro mitään siitä millainen esim. minä olen kumppanina tai ihmisenä ylipäätään :D

Aloittajalla ei ole kokemusta parisuhteista ja niiden muodostamisesta, ja hän ajattelee, että vaatimuksilla on keskeinen asia parinmuodostuksessa. Tai sitten hän ajattelee, että pystyy tällä avauksella jotenkin loukkaamaan naisia.

Hanki huumorintaju.

Mä olen nainen ja en loukkaantunut. Ymmärsin vitsiksi. Sinä tosikko näköjään et. Onko vähän rasittavaa loukkaantua kaikesta koko ajan huoh.

Niin, mä sanoin, että ajattelee pystyvänsä. En sanonut, että loukkaa. Älä närkästy, kun mainostat itseäsi huumorintajuiseksikin.

Oi ei mikä tyyppi oot. Sun kaltaisia varten on kehitetty se sanonta " I bet you're fun at parties."

Mikä sulla ottaa noin koville? Kauhean tunnepitoista reagointia. Ajatteletko, että se sun mainostamasi huumorintaju tulee noin jotenkin paremmin esille?

Vierailija
24/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki huumorintaju.

Hei kuule. Sä nolasit itsesi. Otit tosissaan provon, minkä muut ymmärsi huumoriksi. Sitä sattuu. Älä nyt nolaa itseäsi enää enempää jooko.

Miksi noin tunnepitoiset reaktiot? Osuinko johonkin arkaan paikkaan?

Vierailija
25/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mä kyllä haluan nähdä kun ap testaa tämän ekoilla treffeillä sekuntikellon kanssa :D Onkohan lisäksi sitten puolivuotis- tai vuositarkastuksia, joissa mitataan että meneekö se kymppi tunnissa edelleen? Tehdäänkö näitä myös mahdollisina raskausaikoina, ja mihin ikävuoteen asti tämä urheilusuoritus pitää pystyä todistetusti tekemään, vai saako jossain vaiheessa iän tuomaa helpotuslisää vaikka kilsan/viisi vuotta? Mites mahdolliset krooniset sairaudet, onnettomuuten joutuminen ja sitä myötä liikuntakyvyn laskeminen? Meneekö mamma heti vaihtoon jos juoksee joskus vaikka 9,9km/h?  

Kyllä on harvinaisen täyspäinen valintakriteeri partnerille tässä. 

Kalikka kalahti. Sinä ylipainoisena naisena taidat olla rapakunnossa?

Hauskaa, kun näistä aina paljastuu se todellinen tarkoitusperä eli että haluttaisiin saada meidät mammat ahdistumaan siitä, ettemme kelpaisi aloittajalle. Minä olen ylipainoinen ja rapakunnossa, mutta enpä liioin olisi koskaan kiinnostunut miehestä, joka etsii urheilullista kumppania.

Vierailija
26/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuota en usko sillä suurin osa laihoista naisistakin hölkkää 5km/h

ap

Vierailija
27/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on treffipalstoilla vaatimuksena kaksi maratonia viimeisten kolmen kuukauden aikana. Ja jos meinaa mitään vastausta saada, pitää esittää osallistumistodistukset, aika ja sijoitus sekä valokuvia todisteeksi. 

Vierailija
28/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on treffipalstoilla vaatimuksena kaksi maratonia viimeisten kolmen kuukauden aikana. Ja jos meinaa mitään vastausta saada, pitää esittää osallistumistodistukset, aika ja sijoitus sekä valokuvia todisteeksi. 

ehdotan vauvapalstan lisäksi juoksufoorumia. sieltä löytyy tuollaisia miehiä ja naisia

ap

Vierailija
29/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis...mä kävelen ton 5km/h..? 

Vierailija
30/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

et kävele.  4km/h on kävelyä.  5km/h on nopeaa kävelyä/hölkkää

Vierailija
31/31 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

et kävele.  4km/h on kävelyä.  5km/h on nopeaa kävelyä/hölkkää

Nopea kävely kai silti on kävelyä.. :D

Kävelen siis nopeasti yhtenä kuntoilumuotona, ja nimenomaan just kävelen (ei rasita rintoja samalla tavalla kuin juoksuaskelien otto).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan