Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat nykyään niin pienikokoisia

Vierailija
26.10.2018 |

Kun katsoo vaikka lukiolaisia. Kaikki ovat naisten mitoissa, harvoja miehisen kokoisia miehiä lukuunottamassa. Aikuisillakin jos on pituutta (vähintään 180cm), niin sitten kroppa ja koko olemus on muuten ihan naisellinen. Hirveästi on alkanut yleistyä lyhyet miehet, sellaiset max 175 senttiset. Miksi??? Huomaa, että esim venäjältä ja baltiasta tulee vielä miehen kokoisia miehiä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

talvi kirjoitti:

miksi naiset on nii pitkiä?? naisen pitäis olla 160cm max 

165cm nainen on jo pitkä jos nainen on ennemän kun 165cm nii HYI

Noin yleisesti, poikkeuksiakin on, alle 165 cm pitkä nainen on välillä hiirulainen, pulleampana sitten taas rumempi kuin pitkä ja pyöreä. Tietysti jotkut miehet preferoi lapsenomaista vartaloa naisella, ei aikuisen kokoista ja pitempää naista.

Ja tää oli puoliksi provo.

Vierailija
22/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikien pituuspyrähdys voi tulla vähän myöhässä verrattuna tyttöihin. Lukiossa ollessani monet pojat olivat venähtäneet kesäloman aikana yhtäkkiä pitkiksi ja osa jatkoi kasvuaan vielä lukiosta päästyään.

Kasvu on muuten tosi yksilöllistä. Itse olin 165 cm peruskoulun ysillä ja lukiossa mitatessa. Minulle sanottiin kasvuni jo pysähtyneen. Tulin kuitenkin raskaaksi 20-vuotiaana ja raskauden aikana kasvoin kaikki kolme senttimetriä! Eikä ole mun luulo, vaan virallisesti mitattu tulos.

Mitä aloitukseen tulee, niin miehethän nykyään just päinvastoin on paljon pidempiä ja raamikkaampia kuin ennen. Työkaverit kun on tuoneet poikiaan kesätöihin, niin ne pojat on olleet aivan valtavan kokoisia verrattuna toimiston muihin miehiin - siis jotkut neljätoistavuotiaat pojat!

Mulle pituus ei merkkaa mitään, oma mies on 172 cm. Ilmiönä silti kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurvikas, tiimalasivartaloinen 160cm nainen. Ymmärrän että se joitakin harmittaa, mutta koittaa nyt vain tajuta että äitini on samanlainen, ja sieltä ne geenit tulee minulle niin kuin sinullekin. 

Vierailija
24/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nykyisin, kun poikien keskimääräinen pituus kasvaa, hintelyys korostuu kun kasvupyrähdykset ovat rankempia. Ei se nyt oikein ole edes mahdollista kasvaa kymmeniä senttejä muutamassa vuodessa ja olla samalla roteva. Siksi miehet ovat yleensä parhaimmillaan +25 vuotiaana kun alkavat pikkuhiljaa näyttämään miehiltä. Toki niitä poikkeusyksilöitä on. Ne pojat, jotka olivat jo ala-asteella isompia ja pidempiä kuin muut pojat (eli samaa kokoluokkaa meidän pitkien tyttöjen kanssa), olivat sitten yläasteella jo aika roteviä ja miehekkäitä. Ja suosituimpia tyttöjen keskuudessa. Ne 155 cm tapit, jotka aloittivat kasvamisen vasta 8-9 luokalla olivat sitten sellaisia hintelä.

Vierailija
25/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

talvi kirjoitti:

miksi naiset on nii pitkiä?? naisen pitäis olla 160cm max 

165cm nainen on jo pitkä jos nainen on ennemän kun 165cm nii HYI

Noin yleisesti, poikkeuksiakin on, alle 165 cm pitkä nainen on välillä hiirulainen, pulleampana sitten taas rumempi kuin pitkä ja pyöreä. Tietysti jotkut miehet preferoi lapsenomaista vartaloa naisella, ei aikuisen kokoista ja pitempää naista.

Ja tää oli puoliksi provo.

Koko ketju on provo. Joka viikko tapellaan tästä.

Vierailija
26/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ihmiset kytketään globaaliin neuroverkkoon niin jokainen voi olla haluamansa näköinen ja kokoinen eikä kenenkään enää tarvitse mieltänsä pahoittaa

Vierailija
27/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kun lukioryhmä vieraili työpaikallani niin suurin osa tytöistä oli 178cm ja pojat vielä pitempiä. Itse 188cm miehenä kerrankin tunnuin kuuluvan joukkoon

Kävelytitkö kaikki vieraan mittanauhan alta vai ootko muuten vaan noin jumalattoman tarkka arvioimaan ihmisen pituutta sentin tarkkuudella?

Vierailija
28/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katselet Venäjältä ja Baltiasta tulevia duunareita niin eiköhän heidän miehekkyytensä selity ihan sillä, että miehisyys on eduksi heidän tekemässään työssä ja parhaathan sieltä tänne tulevat paremman palkan edessä. Jos tilastoja tutkit niin ei taida kyseisten maan kansalaiset olla keskimäärin suomalaisia pidempiä. Toki länsimaissa ollaan rapakuntoisempia kuin enne, me naiset myös. Monet käyttävät vielä e-pillereitä, naisellisuuskaan ei ole enää ihan huipussaan.. niin kuin ennen vanhaan...

Entisen itäblokin miehet vaikuttaa maskuliinisemmilta kuin suomalaiset koska niillä on täysin erilainen kehonkieli. Yleensä ovat myös huomattavan hyväryhtisiä, jostain syystä suomimiehet ovat nykyään kauhean huonoryhtisiä. Silloin vaikuttaa lyhyemmältä ja veltommalta kuin mitä onkaan.

Itse olen niinkin hohdokkaassa paikassa työssä kuin rekkaterminaalissa ja siellä näkee erityisen hyvin näitä eri kansallisuuksien kehonkieliä. Etelä- Eurooppalaisilla on oma öyhöttävä machotyylinsä mikä ei ainakaan minuun vetoa, slaaveilla sitten tosiaan sellaisat juurevaa hiljaista ryhdikästä maskuliinisuutta. Mikä vetoaa. Vahinko että ne on niin juoppoja. Suomimiehet taas ovat velttoja huonoryhtisiä läskejä sellaisella anteeksi että olen olemassa -ryhdillä.

Mielenkiintoista on että suomalaiset nuorehkot miehet sitten yrittävät sitä olematonta maskuliinisuuttaan korostaa tatuoinneilla. Ryssällä et näe tatuointia ikinä, ellei sillä ole vankilataustaa. Etkä latinollakaan kovin usein.

Vierailija
29/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisi kun seuraa nykymenoa ihmisiä ei enää kiinnosta yhteiskunnan luomat ihanteet ihmisestä. Alkukantaisuus, viikingit, game of thrones. jne, kaltaiset todellinen voima ja barbaartisuus, eikä mikään feikki maailma missä valehdellaan itsellensä olevamme ihan mitä tahansa, kunhan on jokin tietty hiustyyli, tatuointi tai pukeutumistyyli. Säälitttää nähä vielä kadulla noita rinkirunkuttajia jotka luulevat olevansa jotain, kaikki Televisiosta tulevat ylistysohjelmat joitakin ihmisryhmiä kohtaan, välillä tuntuu että he itsekkin uskovat olevansa jotain, kun on sellainen hullunkiilto silmissä.

Viikingit ja game of thrones :D toiset oli aivottomia barbaareja jotka kristityt murskasivat ja hävittivät ja toinen on fiktiota. Mulle miehekkyyttä edustaa tämä: tässä on aatetta, uskoa ja brutaalisuutta oikean aatteen takana

Tuossa on todellista voimaa.

Vierailija
30/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo vaikka lukiolaisia. Kaikki ovat naisten mitoissa, harvoja miehisen kokoisia miehiä lukuunottamassa. Aikuisillakin jos on pituutta (vähintään 180cm), niin sitten kroppa ja koko olemus on muuten ihan naisellinen. Hirveästi on alkanut yleistyä lyhyet miehet, sellaiset max 175 senttiset. Miksi??? Huomaa, että esim venäjältä ja baltiasta tulee vielä miehen kokoisia miehiä.

Pojat nyt venähtää vielä lukion jälkeenkin pituutta.

Vierailija
31/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisi kun seuraa nykymenoa ihmisiä ei enää kiinnosta yhteiskunnan luomat ihanteet ihmisestä. Alkukantaisuus, viikingit, game of thrones. jne, kaltaiset todellinen voima ja barbaartisuus, eikä mikään feikki maailma missä valehdellaan itsellensä olevamme ihan mitä tahansa, kunhan on jokin tietty hiustyyli, tatuointi tai pukeutumistyyli. Säälitttää nähä vielä kadulla noita rinkirunkuttajia jotka luulevat olevansa jotain, kaikki Televisiosta tulevat ylistysohjelmat joitakin ihmisryhmiä kohtaan, välillä tuntuu että he itsekkin uskovat olevansa jotain, kun on sellainen hullunkiilto silmissä.

Yhteiskunta ja kulttuuri muuttuu jatkuvasti ja sitä myötä muuttuu nuo ihanteetkin. Ainoa mikä maailmassa on varmaa, on muutos.

Vierailija
32/32 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu, että naisten keskipituus kasvaa koko ajan, mutta miesten ei.

Keskileveys. Ei esimerkiksi bussissa enää mahdu kaksi vierekkäin istumaan, kun on niin järkyttävän isoa porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän