Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastua näin järjettömästi alle kuukaudessa? Kokemuksia?

Vierailija
26.10.2018 |

Olen 35+ nainen, tänä syksynä eronnut pitkästä suhteesta, jossa ei moneen vuoteen ollut tunnetta kummankaan puolelta. Arkiasiat hoidettiin, ei riidelty, mutta ei myöskään puhuttu eikä kosketettu. Ero oli helpotus, eikä tuntunut ikävä kyllä oikein missään.

Elämääni käveli vähän aikaa sitten mies, jota kohtaan tunnen ihan järjetöntä ihastusta, kemiaa ja vetovoimaa. Ollaan tavattu monta kertaa viikossa ja puhutaan ihan kaikesta sekä viestit lentää jatkuvasti. Ollaan molemmat jotenkin sekaisin tästä suhteesta ja tämä tilanne on uusi kummallekin. Tuntuu oikeasti siltä, etten ole tuntenut aiemmin näin älyttömän paljon toista kohtaan näin lyhyessä ajassa tai ehkä ollenkaan? Toisesta ei saa tarpeeksi mitenkään, ikävä iskee jo siinä kohtaa, kun painaa oven kiinni takanaan ja tunne on täysin molemminpuolinen.

Ymmärrän, että kyse on varmasti alkuhuumasta, eikä toista voi vielä tuntea tässä ajassa. Mut enemmän kiinnostaisi, että onko jollekin käynyt samoin ja mitä sille suhteelle kävi?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 3 salamaihastumista elämässäni ja kaikkien kanssa on käynyt huonosti.

Pitkät suhteet ovat alkaneet maltillisemmi.

Vierailija
62/62 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi juurikin noin ja 7 vuotta oltu yhdessä ilman mitään parisuhdekriisejä. Avioon ei olla menty ja lapsia emme halua. Ei ollut mulla hakusessa miestä kun tavattiin ja tarkotus oli olla ihan yksin, mutta tämä sitten vei. Onneksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan