Vihreille ei kelvannut nainen puheenjohtajaksi vaan MIES Piti saada
Ja kuinkas kävikään sitten. Nainen saa siivota puolueen.
Kommentit (35)
Mutta nyt saadaan jo muunsukupuolinen 😛
Tätä mä kanssa ihmettelen. Puolueessa taitaa olla naisia 70% tai jotain, mutta silti vain mies kelpaa johtamaan... Aallon kompetenssi oli nolla. Varmaan parta ja penis hämäsivät puoluetovereita.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä kanssa ihmettelen. Puolueessa taitaa olla naisia 70% tai jotain, mutta silti vain mies kelpaa johtamaan... Aallon kompetenssi oli nolla. Varmaan parta ja penis hämäsivät puoluetovereita.
Kanamunapää voitti!
Ville ei malta olla pois kuvioista. Pata porisee jo siihen malliin, että populismi haluaa kiehua jo ulos Villen suusta. Ei muuta kun räksyttelemisiin ja valehtelemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja fillari ja kiva vaimo
Vierailija kirjoitti:
Cronberg, Sinnemäki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja fillari ja kiva vaimo
Nyt neo molemmat masentuneina. hyahaahahahahahahaaah
Joo vihreät tai siniset värejä molemmat höhöhhöööö
Vihreät voisivat viimeinkin luopua rasistisesta käytännöstä valita vain valkoisia puheenjohtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oisko jo transnaisen aika 👗
Ole hiljaa pöljä.
Jani puheenjohtajaksi, mustaja homo ja yyhoo
Vierailija kirjoitti:
ja uupunut! Vihreiden pjn tulee olla aina uupunut.
Vierailija kirjoitti:
Oisko jo transnaisen aika 👗
LGBT-jutut on niin five years ago.
On aika äänestää puheenjohtajaksi joku muu kuin ihminen.
Esimerkiksi sieni.
Vihreiden puheenjohtajana ovat toimineet:
1987 Kalle Könkkölä
1987–1991 Heidi Hautala
1991–1993 Pekka Sauri
1993–1995 Pekka Haavisto
1995–1997 Tuija Brax
1997–2001 Satu Hassi
2001–2005 Osmo Soininvaara
2005–2009 Tarja Cronberg
2009–2011 Anni Sinnemäki
2011–2017 Ville Niinistö
2017– Touko Aalto
Viisi naista ja kuusi miestä. Missä muussa puolueessa on ollut lähes puolet puheenjohtajista naisia?
Vierailija kirjoitti:
Veitola tykkäis.
Miksi lokeroit?
Yksilöitä kaikki ollaan.