itseäänsä täynnä oleva suomalainen julkkis top 3
1 Oskari Katajisto
2 Juha Tapio
3 Laura Voutilainen
Kommentit (82)
Anu Saagim. Vaikkei olekaan suomalainen. No, on sillä kai kansalaisuus.
Aku Hirviniemi
Pirkka-Pekka Petelius
Mikko Kuustonen
Aki ja Rita (Rakkausdieetti-pariskunta)
Saara Aalto, Roope Salminen, Marttiina Aitolehmi
Vierailija kirjoitti:
Aku Hirviniemi
Pirkka-Pekka Petelius
Mikko Kuustonen
Ootko tosissasi? Ei kukaan noista.
Varoitus, seuraa turhaa "vaahtoamista": Jos omaa sen niinsanotun "luonne/ihmistutkan" niin silloin kyllä huomaa niin julkkiksista kuin taviksistakin, tietyssä vaiheessa että ketkä on niitä niin sanottuja aitoja ihmisiä/persoonia, osaavat elää sitä omaa elämäänsä ja omaa juttuaan täysillä. Ja keille se huomio, imago ja some( ja no, pääosin muiden ihannoinnin kautta eläminen) on tärkeintä. Itse kuulun kaiketi tähän "ikävään" porukkaan joka esim vihaa nyky-yhteiskunnan huomio ja rahakeskeistä "Coca Cola" musiikkikulttuuria. Musiikin pitäisi omasta mielestä ihmisen, porukan tai kansakunnan oma uniikki juttu,jota soitetaan tai lauletaan porukalla- ei nykymaailman muokkaama, spottivalojen, lavastajien ja managereiden pyörittämä sirkus jossa ihmisestä/ persoonasta ja hänen tarinoistaan tehdään miljoonia myyvä muovinen tuote. Itse "muusikkoa" palvotaan kuin jotain yliluonnollista olentoa vaikka nykyään( jos olen oikein ymmärtänyt), vain kourallinen artisteista tekee itse omat kappaleensa tai esim osaa kunnolla edes soittaa mitään musiikki-instrumenttia. Eli kiitos, kunnia sekä tuotot pitäisi jakautua tasaisesti sekä valokeilassa paistattelevan pääesiintyjän, jokaisen bändin jäsenen, valomiesten, teknikkojen, roudarien sekä ennen kaikkea myös itse kappaleen sanoittajan ja säveltäjän kanssa( mikäli itse "artisti" ei omia kappaleitaan voi, halua, tai osaa tehdä- kutsuen silti muiden tekemiä kappaleita omikseen). Sitten on toki eri asia, minkäluontoinen ihminen on tuon työnsä( oli se sitten musiikkia, näyttelemistä yms) , media paisuttelun, spottivalojen, kuvausryhmän ja julkisen imagonsa ulkopuolella.... osasta huomaa heidän tiedostavan turhankin hyvin, kuinka tunnettuja ja "erityisiä". Pätee myös ei- julkkiksiin, jos joku on vain täynnä itseään, puhuu muuta ja teot kertovat toista. Sitten tämä toinen ääripää joka ei pidä meteliä itsestään, ovat vaan oikeasti innostuneita siitä mitä tekevät ja tekevät sitä ensisijaisesti sen oman sisäisen paljon takia- eivätkä välitä paskaakaan siitä, esim. millaiseen muottiin/ laatikkoon se oma teos, kappale tai mikä vaan, muljahtaa/asettuu muiden silmissä... Noh, mun mielestä kaikki somealustat pitäisi kieltää ja poistaa kokonaan, Spotify yms samoin, levysoittimet, walkmanit ja kasetit takaisin yms. Netflix myös kieltolistalle ja ihmiset voisi käydä esim teattereissa enemmän, meillä on iso rivi todella taitavia näyttelijöitä joiden tulkinta haihtuu savuna ilmaan kun sitä katsoo ruudulta käsin.... Mutta joo, nämä on ihan vaan omia mietteitäni, näin väsyneenä perjantaina kirjoitettuna summan mutikassa
Aku Hirviniemi.
Ei löydy m ul ku mpaa tyyppiä maanpäältä. Ei edes Trump yllä samaan saavutukseen
Teemu Selänne