Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä missään nimessä oleta toisen ihmisen sukupuolta

Vierailija
25.10.2018 |

Sain kerran häädön baarista, koska olin puhunut "biologisesta miehestä" miehenä. Olin todella asiaton, sillä eihän kaikki ole korjauksia ym tehneet. Nyt myöhemmällä iällä olen korjannut omaa asennoitumistani. Enää en tee virheellisiä olettamuksia. :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olettaa, että joku olisi identiteetiltään edes ihminen, ylipäänsä nisäkäs tai edes elävä olento - tai edes fyysisesti olevainen. t. Feminatzi

Vierailija
2/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani asuu joku olento jolla on jalkojen välissä reikä!! Mikä se on? On asunu täällä vuosia! Onko se...tyttö?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oleta. Pyydän aina tarvittaessa saada kurkistaa sukuvärkkeihin arvioidakseni kohdehenkilön sukupuolen. Tätä tapahtuu harvoin. Yleensä minulle ei ole väliä ihmisen sukupuolella.

Vierailija
4/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Henry harjusola vai mikäliehän otti hirveen pultit kun lipuntarkastaja luuli hänen olevan nainen..

Ja sit tää yks neiti, joka pitää jotain vlogia poikakaverinsa kanssa, otti herneen nenään kun joku kahvilatyöntekijä oli kutsunut häntä neidiksi.

Molemmat näistä sankareista tekivät sitten suunnattomat itkupotkuraivarivideot nettiin.

On tämä maailma mallillaan, kun henkilön joka näyttää ihan mimmiltä, ei voi olettaa olevan nainen.

Vierailija
5/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oleta. Pyydän aina tarvittaessa saada kurkistaa sukuvärkkeihin arvioidakseni kohdehenkilön sukupuolen. Tätä tapahtuu harvoin. Yleensä minulle ei ole väliä ihmisen sukupuolella.

Minä kun olen aina luullut että se sukupuoli määräytyy siellä korvien välissä, riippumatta pöksyjen sisällöstä.

Vierailija
6/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa. Vähemmistöjä pitää puolustaa.

Vierailija
7/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannuseksuaali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kun olen aina luullut että se sukupuoli määräytyy siellä korvien välissä, riippumatta pöksyjen sisällöstä.

No siinä tapauksessa sallinet minun korjata luulosi. Sukupuoli määräytyy pohjimmiltaan kromosomien mukaan, mikä käytännössä ilmenee esim. siten, että tytöillä on pimppi ja pojilla on pippeli.

Toinen asia on sitten erilaiset sosiaaliset konstruktiot ja minuuden identiteetti. Mutta ne eivät suoraan ole sukupuolikysymyksiä.

Vierailija
8/8 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähteä matkalla naisten jooga/surffaus retriittiin. Mainoskuvat nähdessäni tunsin itseni niin naiseksi.

Ei nyt ole sama varmaankaan, mutta tällaiselle.

https://www.unelmaitsesta.fi/unelma-itsesta-valmennukset/retriitti-bali…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme