Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko harrastaa seksiä tai olla seksisuhteessa

Vierailija
25.10.2018 |

Hyvässä hoitotasapainossa olevan mielenterveysongelmaisen, työkyvyttömyyseläkkeellä olevan nuoren naisen kanssa? Joka ei aio olla kuitenkaan loppuelämäänsä eläkkeellä. (Kyse ei ole itsestäni.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin oikein hyvin.

Vierailija
2/5 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Tai no siis kerrotaan toisella tavalla. Tutustuin mun nykyiseen vaimooni eräissä syntymäpäiväkemuissa ekaa kertaa. Näin että hän tuijotteli minua todella paljon. Selvittelin puhelinnumeroa ja sainkin sen sitten. Otin yhteyttä ja alettiin kahvittelemaan, juttelemaan, ja ilmeni hurja tausta. Hänellä oli ollut vauva aikaisemmin, joka oli kuollut kätkytkuolemaan. Hän romahti siitä täysin ja päätyi mielenterveyspalveluiden potilaaksi. Ei se minua haitannut. Joitain aikoja myöhemmin oltiin vauvantekopuuhissa ja nyt meillä on terve muksu. Myös vaimo on jo huomattavasti toipuneempi vaikka ei vielä ihan täysin. Minullahan ei suoraa verrokkikohtaa olekaan tietysti ennen-jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaaseen seksisuhteeseen en halua kenenkään kanssa. En saa seksistä oikein mitään irti ilman tunteita. Oikeaan suhteeseen taas pitäisi tietää tarkemmin tilanteesta, esim. etteivät lääkkeet ole tehneet zombia.

Vierailija
4/5 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä seksisuhde käy, parisuhde ei. Niin kauan kun ongelmat voivat tulla liian suuriksi ei kannata sitoutua.

Vierailija
5/5 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä s suhdekin on ok jos kotona ei ole vastareikää tai tappia mitä käytellä  eri asia että se pysyy sitten kodin  ulkopuolella