Hoitsujen paskat palkat.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen hoitajana julkisella sektorilla. Kyllä mun peruspalkka ainakin on isompi kuin tuo taulukossa ilmoitettu. Ei tosin paljon isompi kuitenkaan. Kokemuslisien kanssa kokonaispalkka päivätyössä on noin 2700€.
Et ole tosissasi.
Joo, on palkkaan nähden liian helppoa. Onneksi meiltä poistu turpaansaantilisäkin. En tarvitse lisää palkkaa siitä hyvästä että minua lyödään, potkitaan, puretaan, heitellään tavaroilla, raavitaan ja vedetään hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet vauvapalstalla keskustelemassa tällaisesta? Miten tämä liittyy vauvoihin?
Tämä on aihe vapaa palsta. Mikäs nyt meni nekkuun?
Vierailija kirjoitti:
Joo, on palkkaan nähden liian helppoa. Onneksi meiltä poistu turpaansaantilisäkin. En tarvitse lisää palkkaa siitä hyvästä että minua lyödään, potkitaan, puretaan, heitellään tavaroilla, raavitaan ja vedetään hiuksista.
Oikealla asialla olet, mutta ehkä kaikki eivät ymmärrä sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet vauvapalstalla keskustelemassa tällaisesta? Miten tämä liittyy vauvoihin?
Tämä on aihe vapaa palsta. Mikäs nyt meni nekkuun?
Suppo
Toi, joka selitti työterveyshuollosta, niin ei kyllä ymmärrä yhtään mitään. Työterveyshuolto ei ole lähtökohtaisesti sairauksien hoitoa. Yksityistä työterveyshuoltoakin tuetaan sadoilla miljoonilla euroilla vuosittain ja se raha tulee verovaroista Kelan kautta. Että ei se hyväosaisten työterveyshuolto mitään ilmaista ole Suomelle, aika isoja kustannuksia siitäkin on, kun aikuisille ihmisille jauhetaan terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta työterveyskäynneillä. Mutta jatkakaa vaan julkisen puolen sairaanhoitajien parjaamista, heidän pitäisi vaan olla hiljaa ja hävetä, ovathan he sellainen ikävä menoerä Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Toi, joka selitti työterveyshuollosta, niin ei kyllä ymmärrä yhtään mitään. Työterveyshuolto ei ole lähtökohtaisesti sairauksien hoitoa. Yksityistä työterveyshuoltoakin tuetaan sadoilla miljoonilla euroilla vuosittain ja se raha tulee verovaroista Kelan kautta. Että ei se hyväosaisten työterveyshuolto mitään ilmaista ole Suomelle, aika isoja kustannuksia siitäkin on, kun aikuisille ihmisille jauhetaan terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta työterveyskäynneillä. Mutta jatkakaa vaan julkisen puolen sairaanhoitajien parjaamista, heidän pitäisi vaan olla hiljaa ja hävetä, ovathan he sellainen ikävä menoerä Suomelle.
Julkisessa sairaanhoidossa olisi paljon karsittavaa. Esim. lapsettomuushoidot, lihavuudesta, päiheistä ja tupakasta johtuvat sairaudet tulisi rajata pois ilmaisen hoidon piiristä.
Pari vuosikymmentä sitten hoitajat olivat sivistyneitä, mutta tämän aloituksen otsikko kertoo kaikkea muuta. Jatkuva valittaminen on kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisessa sairaanhoidossa olisi paljon karsittavaa. Esim. lapsettomuushoidot, lihavuudesta, päiheistä ja tupakasta johtuvat sairaudet tulisi rajata pois ilmaisen hoidon piiristä.
Ajattelit sitten vähentää työntekijöitä eli tehdä työttömiä lisää. Jos julkisella sektorilla säästetään, ei se säästö hoitajien palkkoihin mene. Ainoa keino nostaa palkkoja on erikoistuminen.
No minä sairaanhoitajana saan parhaimmillaan 3600e kuussa. En pidä palkkaani yhtään huonona. Ja rakastan työtäni!
Nuo palkat ei kyllä pidä paikkaansa. Sairaanhoitajat, ensihoitajat, terkat, kätilöt saa parempaa peruspalkkaa kuin mitä tuossa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Ei kannata ottaa hoitsua patjaksi
Aika moni ottaa ;)
Mulla on bruttopalkka vuorolisineen mutta ilman kokemuslisä n. 2700€ sairaanhoitajana
Vierailija kirjoitti:
Nuo palkat ei kyllä pidä paikkaansa. Sairaanhoitajat, ensihoitajat, terkat, kätilöt saa parempaa peruspalkkaa kuin mitä tuossa lukee.
Samaa olin tulossa sanomaan! Noilla edellämainituilla on kyllä ihan perus ok palkat. Tunnen useammankin alan ammattilaisen ja jokainen elää kyllä ihan suht ylellistä elämää. Löytyy eläimiä, hieno talo, harrastuksia, lapsia, matkustelua..
Työterveyshoitajat saa päivätyössä yli 3 tonnia. Diabeteshoitajat jotain 2700e. Päivätyö.
Hoitajana päivystyksessä ja palkka yli 3 tonnia.
Höpö höpö, lähes kaikki hoitajat ainakin amk-hoitajat saa yli 3000e! Ei se ole huono palkka, vaan täysin keskiverto.
Olen sh ja peruspalkkani on 2300€. Lisät on lisiä, jotka pitää maksaa vuororyöstä ja jokainen vuorotyöntekijä ne saa ja myös ravintola ym aloilla. Vain peruspalkat on vertailukelpoisia keskenään. Kaikki hoitajat ei tee vuorotyötä.
Kyllä minullakin on ollut yli 3000 euron kuukausipalkkoja. Silloin olen ollut töissä esim joulun pyhät ja ollut sitten vapaalla, kun puoliso ja sukulaiset ovat olleet töissä. Kuka tekee vuorotyötä, jos siitä ei makseta?
Kyllä se sinuakin loppupeleissä hyödyttää, että puhallat yhteiseen tulipesään. Aina kun otat muut huomioon, saat myös itsellesi sellaista hyvää, mitä ei voi mitata rahassa. Ja se on tärkeintä.