Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa? Hyvän ystäväni aviomies entisen vaimonsa kanssa kahdestaan autossa kauppakeskuksen parkissa

Vierailija
25.10.2018 |

Olin nimittäin samaan aikaan itse autolla sattumoisin vähän matkan päässä omassa autossani ja autoni parkkiruutuun juuri pysäytettynä lähdössä kauppaan, mutta puhelinkeskustelussa samaisen ystäväni kanssa, jonka mies sitten yks kaks oli näköetäisyyden päässä entisen muijansa kanssa. No, seurasin samalla ystäväni miestä ja hänen eksäänsä, kun juttelin ystäväni kanssa, mutta enhän mä kehdannut sanoa, mitä silmieni edessä samalla näinkään. Jatkoimme jutteluamme siinä sitten ystäväni kanssa, ja kaiken huippuna hän kertoi, kun kysyin, että mitäs miehellensä kuuluu, että onko nyt kotona, niin ystäväni sanoi miehensä olevan pelaamassa; juu, en sitten viitsinyt sen enempää jatkaa siitä aiheesta, ja saman tein ystäväni mies eksänsä kanssa lähtikin ajelemaan pois parkista.
Mitä mä teen, kertoisitteko te ystävällenne jälkeen päin vai olisiko parempi olla vaan hiljaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti auttaisin ystävääni kertomalla totuuden.

Vierailija
22/25 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto soikoon!!!jos olet ystävä ja haluat sellaisena pysyä ni kerrot!toinen selvästi valehtelee jos väittänyt menneensä pelaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun aina silloin tällöin ex-vaimoni kanssa samassa autossa. Välimme ovat asialliset ja niinä hetkinä keskustelemme yhteisen lapsemme asioista.

Asia ei kiinnosta, eikä vaivaa nykyistä vaimoani yhtään. Minä taas en ole ex-vaimosta millään tavalla kiinnostunut, mutta lapsen asiat pitää saada hoidetuksi.

Vierailija
24/25 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin exän kanssa kauppakeskuksessa, autolla, että jos ap tarkoittaa häntä niin ei, mitään ei ole meneillään 😂

Vierailija
25/25 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus. Ne käytti yhteistä lastaan lääkärissä ja haki sitten apteekista lääkkeet.

Ei heillä ole kuin yksi jo aikuinen lapsi, jolla itselläänkin on jo oma perhe.

Ok. Sitten ne oli ostamassa lapsenlapsille joululahjoja.

Toivottavasti! Vaan ei nyt tullut ihan sellainen tuntemus, kun näin sen käden toiminnan naisen harteiden ja niskan seutuvilla:(  Eikä ystäväni mies vaikuta sellaiselta pehmoilijalta, että hän olisi valmis entistä vaimoaan lohdutellakseen mistään ikävästä aiheesta tuolla kyseenalaisella tyylillä, vaikka enhän voi olla varma tietenkään, kuinka ystäväni mies käyttäytyy tietyissä tilanteissa, ja olihan kyseessä hänen entinen vaimonsa ja yhteisen lapsensa äiti.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi