Lumenelle ei näköjään saa antaa kritiikkiä
Tiedättehän kuinka Lumenen nettisivuilla voi jättää tuotearvosteluja? No, menin kirjoittamaan kulmakynästä, että olen käyttänyt sitä sävyä 3 parikymmentä vuotta koska se on ollut juuri sopivan värinen hyvin vaaleille piirteilleni, mutta että viimeisimmän tuoteuudistuksen jälkeen kynän sävy 3 onkin tosi paljon tummempi kuin aiemmin, ja myös koostumus on muuttunut niin pehmeäksi että saa todella varovaisella kädellä piirtää.
Ei mielestäni kovin pahasti sanottu, mutta tuli äsken Lumenelta sähköpostia että arvostelua ei voi julkaista koska se on "asiaton". Hahaha, eli ainoastaan kehut kelpaa, selvä juttu...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin pari vuotta sitten kyseisen merkin kosteusvoidetta, cc-voidetta ja vaahtoputsaria. En muita ihotuotteita. Jonkin aikaa ja monta lääkärikäyntiä myöhemmin minulla todettiin pod eli suunympärysihottuma ja ihotautilääkäri totesi sen johtuvan todennäköisesti kosmetiikasta. Kolmen antibioottikuurin, lukuisten lääkevoidekokeilujen ja erilaisten testien jälkeen ruma ihottuma on ja pysyy naamassani. Voitte uskoa miten suututtaa tuhoutunut iho ja rahanhukka lääkkeisiin ja lääkäreihin.
Joo mä sain kanssa elinikäsen ummetuksen kun käytin lumenen huulipunaa😳💩💄😂
Mulle taas tuli pälvikalju Lumenen kulmakynästä;)
Ja minulta tipahti hampaat kun lakkasin varpaankynnet Lumenen lakalla;(
Minulla vissiin ainoa positiivinen kokemus lumenesta? Sain meinaa munaa kun käytin heidän meikkejään ja painoin bubiin💋🍻
Laitoitko bebanthenia myös ennen bubiin menoa? Oliko bubimiehellä iso batukka?
Kyllä ne laadukkaat tuotteetkin on ripulikakkia jos asiakkaan iho siinä alla on tosi huonossa kunnossa. Jotkut toimii paremmin,jotkut huonommin mutta aika yleistä syyttää tuotetta huonoksi jos oma ihonhoito on ihan retuperällä.