Lumenelle ei näköjään saa antaa kritiikkiä
Tiedättehän kuinka Lumenen nettisivuilla voi jättää tuotearvosteluja? No, menin kirjoittamaan kulmakynästä, että olen käyttänyt sitä sävyä 3 parikymmentä vuotta koska se on ollut juuri sopivan värinen hyvin vaaleille piirteilleni, mutta että viimeisimmän tuoteuudistuksen jälkeen kynän sävy 3 onkin tosi paljon tummempi kuin aiemmin, ja myös koostumus on muuttunut niin pehmeäksi että saa todella varovaisella kädellä piirtää.
Ei mielestäni kovin pahasti sanottu, mutta tuli äsken Lumenelta sähköpostia että arvostelua ei voi julkaista koska se on "asiaton". Hahaha, eli ainoastaan kehut kelpaa, selvä juttu...
Kommentit (42)
Lumene otti tuon räsiztisenä kantaanottona
Lumenen pitää nykyään tehdä tummempia meikkejä koska suomalaiset on niin ruskettuneita.
Siis eivätkö voi myöntää senkään vertaa että ovat muuttaneet sävymaailmaa? Sinun viestisi olisi ollut arvokasta tietoa niille jotka olisivat kuvitelleet saavansa saman värisen kynän kuin mitä ovat ostaneet aiemmin.
Onkohan tapahtunut virhe viestinnässä eli tekninen vika? Vai olitko asiaton palautteessasi, raivokas?
Onpas palstalla kova sensuuri. Sain tosiaan Lumenen cc-voiteesta upean ihottuman. Tuote myytiin minulle kuivan ja herkän ihon tuotteena. Laitoin Lumenen facebookiin palautetta, ihan vaan kysyäkseni että sopiiko oikeasti kuivalle iholle. Voide nimittäin jätti naaman laikukkaaksi. Sain vihaisen vastauksen, kuinka kaikki tuotteet sopivat herkälle iholle ja jos tuote ei ole sopiva niin vika on minussa 😅 olisi vähemmälläkin käynyt selväksi 😂
Minua ärsyttää se että menivät uudistamaan tuotteita liikaa toiseen ääripäähän hohtovoiteineen ja muine "pissistuotteineen", ja unohtivat klassiset käyttäjät. Ilmeisesti se aiempi mukava asiakaspalvelukin on vaihtunut ärtsyihin tapauksiin?
Vierailija kirjoitti:
Lumenen pitää nykyään tehdä tummempia meikkejä koska suomalaiset on niin ruskettuneita.
ja samalla vaaleat korealaiset meikit ja muut korealaistuotteet rulettaa maailmalla, koska ovat trendien kärjessä ja lisäksi edullisia mutta hyvin hoitavia samalla :D
Ei kai kukaan enää Lumenea käytä?! Kymppi lisää ja saat jo Lancomea ja Estee Lauderia tai muuta laatukamaa.
Käytin Lumenen mahtavaa jotain xylitol-ainesosaista silmänympärysgeeliä varmaan 10 vuotta, sai kaikista marketeistakin ostettua. Maksoi noin kympin ja oli about ainoa tuote, joka ei ärsyttänyt silmiä. No, viime vuonna sitten uudistivat tuotetta eli laittoivat uuteen pakkaukseen. Zing, hinta nousi heti yli 20:n euron. Per--le että ottaa kupoliin. Periaatesyistä en maksa yli tuplahintaa siitä, että putkilo on uudessa pakkauksessa. Ovat kyllä lanseeranneet tilalle halpisvoiteita mutta ei voi käyttää, ärsyttävät silmiä.
Vaihdoin jo ajat sitten Lumenen kulmakynät juuri tuosta syystä, ap. Löysin hyvän vaalean sävyn Emotionin omista merkeistä, We care -kulmakynistä 3 True blond. Sen ainoa huono puoli on, että harjaosa on niin huonosti liimattu, että irtoaa melko pian. Mutta väri on hyvä suomalaiselle naiselle. Kokeilin montaa merkkiä, eli kalliiksi tuli kokeilut, enkä hyvällä muistele Lumenen muutosta minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Onpas palstalla kova sensuuri. Sain tosiaan Lumenen cc-voiteesta upean ihottuman. Tuote myytiin minulle kuivan ja herkän ihon tuotteena. Laitoin Lumenen facebookiin palautetta, ihan vaan kysyäkseni että sopiiko oikeasti kuivalle iholle. Voide nimittäin jätti naaman laikukkaaksi. Sain vihaisen vastauksen, kuinka kaikki tuotteet sopivat herkälle iholle ja jos tuote ei ole sopiva niin vika on minussa 😅 olisi vähemmälläkin käynyt selväksi 😂
BB- ja CC-voideiden suojakertoimet saattavat aiheuttaa allergisia ihottuma- tai punoitusreaktioita joillekin.
-Miksi eivät voisi vastata tuolla tavalla asiakkailleen?
Jopa minä tiedän tuon, vaikken työskentele kosmetiikan parissa mutta käytän kosmetiikkaa oikein mielelläni ja olen huomannut että jotkut eri merkkiset BB-voiteet ovat tehneet tuota minullekin.
Lumene on aina ollut tuollainen.
Itse kysyin vuosia sitten niiltä käyttääkö ne nanokokoisia partikkeleita asiakaspalvelusta.
Sieltä tuli todella ylimielinen ja halveksiva vastaus, lumene on ollut itselläni boikotissa siitä lähtien.
NYXiä ja MACia saa Suomestakin suht edullisesti ja ne on maskeeraajien suunnittelemia sarjoja ja niitä käytetään paljon tv-sarjoissa, leffoissa, musavideoilla ja muotinäytöksissä.
Myös bb-voide muuttui ihan erilaiseksi kun pakattiin erilaiseen putkiloon. Ennen oli erittäin riittoisaa, nyt pitäisi käyttää kolme kertaa enemmän voidetta samaan lopputulokseen.
Korealaisista tuotteista löytyy vaaleille sopivia kulmatuotteita. Itsellä Holika Holikan wonder drawing kynä. Kulmani ovat tosi vaaleat, mutta tällä tuotteella kulmistani ei tule liian tummat 😊
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin jo ajat sitten Lumenen kulmakynät juuri tuosta syystä, ap. Löysin hyvän vaalean sävyn Emotionin omista merkeistä, We care -kulmakynistä 3 True blond. Sen ainoa huono puoli on, että harjaosa on niin huonosti liimattu, että irtoaa melko pian. Mutta väri on hyvä suomalaiselle naiselle. Kokeilin montaa merkkiä, eli kalliiksi tuli kokeilut, enkä hyvällä muistele Lumenen muutosta minäkään.
Kannattaa kokeilla korealaisia kulmakyniä, niillä on yleensä aina suomalaiselle hyvä sävy, eli kylmä vaalean harmaa, joka ei vedä punaiseen päin.
Ja ne on superhalpoja. Esim. etude housin drawing eye brow on tuollainen.
Aikoinaan Lumene oli myös minun suosikkini. Sittemmin kaikki tykkäämäni tuotteet ovat uudistusten myötä muuttuneet huonolaatuisiksi, silmiä ärsyttäviksi, vääränvärisiksi tmv.
En ole enää vuosiin viitsinyt edes heidän tuotteitaan marketeissa katsella, olen hakenut tuotteeni muilta valmistajilta. Sitä vanhaa kunnon Lumenea hyvine tuotteineen ei vaan ole ollut aikoihin.
Joskus vuosia sitten ostin jonkun lumeen bodymist-suihkeen tai mikä lie. Olis varmaan ollut ihan ok, mutta pulloa ei saanut auki, ei sitten millään. Laitoin lumenelle palautetta ja vastaus oli jotain piilivittuilua. Luulis kiinnostavan, jos pakkauslaitteissa on sellainen vika, ettei pakkausta saa auki ilman järeitä työkaluja, mutta ei sitten vissiin.
No huh huh. Hyvä tietää...