Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumenelle ei näköjään saa antaa kritiikkiä

Vierailija
25.10.2018 |

Tiedättehän kuinka Lumenen nettisivuilla voi jättää tuotearvosteluja? No, menin kirjoittamaan kulmakynästä, että olen käyttänyt sitä sävyä 3 parikymmentä vuotta koska se on ollut juuri sopivan värinen hyvin vaaleille piirteilleni, mutta että viimeisimmän tuoteuudistuksen jälkeen kynän sävy 3 onkin tosi paljon tummempi kuin aiemmin, ja myös koostumus on muuttunut niin pehmeäksi että saa todella varovaisella kädellä piirtää.

Ei mielestäni kovin pahasti sanottu, mutta tuli äsken Lumenelta sähköpostia että arvostelua ei voi julkaista koska se on "asiaton". Hahaha, eli ainoastaan kehut kelpaa, selvä juttu...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas palstalla kova sensuuri. Sain tosiaan Lumenen cc-voiteesta upean ihottuman. Tuote myytiin minulle kuivan ja herkän ihon tuotteena. Laitoin Lumenen facebookiin palautetta, ihan vaan kysyäkseni että sopiiko oikeasti kuivalle iholle. Voide nimittäin jätti naaman laikukkaaksi. Sain vihaisen vastauksen, kuinka kaikki tuotteet sopivat herkälle iholle ja jos tuote ei ole sopiva niin vika on minussa 😅 olisi vähemmälläkin käynyt selväksi 😂

BB- ja CC-voideiden suojakertoimet saattavat aiheuttaa allergisia ihottuma- tai punoitusreaktioita joillekin.

-Miksi eivät voisi vastata tuolla tavalla asiakkailleen?

Jopa minä tiedän tuon, vaikken työskentele kosmetiikan parissa mutta käytän kosmetiikkaa oikein mielelläni ja olen huomannut että jotkut eri merkkiset BB-voiteet ovat tehneet tuota minullekin.

Kiitos vastauksesta! Hyvä tietää että mikä ainesosa sen punoituksen ja ihottuman mahdollisesti aiheutti. Nykyään korealaiset tuotteet käytössä, naama ei ole vielä suuttunut 😊 cc-voide edelleen laatikossa. Yritin kesällä sotkea toisen tuotteen kanssa. Edelleen laikukas lopputulos ja naamakin raivostui... 😅 mutta kun maksoi melkein 30€ niin ei viittis poiskaan heittää..

Vierailija
22/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko sanoa meikkivoidetta sekaiholle, joka kellertävä, vaalea mutta lumenen matta meikkivoide liian tumma tai vaalea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitoin heille palautetta kynsilakan laadusta, vastaukseksi sain vaan jotain semivittuilua. En ole sen jälkeen ostanut tämän firman lakkoja.

Vierailija
24/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas palstalla kova sensuuri. Sain tosiaan Lumenen cc-voiteesta upean ihottuman. Tuote myytiin minulle kuivan ja herkän ihon tuotteena. Laitoin Lumenen facebookiin palautetta, ihan vaan kysyäkseni että sopiiko oikeasti kuivalle iholle. Voide nimittäin jätti naaman laikukkaaksi. Sain vihaisen vastauksen, kuinka kaikki tuotteet sopivat herkälle iholle ja jos tuote ei ole sopiva niin vika on minussa 😅 olisi vähemmälläkin käynyt selväksi 😂

Jos iholla on paljon kuivia,hilseileviä kohtia niin ei mikään levity tasaisesti. Kuori ja kosteuta iho ensin kunnolla.

Vierailija
25/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oisko sanoa meikkivoidetta sekaiholle, joka kellertävä, vaalea mutta lumenen matta meikkivoide liian tumma tai vaalea.

Katso temptalian meikkivoide hakukoneesta.

Mulle tuli ekana mieleen narsin siberia, esim. sheer glowna.

Vierailija
26/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pari vuotta sitten kyseisen merkin kosteusvoidetta, cc-voidetta ja vaahtoputsaria. En muita ihotuotteita. Jonkin aikaa ja monta lääkärikäyntiä myöhemmin minulla todettiin pod eli suunympärysihottuma ja ihotautilääkäri totesi sen johtuvan todennäköisesti kosmetiikasta. Kolmen antibioottikuurin, lukuisten lääkevoidekokeilujen ja erilaisten testien jälkeen ruma ihottuma on ja pysyy naamassani. Voitte uskoa miten suututtaa tuhoutunut iho ja rahanhukka lääkkeisiin ja lääkäreihin.

Vierailija
27/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä tuota Lumenen hommaa nykypäivänä. Mulla oli vuosia sitten käytössä meikkivoide ja puuteri ja aina kun löysin muutenkin jonku hyvän tuotteen, niin eiköhän se lopetettu tai menty muuttelemaan jotenkin pilalle. En ole minäkään katsellut Lumeneen päinkään enää vuosiin. Ainoa mitä pari vuotta sitten käytin ja tykkäsin oli se oranssissa pipettipullossa ollut seerumi, vai mikä se nyt oli. Sitten sen hintaa mentiin nostamaan aivan hulluksi! Mitään kasvovoiteita en pysty Lumenelta käyttämään, ne jää liisteriksi ihon pinnalle ja joku ihmeen reaktio tapahtuu aina; jonkin ajan kuluttua kun olen laittanut voiteen kasvoille, se alkaa haista kuin härski rasva.

Vierailija
28/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin jo ajat sitten Lumenen kulmakynät juuri tuosta syystä, ap. Löysin hyvän vaalean sävyn Emotionin omista merkeistä, We care -kulmakynistä 3 True blond. Sen ainoa huono puoli on, että harjaosa on niin huonosti liimattu, että irtoaa melko pian. Mutta väri on hyvä suomalaiselle naiselle. Kokeilin montaa merkkiä, eli kalliiksi tuli kokeilut, enkä hyvällä muistele Lumenen muutosta minäkään.

Kannattaa kokeilla korealaisia kulmakyniä, niillä on yleensä aina suomalaiselle hyvä sävy, eli kylmä vaalean harmaa, joka ei vedä punaiseen päin.

Ja ne on superhalpoja. Esim. etude housin drawing eye brow on tuollainen.

Olis kiva kokeilla näitä kehuttuja korealaisia, onko niitä kaupoissa Suomessa (Euroopassa)?

Pitää päästä hypistelemään ja testaamaan ennen ostopäätöstä :)

Vierailija
29/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos iholla on paljon kuivia,hilseileviä kohtia niin ei mikään levity tasaisesti. Kuori ja kosteuta iho ensin kunnolla.

Miksi ne korealaiset tuotteet sitten levittyvät tasaisesti?

Terv. Toinen hilsenaama.

Vierailija
30/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin jo ajat sitten Lumenen kulmakynät juuri tuosta syystä, ap. Löysin hyvän vaalean sävyn Emotionin omista merkeistä, We care -kulmakynistä 3 True blond. Sen ainoa huono puoli on, että harjaosa on niin huonosti liimattu, että irtoaa melko pian. Mutta väri on hyvä suomalaiselle naiselle. Kokeilin montaa merkkiä, eli kalliiksi tuli kokeilut, enkä hyvällä muistele Lumenen muutosta minäkään.

Kannattaa kokeilla korealaisia kulmakyniä, niillä on yleensä aina suomalaiselle hyvä sävy, eli kylmä vaalean harmaa, joka ei vedä punaiseen päin.

Ja ne on superhalpoja. Esim. etude housin drawing eye brow on tuollainen.

Olis kiva kokeilla näitä kehuttuja korealaisia, onko niitä kaupoissa Suomessa (Euroopassa)?

Pitää päästä hypistelemään ja testaamaan ennen ostopäätöstä :)

Cittareista ja Sokoksilta löytyy korealaista kosmetiikkaa 😊

Vierailija
31/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on We care icon. Ei "We care".

Vierailija
32/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin pari vuotta sitten kyseisen merkin kosteusvoidetta, cc-voidetta ja vaahtoputsaria. En muita ihotuotteita. Jonkin aikaa ja monta lääkärikäyntiä myöhemmin minulla todettiin pod eli suunympärysihottuma ja ihotautilääkäri totesi sen johtuvan todennäköisesti kosmetiikasta. Kolmen antibioottikuurin, lukuisten lääkevoidekokeilujen ja erilaisten testien jälkeen ruma ihottuma on ja pysyy naamassani. Voitte uskoa miten suututtaa tuhoutunut iho ja rahanhukka lääkkeisiin ja lääkäreihin.

Joo mä sain kanssa elinikäsen ummetuksen kun käytin lumenen huulipunaa😳💩💄😂

Vierailija
33/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Toinen hilsenaama.

Vaikea sanoa kun en osaa koreaa. Paremmin hilseilevälle iholle tietysti levittyy todella kosteuttavat tuotteet, mutta kyllä se iho sieltä meikin alta kannattaa hoitaa mahdollisimman hyvään kuntoon ja kosteuttaa jo ennen meikkiä.

Vierailija
34/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas tuli pälvikalju Lumenen kulmakynästä;)

Vierailija
35/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minulta tipahti hampaat kun lakkasin varpaankynnet Lumenen lakalla;(

Vierailija
36/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kummallista. Itse kerran laitoin palautetta sähköpostilla kun tuotteet ärsyttivät ihoani. Pyysivät lähettämään nämä ihoani ärsyttävät tuotteet heille tutkittavaksi onko niissä jotain vikaa ja lähettivät toisia tuotteita tilalle.

Todella hyvää asiakaspalvelua olen ainakin siis itse saanut, en ihan tuollaista odottanut. Mutta enää en Lumenea käytä, koska niin monet heidän tuotteet saavat ihollani aikaan jonkun ärsytysreaktion, että tulee punoittavia hilseileviä laikkuja kasvoihin.

Vierailija
37/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Lorealin True Match-meikkivoiteista? Niissähän on sävyperheet C,N ja W(lukee korkissa) eli kylmä,neutraali ja lämmin,sieltä w-alkuisista voisi löytyä keltapohjaiselle iholle hyvä.

Vierailija
38/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vissiin ainoa positiivinen kokemus lumenesta? Sain meinaa munaa kun käytin heidän meikkejään ja painoin bubiin💋🍻

Vierailija
39/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkut saanut asiakaspalvelija ilmestyi ketjuun.

Vierailija
40/42 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Toinen hilsenaama.

Vaikea sanoa kun en osaa koreaa. Paremmin hilseilevälle iholle tietysti levittyy todella kosteuttavat tuotteet, mutta kyllä se iho sieltä meikin alta kannattaa hoitaa mahdollisimman hyvään kuntoon ja kosteuttaa jo ennen meikkiä.

Ehkä ne aasialaiset tuotteet ovat hyviä ja Lumenen tuotteet silkkaa ripulikakkia..

Joku Lumenen meikkivoide haisi ihan hirveälle! Meinas taju mennä kun korkin irrotin, naamaani en uskaltanut laittaa. Olisi voinut vaikka naama sulaa.. noh, Lumene sai 20€, minä pääsin uudestaan ostoksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi