Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Kalastajan Vaimo lopettamassa blogia...?

Vierailija
25.10.2018 |

Jotenkin tullut semmoinen olo viime aikoina? Tosi harvakseltaan enää postailee, kommentit jäävät jonnekin, eikä enää julkaise kuin muutamia sieltä täältä. Blogi vaikuttaa hylätyltä ja innostus laimealta. Onkohan saanut niin paljon kaksua niskaansa kaikesta viime aikoina tapahtuneesta, ettei enää löydy intoa kirjoittaa saati julkaista kommentteja? Sääli, koska blogissa oli paljon hyvääkin.

Kommentit (388)

Vierailija
101/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ettei saa olla kateellinen norjalaisille naisille, joiden tarttee käydä pari päivää viikossa töissä ja lapset silti päivähoidossa tai pystyy olemaan enemmän lasten kanssa kotona.? Ihan tervettä kadehtia tuollaista. Kun suomalainen nainen joutuu raatamaan töissä vähintäänkin täyttä työviikkoa ja ei silti tahdo saada lapsiaan päivähoitoon, ei ainakaan lähimpään hoitopaikkaan, vaan pitää bussilla roudata toiselle puolelle kaupunkia. Eikä Suomessa tulisi taloudellisesti toimeen, jos perheelliset naiset kävisivät osa-aikatöissä (on muualla paljon yleisempää). Ja onpa ihme, ettei suominaiset enää jaksa ja ehdi urheilla työviikon aikana. Tai näyttävät homssuisilta, väsyneiltä ja valvoneilta. Ja jos erehtyy vähänkin valittamaan, löytää itsensä kohta yksinhuoltajan pestistä. 

Suomessa on asiat oikeasti paskasti. Ja edelleen ihmetellään, miksei suomalaiset naiset lisäänny. Kansalaispalkalla tätäkin voitaisiin korjata, ja samalla työttömyyttä.

Vierailija
102/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun jatkais. Onhan tää mielenkiintoinen ihmiskokeilu, kun norjalainen nainen joutuukin kokopäivätyöhön ja elättämään itse itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valmistamaan ruokansa/syömään irtokarkkeja. Ei tuu enää miehen valmistamia terveellisiä kala-aterioita.

Vierailija
104/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellut että blogien tarkoitus on rahantekemisen ohessa myöskin aiheuttaa kateutta, nostaa sitä bloggaajaa ikään kuin muita paremmaksi.

Vierailija
105/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja valmistamaan ruokansa/syömään irtokarkkeja. Ei tuu enää miehen valmistamia terveellisiä kala-aterioita.

(Kadehdin näitä eniten. Todellakin vaihtaisin kaiiki maailman irtokarkit näihin.)

Vierailija
106/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blogin nimi on Kalastajan vaimo eikä siis enää ole Kalastajan vaimo, niin kai se aiheuttaa pienen sisäisen paineen miettiä miten eteenpäin.

Vierailija
107/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne Norjan avioerokäytäntöjä, mutta puoltaako siellä jokin sitä, että jostain syystä lapset jäisivät isälle? Suomessahan yleensä suositaan äitiä.

Ei puolla.

Ja Johannan ja miehensä tilanteessa lienee kyse yhteishuoltajuudesta. Vaikka täällä kaikkea muuta väännetäänkin.

Lienee?

Eli toivot niin koska kyseessä on ihailemasi bloggaaja, mutta et tiedä asiaa.

Kalastaja on hyvä isä, on hän yksin tai yhteishuoltaja.  Lasten äitihän se innoissaan kevättalvella huuteli lehtien otsikoissa "MINÄ MUUTAN, VAIN MINÄ"

Mistä sinä tiedät kuka on hyvä isä ja kuka hyvä äiti? Blogin perusteella??

Vierailija
108/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne Norjan avioerokäytäntöjä, mutta puoltaako siellä jokin sitä, että jostain syystä lapset jäisivät isälle? Suomessahan yleensä suositaan äitiä.

Ei puolla.

Ja Johannan ja miehensä tilanteessa lienee kyse yhteishuoltajuudesta. Vaikka täällä kaikkea muuta väännetäänkin.

Lienee?

Kalastaja on hyvä isä, on hän yksin tai yhteishuoltaja.  Lasten äitihän se innoissaan kevättalvella huuteli lehtien otsikoissa "MINÄ MUUTAN, VAIN MINÄ"

Mä en jättäis lapsiani mistään hinnasta. Ennemmin vaikka kärvistelisin huonossa parisuhteessa. Tai erossa ottaisin luokseni.

Vierailija
109/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä ihmetellyt Janni Hussiakin. Kun mä olin nuori, olin abouttiarallaa saman kokoinen ja muotoinen. Silloin sain vain kuulla olevani lyhyt ja pieni, enkä mitenkään positiivisessa sävyssä. Janni tekee jumalauta mallintöitä! Somen voima on ihmeellinen.

Vierailija
110/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puolla.

Lienee?

Sen perusteella että jopa bloggaaja piti kalastajaa niin hyvänä isänä että jätti lapset hälle ja muutti viettämään  omaa elämää.

Vierailija
111/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan Johanna itsekin että kalastaja on hyvä isä. Mutta eihän se tarkoita että Johanna olisi huono äiti. Vaikka täällä melkoinen loanheittokampanja onkin käynnissä.

Vierailija
112/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jeesustelua taas tuo uusin postaus.. Kyllä nyt löytyy joustoa ja ymmärrystä koko yön halaavalle merirosvolle, joka tekee päivystysvuoroa iltamyöhälle, mutta entisen miehen kanssa kaikki työhön liittyvä oli hankalaa ja vastenmielistä.

Herää kysymys, minkä takia on ylipäätään pitänyt lisääntyä sen kalastajan kanssa, jos kerta just nyt on niin hyvä olla, ei tarvii muuta ku iltalenkin ja halin ja riisipuuroa niin hänellä on kaikki. <333

Vierailija
113/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko nyt kotivalaat ottaa se tikku sieltä persiistä ulos...

Vierailija
114/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa rouvan palkkomielle rusketukseen? Voi kamala, kun nyt alkaa naama haalistumaan, äkkiä itseruskettavaa...

Ja ne edellispostauksen samettihousut, ne oli ihan hirveät homssupöksyt.

Ai ne korallin tjsp. väriset housut? Oikeasti ihmettelin liikkuuko hän niissä ihan julkisilla paikoilla, ilmeisesti....auts.

Ne housut oli kamalat ja liian ylös p-vakoon vedetty. Ja uusimman postauksen jumpsuit, jota käyttää julkisilla paikoilla.

Vierailija
115/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaapa huviksenne noita vanhoja päivityksiä. vaikuttaa että ne on ollu ihan onnellisia joskus. miusta hirveetä jos kv on jo tuolloin ainon ekoilla neuvolakäynneillä tutustunut tähän merirosvoonsa, niin ku jotkut täällä spekuloi. veikkaan että silmäykset on vaihdettu jo silloin ja nyt kun pitkässä liitossa tuli ymmärrettävä suvantovaihe, rouva otti ja lähti sen miehen matkaan, joka on jo vuosia kiinnostanut jollain tasolla.

Vierailija
116/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lukekaapa huviksenne noita vanhoja päivityksiä. vaikuttaa että ne on ollu ihan onnellisia joskus. miusta hirveetä jos kv on jo tuolloin ainon ekoilla neuvolakäynneillä tutustunut tähän merirosvoonsa, niin ku jotkut täällä spekuloi. veikkaan että silmäykset on vaihdettu jo silloin ja nyt kun pitkässä liitossa tuli ymmärrettävä suvantovaihe, rouva otti ja lähti sen miehen matkaan, joka on jo vuosia kiinnostanut jollain tasolla.

Hirveesti kommentteja joka postauksessa tuolla vanhassa blogissa.😱 Ja ihanasti kirjoitellut silloin tavallisesta elämästä. Hirmu paljon tekstiä per postaus ja jopa kokonaisia lauseita! Ehti tulla niitä lukiessa jo hetkeksi sellainen olo, että hei tätä blogiahan voisi alkaa seurata! Ei ku hetkinen..😂😂

Vierailija
117/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti kommentteja joka postauksessa tuolla vanhassa blogissa.😱 Ja ihanasti kirjoitellut silloin tavallisesta elämästä. Hirmu paljon tekstiä per postaus ja jopa kokonaisia lauseita! Ehti tulla niitä lukiessa jo hetkeksi sellainen olo, että hei tätä blogiahan voisi alkaa seurata! Ei ku hetkinen..😂😂

Hahaha, itellä ihan sama homma, kun kävin vilkaisee sitä tuon linkin kautta jonka joku oli tuolla aikaisemmin jakanut. Jotenkin se iha tempaisi mukaansa päiväkirjamaisuudellaan, tarinat saivat jatkoa ajan kuluessa, päivityksiä oli useasti ja kuvat selkeästi räppäisty arjen kiireessä. Aika eri meininki on nykyään: kuinka samoista tuikkukipoista keittiönpöydällä riittääkin postattavaa joka ikinä viikko?

Vierailija
118/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh!

http://johannanuusi.blogspot.com/2010/02/heiiii.html?m=1 tämä postaus on kyllä marttyyriyden huippu.

Ootko tosissas? Marttyyriyden huippu? On päivänselvää, että tällainen loanheitto mitä tässäkin keskustelussa käydään, vaikuttaa ihmiseen. Tämä keskusteluhan on nettikiusaamista. Te olette nettikiusaajia. Olitteko koulussa myös koulukiusaajia, entä töissä työpaikkakiusaajia?

Tuohon kahdeksan vuoden takaiseen blogipostaukseen on tullut 378 kommenttia! Mitä ihmettä on tapahtunut sen jälkeen - onko kukaan nähnyt enää vuosiin, että Johanna olisi saanut enemmän kuin 10 kommenttia mihinkään postaukseensa? Mistä näin iso muutos?

Vierailija
119/388 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasin huvikseni blogia taaksepäin, samanlaiset kuvat seuraavat toisiaan päivityksestä toiseen. Kiinnitin myös huomiota siihen, että useampi päivitys ilman kommentteja. Eikö kukaan ehdi lukea kommentteja ja laittaa edes ne kehuvimmat esille. Vähänkään asiallisemmat ja arvioivammat kommentithan eivät ole pitkään aikaan päässeet esiin. Outoa ja vähän lapsellista myös merirosvon piilottelu. Rohkeasti esiin vain!  Nyt olisi aika kutoa kullalle upea neule ja antaa ohjeet siihen.

Vierailija
120/388 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh!

http://johannanuusi.blogspot.com/2010/02/heiiii.html?m=1 tämä postaus on kyllä marttyyriyden huippu.

Ootko tosissas? Marttyyriyden huippu? On päivänselvää, että tällainen loanheitto mitä tässäkin keskustelussa käydään, vaikuttaa ihmiseen. Tämä keskusteluhan on nettikiusaamista. Te olette nettikiusaajia. Olitteko koulussa myös koulukiusaajia, entä töissä työpaikkakiusaajia?

Tuohon kahdeksan vuoden takaiseen blogipostaukseen on tullut 378 kommenttia! Mitä ihmettä on tapahtunut sen jälkeen - onko kukaan nähnyt enää vuosiin, että Johanna olisi saanut enemmän kuin 10 kommenttia mihinkään postaukseensa? Mistä näin iso muutos?

No mulle tulee ainakin heti ensimmäiseksi mieleen, että 8-vuotta sitten Johanna, sekä seuraajat, viettivät kotiäitiarkea ja aikaa blogien lukemiselle ja kommentoinnille oli. Mutta kun elämä menee eteenpäin. Seuraajien lapset kasvaa, töihin on palattava, vapaa-aika vähenee, blogi ja bloggarin elämä muuttuu näistä samoista syistä.

Edelleen on kiva käydä silloin tällöin katsomassa blogissa tunnelmallisia ja kauniita kuvia, mutta koska blogi nykyään on lähinnä kauniita kuvia, niin mitäpä niistä kommentoisi? Enkä sano tätä pahalla. Vähän sama kuin selaisi sisustuslehden kauniita kuvia, mutta harva kuitenkaan toimitukseen lähettelee viestejä?

Ketju on lukittu.