Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Kalastajan Vaimo lopettamassa blogia...?

Vierailija
25.10.2018 |

Jotenkin tullut semmoinen olo viime aikoina? Tosi harvakseltaan enää postailee, kommentit jäävät jonnekin, eikä enää julkaise kuin muutamia sieltä täältä. Blogi vaikuttaa hylätyltä ja innostus laimealta. Onkohan saanut niin paljon kaksua niskaansa kaikesta viime aikoina tapahtuneesta, ettei enää löydy intoa kirjoittaa saati julkaista kommentteja? Sääli, koska blogissa oli paljon hyvääkin.

Kommentit (388)

Vierailija
141/388 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Johanna raskaana?

Vierailija
142/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä koko merirosvo-lempinimeä. Tyyppi vaikuttaa olevan kaikkea muuta kuin meren ahavoittama hurjapäinen seikkailija.

On satamakaupungin tyttö ja romanttisesta meriteemasta pitää kiinni: kalastaja, merirosvo....ehkä seuraavaksi majakanvartija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä koko merirosvo-lempinimeä. Tyyppi vaikuttaa olevan kaikkea muuta kuin meren ahavoittama hurjapäinen seikkailija.

No juu älä. Oma mieheni on kunnon merirosvo, siis muidenkin mielestä ku mun (luonteeltaan välillä raivostuttamiseen asti) niin en oikein tajua miten johanna jaksaa jankata kuukaudesta toiseen tota samaa vanhaa. Setämies olisi sopivampi huomattavasti sopivampi.

Olit aiemmassakin ketjussa kertomassa omasta merirosvostasi 🙊

Vierailija
144/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
145/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lempinimi kertoa jotain J:n luonteesta. Ehkä tyyppiä, joka kaipaa elämyksiä ja jännitystä elämäänsä. Kalastaja tuli ja vei aikoinaan, oli raamikas ja asui vieraassa maassa. Rakkaus voitti esteet. Nyt saapui niskakiharainen, merirosvomainen lääkäri ja pelasti ankeaksi arjeksi muuttuneesta elämästä. Blogikin on eräällä tavalla arjen silottelua, kaikki on kaunista ja romanttista, ruusuja ja mansikoita somissa kulhoissa.

Vierailija
146/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se Muikku jo saanut uuden saaliin?

Vierailija
147/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu älä. Oma mieheni on kunnon merirosvo, siis muidenkin mielestä ku mun (luonteeltaan välillä raivostuttamiseen asti) niin en oikein tajua miten johanna jaksaa jankata kuukaudesta toiseen tota samaa vanhaa. Setämies olisi sopivampi huomattavasti sopivampi.

En kyllä ole ollut.. En kai minä nyt Suomen ainoa nainen ole jolla on sellainen mies? :D

Vierailija
148/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan lempinimi kertoa jotain J:n luonteesta. Ehkä tyyppiä, joka kaipaa elämyksiä ja jännitystä elämäänsä. Kalastaja tuli ja vei aikoinaan, oli raamikas ja asui vieraassa maassa. Rakkaus voitti esteet. Nyt saapui niskakiharainen, merirosvomainen lääkäri ja pelasti ankeaksi arjeksi muuttuneesta elämästä. Blogikin on eräällä tavalla arjen silottelua, kaikki on kaunista ja romanttista, ruusuja ja mansikoita somissa kulhoissa.

Mutta kun se mies ei ole merirosvoa nähnytkään, niin miksi pitää viljellä tuollaista termiä jatkuvasti.. Nolouden huipentuma. Surviainen ei tahdonvoimalla muutu sudenkorennoksi, vaikka sitä kuinka jankkaisi. 🙊

Vierailija
149/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku se olin mä, haha!! Muakin kyllä ärsyttää se, että kalastajan vaimo Olaveineen pilaa oikeiden merirosvojen maineen noilla höpöjutuilla. Termi kärsii pian inflaatiosta jos kuka tahansa keski-ikäinen kukkakeppi voi olla merirosvo.😃😃😃

Vierailija
150/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku se olin mä, haha!! Muakin kyllä ärsyttää se, että kalastajan vaimo Olaveineen pilaa oikeiden merirosvojen maineen noilla höpöjutuilla. Termi kärsii pian inflaatiosta jos kuka tahansa keski-ikäinen kukkakeppi voi olla merirosvo.😃😃😃

ai että mitä settii täällä taas tänään! jatkakaa olkaa hyvät. * hakee popparit *

Vierailija
151/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kyllä, ettei kenelläkään täällä ole elämänkumppanina "oikeaa" merirosvoa. Vai mitä tuolla termillä oikein tarkoitetaan?

Ehkä joku tarkoittaa sillä jotain hassunhauskaa Jack Sparrow -tyyppiä, mutta "oikea merirosvo" on väkivaltainen rikollinen, mitä ei ehkä kauheasti kannata ihannoida.

Vierailija
152/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja julkisesti puhua siitä miten merirosvo nyt yöllä pitää kiinni...

Ar!

Vierailija
153/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon kyllä, ettei kenelläkään täällä ole elämänkumppanina "oikeaa" merirosvoa. Vai mitä tuolla termillä oikein tarkoitetaan?

Ehkä joku tarkoittaa sillä jotain hassunhauskaa Jack Sparrow -tyyppiä, mutta "oikea merirosvo" on väkivaltainen rikollinen, mitä ei ehkä kauheasti kannata ihannoida.

Voi pyhä yksikertaisuus.. habituksestahan täällä puhutaan, eikä mistään rikollisuudesta.

Vierailija
154/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ar!

😆 En kestä!

Vierailija
155/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joskus blogissa jo mainitsi ettã merirosvo tykkää pitää kiinni ja siitä tullaan kuulemaan ja näkemään. Ensin kuultiin miten se piti polvesta kiinni lentokentällä ja nyt tämä. Mitähän seuraavaksi? Missä ja milloin pitää kiinni? Tämähän käy jännäksi, on kuin jokin jatkosarja nimeltä 'Pidä kii'.

Vierailija
156/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm..Muikku taisi pitäã vain kaloja kiinni..

Vierailija
157/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksikertaisuus.. habituksestahan täällä puhutaan, eikä mistään rikollisuudesta.

No totta kai, mutta kun keskustelussa puhutaan "oikeasta merirosvosta", niin on hämmentävää.

Mikä edes on merirosvon habitus? Silmälappu ja puujalka?

Vierailija
158/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo merirosvon jatkuvan kiinnipitämisen toistuva hehkuttaminen on outoa. Eikä siis tosiaan kuulosta mitenkään söpöltä tai romanttiselta vaan päinvastoin. Toki blogikin vaikuttaa siltä, ettei sitä omaa aikaa enää liiemmin ole vaan joku tosiaan pitää kiinni.

Vierailija
159/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole ollut.. En kai minä nyt Suomen ainoa nainen ole jolla on sellainen mies? :D

Vai sellainen sulla on ;)

Vierailija
160/388 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joskus blogissa jo mainitsi ettã merirosvo tykkää pitää kiinni ja siitä tullaan kuulemaan ja näkemään. Ensin kuultiin miten se piti polvesta kiinni lentokentällä ja nyt tämä. Mitähän seuraavaksi? Missä ja milloin pitää kiinni? Tämähän käy jännäksi, on kuin jokin jatkosarja nimeltä 'Pidä kii'.

https://www.google.fi/search?q=kumman+kaa+pidä+musta+kii&client=ms-unknown&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjP8cKUtsreAhWGlSwKHUBMAoYQ_AUIEigB&biw=412&bih=652&dpr=2.63#imgrc=HQMC5jLAAUEtZM

Ketju on lukittu.