Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan Kalastajan Vaimo lopettamassa blogia...?

Vierailija
25.10.2018 |

Jotenkin tullut semmoinen olo viime aikoina? Tosi harvakseltaan enää postailee, kommentit jäävät jonnekin, eikä enää julkaise kuin muutamia sieltä täältä. Blogi vaikuttaa hylätyltä ja innostus laimealta. Onkohan saanut niin paljon kaksua niskaansa kaikesta viime aikoina tapahtuneesta, ettei enää löydy intoa kirjoittaa saati julkaista kommentteja? Sääli, koska blogissa oli paljon hyvääkin.

Kommentit (388)

Vierailija
321/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä palstamammoja kiukuttaa, kun kauniilla Johannalla on uusi ja komea rakas, ja vielä lääkäri. "Anna mun kaikki kestää!" huutaa palstamamma kiukkukateudessaan, ja tarttuu siideripulloon.

Saanen huomauttaa, että kaikki täällä eivät suinkaan ole äitejä. Itse olen 24v. Ei lokeroida ihmisiä. :) Ja tuskinpa ihmiset ovat kateellisia neljänkympin kynnyksellä olevalle, kotoaan ulosheitetylle kahden lapsen äidille, joka kokee tarpeelliseksi kertoa toinen toistaan epäloogisempia satuja nettiin.

Vierailija
322/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä palstamammoja kiukuttaa, kun kauniilla Johannalla on uusi ja komea rakas, ja vielä lääkäri. "Anna mun kaikki kestää!" huutaa palstamamma kiukkukateudessaan, ja tarttuu siideripulloon.

tästähän sais hyvän juomapelin: ota huikka joka kerta kun joku mainitsee sanan "palstamamma" tai "kateus".

vaiha jo levyä, pliis. alkaa säälittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo 24.11.2013

"Aika pikku juttu ja oikeastaan kysymys on vain siitä haluaako kohdata blogin ja bloggaajan negatiivisesti ("sillä on tarve") vai positiivisesti ("sillä on kyky"). Enkä nyt väitä etteikö monella meistä -itseni mukaanlukien- olisi jonkinlainen tarve kertoa itsestään, elämästään ja jakaa asioita. Meillä kaikilla on todennäköisesti hieman erilaiset tarpeet tämänkin asian suhteen. Eiköhän kaikilla vähänkin julkisen alan valinneilla ole jonkinlainen tarve -ja halu ja kyky olla esillä. Näyttelijöillä, politikoilla, opettajilla, ohjaajilla... Toisten mielestä on enemmän ok olla esillä, muttei se silti tarkoita sitä, että he (/me) luulisivat olevansa jotenkin muita parempia. Me ollaan vain erilaisia tarpeinemme ja valintoinemme, kaikki. Ihan yhtä suuri todennäköisyys on, että joku ei-niin-julkinen-henkilö kuvittelee olevansa muita parempi... luulisin.

Mietin esimerkiksi tässä yhtenä päivänä, että onneksi mulla on jo mies. Tai kamala, jos joutuisin nyt etsimään uutta miestä. Se EI saisi tietää mitään tästä blogista. Sehän miettisi heti ekaksi että olen superulkonäkökeskeinen. Ja se EI ole mikään viehättävä piirre. Ei millään tapaa kumppanimateriaalia. :D"

Että sillä tavalla.

Vierailija
324/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aloittanut uuden blogin

'Johannan Uusi Elämä' ja jättänyt vanhan arkistoon. Aivan hullua että kalastajan nimen alla kulkee nyt Merkkari XXL Kashmir malli.

Vierailija
325/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhuttiin aiemmin jostain videopostauksesta, jonka johanna on julkaissut. Onko kyseessä tuo rentoutusvideo vuodelta 2013? Jännästi, hieman murtaen puhuu suomea tuossa pätkässä. Oikeastaan aika sympaattinen video. Ujo johanna kertomassa rentoutusharjoituksestaan.

Vierailija
326/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aloittanut uuden blogin

'Johannan Uusi Elämä' ja jättänyt vanhan arkistoon. Aivan hullua että kalastajan nimen alla kulkee nyt Merkkari XXL Kashmir malli.

Aivan hyvin olisi voinut alkaa blogata omalla nimellään! Kyllä ihmiset tietäisi kuka on kyseessä, ja vanha blogi olisi näin saanut jäädä muistoksi ☺️ jospa hän tekee vielä niin jossain vaiheessa.

Vierailija
327/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhuttiin aiemmin jostain videopostauksesta, jonka johanna on julkaissut. Onko kyseessä tuo rentoutusvideo vuodelta 2013? Jännästi, hieman murtaen puhuu suomea tuossa pätkässä. Oikeastaan aika sympaattinen video. Ujo johanna kertomassa rentoutusharjoituksestaan.

En tiiä onko sillä kommentilla tarkotettu just tuota, mut kävinpä kattoo. Voi kamala, kun sitä vaikuttaa jännittäneen hurjasti videon kuvaaminen. Sympaattiselta ihmiseltä vaikuttaa. Mitähän sellaista sen elämässä on tapahtunut, kun on tuollaseks muuttunut. Eihän tässä oo ku vajaa viisi vuotta välissä, ja se ei oo paljoo. Miten voi olla ku ois ihan eri ihminen kokonaan?

Vierailija
328/388 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Jossuttaja on hyvä ja aukaisee silmät.

Ja sulkee siideripullonsa.

Ihan realistisesti perusnätti +40 bloggaaja, peruspertti +60 leipälääkäri mallia takertuva.

MISTÄ se kiukkukateus syntyy sinulle?

Vierailija
329/388 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
330/388 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Jossuttaja on hyvä ja aukaisee silmät.

Ja sulkee siideripullonsa.

Ihan realistisesti perusnätti +40 bloggaaja, peruspertti +60 leipälääkäri mallia takertuva.

MISTÄ se kiukkukateus syntyy sinulle?

Tätä minäkin oon ihmetelly. Ei kaikki ole aina kateutta. Tällä hetkellä johannan elämä ei varmasti ole herkkua, vaikka sellaista kuvaa maalaileekin blogiinsa. Sen tajuaa kuka tahansa, ellei ole ihan älyttömän naiivi ihminen. Oikeasti, kuka kadehtisi tuollaista soppaa, jonka on saanut tänä vuonna keitettyä? Johannan ulkonäköä tässä sen enempä ruotimatta, pitää muistaa se, että ukonäöllä tuota tilannetta pelasteta, vaikka olisi jonkun mielestä kuinka kaunis ja ihana.

Vierailija
331/388 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhu kauneusleikkauksista enkä niitä kannata, mutta mun mielestä pienet muutokset ulkonäössä eivät olisi johannalle pahitteeksi. Sama hiustyyli ja vaatemaku ollut ainakin viimeisen vuosikymmenen. Se mikä toimii parikymppisenä, ei välttämättä toimi enää kun neljäkymppiä hiipii hiljakseen mittariin. Ryhdikkäämpi hiusmalli ja ehkä hieman aikuismaisempi pukeutuminen voisi olla paikallaan.

Vierailija
332/388 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreillä liksat kohdallaan norjassa kun 300e.n paita on edullinen..tajusikohan itse mitä kirjoitti?mikäs on sitten kallis?mites ne piasin pellavarytkyt ne on sit ilmasia?..

Hyvin väkinäinen yhteistyöpostaus, johon merkka oli tungettu. Jotenkin outo fiilis ukosta..

Vierailija
333/388 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan lastenvaatefirma halua lähettää lastenvaatteita eroäidille, joka jätti lapset erossa isälleen. Eihän?

Tosin oli joku antanut lastenvaatteita mainostettavaksi Martinallekin, joka on tunnettu "äidillisistä otteistaan".

Tätä mäkin mietin, et varmaan on sovittu silleen et ei saa lapsilla mainostaa enää, ja ymmärrän kyllä miksi. Koska olisihan se vähän häijyä mainostaa "kashmiria koko perheelle" entisillä lapsilla ja uudella miesystävällä, joka on sitä ikäluokkaa että voisi olla lasten ukki...😂

Vierailija
334/388 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäreillä liksat kohdallaan norjassa kun 300e.n paita on edullinen..tajusikohan itse mitä kirjoitti?mikäs on sitten kallis?mites ne piasin pellavarytkyt ne on sit ilmasia?..

Hyvin väkinäinen yhteistyöpostaus, johon merkka oli tungettu. Jotenkin outo fiilis ukosta..

Miksei Johanna voinut vaan esitellä sitä Olavia tuolla, tyyliin "tässä uusi mieheni!" Miksi piti tehdä hänestä kömpelö yhteistyöpostaus? Nyt asia, joka ihmiset muistaa, on se että mies puki lahjoituskashmiria päälleen päästäkseen esille blogiin.

Vierailija
335/388 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanen huomauttaa, että kaikki täällä eivät suinkaan ole äitejä. Itse olen 24v. Ei lokeroida ihmisiä. :) Ja tuskinpa ihmiset ovat kateellisia neljänkympin kynnyksellä olevalle, kotoaan ulosheitetylle kahden lapsen äidille, joka kokee tarpeelliseksi kertoa toinen toistaan epäloogisempia satuja nettiin.

Tuntuvat olevan. En keksi mitään muuta syytä tällaiselle käsittämättömälle pahanpuhumiselle. Olen itse samanikäinen nainen kuin Johanna, ja voin käsi sydämellä myöntää joskus kadehtivani hänestä joitain piirteitä - mielestäni se on inhimillistä. Olen itseeni ja elämääni tyytyväinen, ja ymmärrän että blogista näemme sen kiillotetun kuvan Johannasta - mutta itsestäni tällainen p****myrsky ei voi olla seurausta mistään muusta kuin siitä että palstan kirjoittelijoista osa on jollain tapaa tyytymättömiä omaan elämäänsä tai itseensä ja siksi kateellisia Johannalle (let´s face it, sanokoot palstalaiset mitä vaan Johannan "kärähtäneestä ihosta" tai olemattomasta "pömppömahasta", hän on todella kaunis nainen niin kasvoiltaan kuin kropaltaan, hänellä on kivannäköinen ja koulutettu uusi rakkaus ja paljon hyviä asioita elämässään - jo se on monelle loputtoman kateuden lähde. Ja se on ihan ymmärrettävää ja inhimillistä - mutta ikävää jos se purkautuu näin ikävänä nettikirjoitteluna).

Enkä ymmärrä muutenkaan koko eron moralisointia. Ihmiset eroavat joka päivä ja uusia suhteita syntyy. Itsekin olen eronnut, vaikkei lapsia olekaan. Kuinka moni teistä tosiaan on ollut elämässään vain sen yhden ihmisen kanssa? En epäile hetkeäkään, etteikö jokainen lapsia omaava ihminen harkitsisi eroa tarkkaan - taustalla voi olla vaikka vuosien paha olo ja halu erota. Me ollaan kaikki ihmisiä ja jokainen voi tehdä myös virhearviointeja ja esittää asioita toisinaan hieman huonosti - ollaan ymmärtäväisiä ja ymmärretään että kaikki ovat epätäydellisiä.

Mua suretti lukea tätä ketjua, koska haluaisin uskoa että aikuiset ihmiset eivät olisi näin ilkeitä toisilleen - empatiaa tämä maailma tarvitsee, ei arvostelua.

Ja nyt jos kommentoitte tähän että Johannako se tänne on tullut puolustelemaan ja nostamaan itseään niin vaihdetaan vaikka yhteystiedot - olen valmis tämän saman kertomaan ihan livenä omalla identiteetilläni ;-)

Vierailija
336/388 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Peukutus mahdollisuus poistettu. Liikuttavaa.

Vierailija
337/388 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhako se OOlav oikein on?

Vierailija
338/388 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuvat olevan. En keksi mitään muuta syytä tällaiselle käsittämättömälle pahanpuhumiselle. Olen itse samanikäinen nainen kuin Johanna, ja voin käsi sydämellä myöntää joskus kadehtivani hänestä joitain piirteitä - mielestäni se on inhimillistä. Olen itseeni ja elämääni tyytyväinen, ja ymmärrän että blogista näemme sen kiillotetun kuvan Johannasta - mutta itsestäni tällainen p****myrsky ei voi olla seurausta mistään muusta kuin siitä että palstan kirjoittelijoista osa on jollain tapaa tyytymättömiä omaan elämäänsä tai itseensä ja siksi kateellisia Johannalle (let´s face it, sanokoot palstalaiset mitä vaan Johannan "kärähtäneestä ihosta" tai olemattomasta "pömppömahasta", hän on todella kaunis nainen niin kasvoiltaan kuin kropaltaan, hänellä on kivannäköinen ja koulutettu uusi rakkaus ja paljon hyviä asioita elämässään - jo se on monelle loputtoman kateuden lähde. Ja se on ihan ymmärrettävää ja inhimillistä - mutta ikävää jos se purkautuu näin ikävänä nettikirjoitteluna).

Enkä ymmärrä muutenkaan koko eron moralisointia. Ihmiset eroavat joka päivä ja uusia suhteita syntyy. Itsekin olen eronnut, vaikkei lapsia olekaan. Kuinka moni teistä tosiaan on ollut elämässään vain sen yhden ihmisen kanssa? En epäile hetkeäkään, etteikö jokainen lapsia omaava ihminen harkitsisi eroa tarkkaan - taustalla voi olla vaikka vuosien paha olo ja halu erota. Me ollaan kaikki ihmisiä ja jokainen voi tehdä myös virhearviointeja ja esittää asioita toisinaan hieman huonosti - ollaan ymmärtäväisiä ja ymmärretään että kaikki ovat epätäydellisiä.

Mua suretti lukea tätä ketjua, koska haluaisin uskoa että aikuiset ihmiset eivät olisi näin ilkeitä toisilleen - empatiaa tämä maailma tarvitsee, ei arvostelua.

Ja nyt jos kommentoitte tähän että Johannako se tänne on tullut puolustelemaan ja nostamaan itseään niin vaihdetaan vaikka yhteystiedot - olen valmis tämän saman kertomaan ihan livenä omalla identiteetilläni ;-)

Voi kuinka suloista, että jaksoit nooooin pitkästi vuodattaa johannaan kohdistuvia tuntojasi tänne! Hienoa. :')

Ikävä kyllä fakta on se, että kauneus on katsojan silmässä, joten sitä sinun on turha alkaa täällä selventää: sinä tarkastelet maailmaa omilla silmilläsi, joten näkemyksesi ovat täysin subjektiivisia. Myöskin täällä on monen ikäistä porukkaa täysin erilaisine arvoineen ja moraalikäsityksineen: kaikki eivät sovi sinun kanssasi samaan muottiin johannaa kadehtimaan, vaikka kuinka siitä haaveilet. Jotkut ihmiset pitävät esimerkiksi avioliittoa konseptina, joka on pysyvän sitoutumisen merkki, varsinkin jos perheeseen kuuluu pieniä lapsia.

Siitä syytä tuo johanna hedonistinen "minun onni kaiken muun edellä" -ajattelu herättää ihmisissä kaikkea muuta kuin kateutta.

Vierailija
339/388 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhako se OOlav oikein on?

57v

Vierailija
340/388 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka suloista, että jaksoit nooooin pitkästi vuodattaa johannaan kohdistuvia tuntojasi tänne! Hienoa. :')

Ikävä kyllä fakta on se, että kauneus on katsojan silmässä, joten sitä sinun on turha alkaa täällä selventää: sinä tarkastelet maailmaa omilla silmilläsi, joten näkemyksesi ovat täysin subjektiivisia. Myöskin täällä on monen ikäistä porukkaa täysin erilaisine arvoineen ja moraalikäsityksineen: kaikki eivät sovi sinun kanssasi samaan muottiin johannaa kadehtimaan, vaikka kuinka siitä haaveilet. Jotkut ihmiset pitävät esimerkiksi avioliittoa konseptina, joka on pysyvän sitoutumisen merkki, varsinkin jos perheeseen kuuluu pieniä lapsia.

Siitä syytä tuo johanna hedonistinen "minun onni kaiken muun edellä" -ajattelu herättää ihmisissä kaikkea muuta kuin kateutta.

🙌👏👏👏👏👏👏

Ketju on lukittu.