Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Kalastajan Vaimo lopettamassa blogia...?

Vierailija
25.10.2018 |

Jotenkin tullut semmoinen olo viime aikoina? Tosi harvakseltaan enää postailee, kommentit jäävät jonnekin, eikä enää julkaise kuin muutamia sieltä täältä. Blogi vaikuttaa hylätyltä ja innostus laimealta. Onkohan saanut niin paljon kaksua niskaansa kaikesta viime aikoina tapahtuneesta, ettei enää löydy intoa kirjoittaa saati julkaista kommentteja? Sääli, koska blogissa oli paljon hyvääkin.

Kommentit (388)

Vierailija
281/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän syy perustavallisella keski-ikäisellä neuvolalääkärillä on päästä esille blogiin? Olen ymmärtänyt, että ihan itse on halunnut ja nyt sitten päässytkin. Siis vaatteisiin, sisustukseen ja elämää mietelausein kuvaamaan keskittyvään blogiin. Ihmetyttää, haluaako jakaa kaiken Johannan kanssa. Kalastaja huiteli liikaa maailmalla, eikä osallistunut tarpeeksi, mutta onko tällainen täydellinen jakaminenkaan hyvä asia?

Voi olla, että kultaisen keskitien löytäminen on vaikeaa. Jos kalastaja on ollut luonteeltaan jurompi eikä ole arjessa osoittanut rakkauttaan halein ja pusuin, niin ehkä johanna on siksi helposti höyrähtänyt mieheen, joka pursuu omistamisenhalua, rakkaudenosoituksia ja ripustautumista. Mustasukkaisuus voi alkuun tuntua syvältä rakastamiselta, ennen kuin pilvi hälvenee jutun ympäriltä.

Minulle on blogin kautta välittynyt sellainen kuva, että kalastaja on osoittanut rakkauttaan ennemminkin teoin, kuin sanoin: vienyt perhettään retkille, tehnyt nuotion jonka ääreen käpertyä perheenä, pyytänyt ruokaa merestä ja valmistanut niistä aterioita, remontoinut taloa, tuonut rahaa perheeseen, ottanut mukaan reissuilleen.

Tälle uudelle miehelle tuntuu olevan tärkeintä, miltä kaikki näyttää ulospäin: pusukuvat heti esille, tunkee mukaan kuvausreissuille ja haluaa tulla esitellyksi tai vähintään mainituksi blogissa jne.

Ja kuten joku täällä mainitsikin: missä oli merirosvo silloin, kun johanna teki muutto ja laittoi kotia? Kalastajahan senkin remontoi, ja tässä on kiitos. Uusi mies tuntuu olevan täynnä puhetta, mutta hyvin vähän toimintaa. Ehkä lekurilla on peukalo keskellä kämmentä tai jotain. En tykkää..

Vierailija
282/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ois vaihtanut kalastajaa tuohon ukkeliin...

Olen alkanut epäillä tuosta kaikesta vakuuttelusta että onnellista on, ettei vaimokaan vaihtanut ihan vapaaehtoisesti. Taisi kalastaja pistää vaimonsa pihalle ja nyt sitten pikkuflingistä onkin pakko yrittää rakentaa elämää suurempaa rakkaustarinaa. Ilmankos se työltä tuntuukin.

Kyllä. Ja ystäväpiiri näyttää kv:lla kutistuneen olemattomiin. Ehkä on sössinyt asiansa niin pahasti, ettei kehtaa näyttää naamaansa tuolla pikkukylässä. Taatusti ihmiset puhuu, niin voi olla hänelle helpompaa pysytellä kotona nyt kun mainekin on luokkaa "the finnish infidelity".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän syy perustavallisella keski-ikäisellä neuvolalääkärillä on päästä esille blogiin? Olen ymmärtänyt, että ihan itse on halunnut ja nyt sitten päässytkin. Siis vaatteisiin, sisustukseen ja elämää mietelausein kuvaamaan keskittyvään blogiin. Ihmetyttää, haluaako jakaa kaiken Johannan kanssa. Kalastaja huiteli liikaa maailmalla, eikä osallistunut tarpeeksi, mutta onko tällainen täydellinen jakaminenkaan hyvä asia?

Voi olla, että kultaisen keskitien löytäminen on vaikeaa. Jos kalastaja on ollut luonteeltaan jurompi eikä ole arjessa osoittanut rakkauttaan halein ja pusuin, niin ehkä johanna on siksi helposti höyrähtänyt mieheen, joka pursuu omistamisenhalua, rakkaudenosoituksia ja ripustautumista. Mustasukkaisuus voi alkuun tuntua syvältä rakastamiselta, ennen kuin pilvi hälvenee jutun ympäriltä.

Minulle on blogin kautta välittynyt sellainen kuva, että kalastaja on osoittanut rakkauttaan ennemminkin teoin, kuin sanoin: vienyt perhettään retkille, tehnyt nuotion jonka ääreen käpertyä perheenä, pyytänyt ruokaa merestä ja valmistanut niistä aterioita, remontoinut taloa, tuonut rahaa perheeseen, ottanut mukaan reissuilleen.

Tälle uudelle miehelle tuntuu olevan tärkeintä, miltä kaikki näyttää ulospäin: pusukuvat heti esille, tunkee mukaan kuvausreissuille ja haluaa tulla esitellyksi tai vähintään mainituksi blogissa jne.

Ja kuten joku täällä mainitsikin: missä oli merirosvo silloin, kun johanna teki muutto ja laittoi kotia? Kalastajahan senkin remontoi, ja tässä on kiitos. Uusi mies tuntuu olevan täynnä puhetta, mutta hyvin vähän toimintaa. Ehkä lekurilla on peukalo keskellä kämmentä tai jotain. En tykkää..

veikkaan että nyt aletaan olla niin asian ytimessä, että tämäkin ketju poistuu pian 😂😂👌 täysin samaa mieltä kaikesta mitä sanoit!

Vierailija
284/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon se kalastaja sitten loppupeleissä huiteli maailmalla? Etäpäiviä kotikonttorissa muutamaa viikon reissupätkää lukuunottamatta.

No iloisesti ajatellen bloggaajalla on vihdoin oman ikäisen näköinen mies. Kalastaja oli vaimoaan huomattavasti nuoremman oloinen.

Jahka Norjassa päättyy ulkonaliikkumiskielto voivat harrastaa sauvakävelyä yhdessä. Vai mitä varhaiseläkeläiset harrastaa?

HEI muuten! Tietääkö kukaan, minkä ikäinen tämä uusi mies on??

Vierailija
285/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noist mainosneuleista, miksi kukaan haluaisi pukeutua vaatteiseen jossa näyttää maatuskanukelle.

Miten voikin neule tehdä tuolla tavalla reittä ja vatsaa? Ei mikään imarteleva vaate.

Sitäkin pohdin miltä mahtaa kalastajast tuntua katsellessa kuvia vaimostaan toisen miehen kanss kalastajan remontoimassa talossa?

Missä tämä ihana avulias työkaveri oli silloin kuin kalastaja maalasi ja tapetoi vaimolleen kotia? Miksei ollut talkoissa mukana jos suhde oli pelkkää työkaveruutta? 

Mitä mahtaa tuon lääkärisedän mielessä pyöriä nähdessään oma tuijotuksensa blogissa, voitonriemua?

Miksi aikuinen mies pyrkii blogiin niin aktiivisesti. Todella takertuvan oloinen tyyppi ja bloggaaja joka vaikuttaa olevan aivan eksyksissä. Miksei pidä suomeenkaan enää yhteyksiä, luulin että on läheinen äitinsä ja siskon kanssa, mutta ei sitten olekaan? 

Mietin sitäkin miksi blogissa ei näy enää ystäviä, ulkoilmaa ja nyt tämä suomisuvun huolikin "onko kaikki hyvin".  Kuulostaa karmivalle kun naisen elämä muuttuu noin paljon uuden miehen myötä.

Veikkaan, että korostaa blogissa ja instassa ihan tarkoituksella läheistä suhdettaan ISIIN💙, äitiin ja siskoon, kun sitä on täällä niin paljon spekuloitu että välit on viilenneet. Kulissit pidettävä pystyssä hinnalla millä hyvänsä!!

Vierailija
286/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykäähän katsomassa Olavin facesivu - siellä profiilikuvassa he molemmat :)

Vierailija
287/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon se kalastaja sitten loppupeleissä huiteli maailmalla? Etäpäiviä kotikonttorissa muutamaa viikon reissupätkää lukuunottamatta.

No iloisesti ajatellen bloggaajalla on vihdoin oman ikäisen näköinen mies. Kalastaja oli vaimoaan huomattavasti nuoremman oloinen.

Jahka Norjassa päättyy ulkonaliikkumiskielto voivat harrastaa sauvakävelyä yhdessä. Vai mitä varhaiseläkeläiset harrastaa?

eei mitää käryä, mutta veikkaan ikä sattuu viidenkympin ja kuoleman väliin. 😂 komiasti on harmaantunut, ei mene ihan nelikymppisestä enää. toisaalta kyllähän jotkut ihmiset harmaantuu melko aikaisessa vaiheessa, mutta jotenkin luulen että kyse on hieman vanhemmasta kaverista.

Vierailija
288/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko tuota jeesuksenvanhaa hymy-pusukuvaa kukkapaitaisesta "merirosvosta" uuden heilansa kanssa? Old news. Siitä on mesottu täällä jo ainakin kuukausi takaperin😂

Vierailija
289/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legelisten.no

Vierailija
290/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaatko tuota jeesuksenvanhaa hymy-pusukuvaa kukkapaitaisesta "merirosvosta" uuden heilansa kanssa? Old news. Siitä on mesottu täällä jo ainakin kuukausi takaperin😂

Ooi ei - oonpa mä myöhässä :D

Vierailija
291/388 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooi ei - oonpa mä myöhässä :D

Ei se mittään. Kalastan vaimo - the gift that keeps on giving!

Vierailija
292/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legelisten.no

Eli siis merkkari on 47v. 🤔 Näyttää paljon vanhemmalta.

Vierailija
293/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista taitaa olla päivitystä vailla. Kymmenen vuotta lisää.

Vierailija
294/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajatteln, että Olavin stailaus on alkanut. Kv on kertonut ukolle, miten parta pukee häntä, "älä vaan aja pois". Vanhemmissa Fb-kuvissa miehellä ei ole naamakarvoja. Siksi saimme nähdä jo neljännespäån ja torson puolikkaan. Nyt Olavilla on jo kasmirneule. Ovat niin samixii. Saiskohan Pialta jonkun maskuliinisen pellavapaidan...

Eikös merirosvoille sopisi sellaiset mustat pellavaiset, puoleen sääreen ulottuvat polvihousut joissa on kiristysnauhat ja röyhelöt lahkeensuissa? Ja samanlaisilla rimpsuilla varustettu valkoinen pellavapaita?

Papukaija olalle ja puujalka 😂

Koukkukäsi jolla hyvä pitää kiinni.

Vierailija
295/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mua niin puistattaa, kun aikuinen ihminen kutsuu isäänsä isiksi... Something creepy about that!

Vierailija
296/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni ojasta allikkoon. Ihan hirveä toi parta ja muutenkin epämiellyttävän näköinen. Miten ei osaa kaunis nainen välitä miehiä. Oli kalastaja 100x parempi kuitenkin.

Ihan klassisessa järjestyksessähän Johanna menee. Ekan miehen kanssa mennään yhteen rakkaudesta, tokan kanssa rahasta ja kolmannen kanssa ystävyydestä.

Vierailija
297/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😱😱😱😱😱😱😱 Oikeasti?

Vierailija
298/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoja arvosteluja saanu uulaavi tuolla sivulla! Vääriä diagnooseja, huonoa palvelua yms... Hieno homma.. maailman paras lääkäri ja niin hyvä mies josta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon!

Vierailija
299/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😱😱😱😱😱😱😱 Oikeasti?

Kyllä. On 57v.

Vierailija
300/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoja arvosteluja saanu uulaavi tuolla sivulla! Vääriä diagnooseja, huonoa palvelua yms... Hieno homma.. maailman paras lääkäri ja niin hyvä mies josta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon!

Niih, ja jotkut on joutunu vaihtaan lääkäriä toiseen ku ovat O:lla käyneet. 🤪

Ketju on lukittu.