Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Kalastajan Vaimo lopettamassa blogia...?

Vierailija
25.10.2018 |

Jotenkin tullut semmoinen olo viime aikoina? Tosi harvakseltaan enää postailee, kommentit jäävät jonnekin, eikä enää julkaise kuin muutamia sieltä täältä. Blogi vaikuttaa hylätyltä ja innostus laimealta. Onkohan saanut niin paljon kaksua niskaansa kaikesta viime aikoina tapahtuneesta, ettei enää löydy intoa kirjoittaa saati julkaista kommentteja? Sääli, koska blogissa oli paljon hyvääkin.

Kommentit (388)

Vierailija
301/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuunkulunut aihe, mitäpä sitä tyhjästä ammentamaan. Ja kuten vanha sanonta menee, kel onni on, se onnen kätkeköön. Yleensä blogit kumpuaa jostain tyhjiöstä tai pahasta olosta, mitä pitää purkaa tai itsetunnon pönkityksen tarpeesta. Kun elämässä kaikki hyvin, ei tarvetta pitää julkista päiväkirjaa.

Tämä on niin totta!

Vierailija
302/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä merkkari pyrkii aktiivisesti blogiin koska muuttavat Suomeen ja keräävät nyt lääkärille blogin lukijoista asiakaskuntaa.

Kaipa se on sama puhuuko kotkalainen terveyskeskuslääkäri venäjää vai norjaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo ku 47v

Vierailija
304/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuunkulunut aihe, mitäpä sitä tyhjästä ammentamaan. Ja kuten vanha sanonta menee, kel onni on, se onnen kätkeköön. Yleensä blogit kumpuaa jostain tyhjiöstä tai pahasta olosta, mitä pitää purkaa tai itsetunnon pönkityksen tarpeesta. Kun elämässä kaikki hyvin, ei tarvetta pitää julkista päiväkirjaa.

Tämä on niin totta!

Sinäpä sen sanoit: kun elämässä kaikki hyvin, ei tarvetta pitää julkista päiväkirjaa.

Miksi ihmeessä KV sitten pitää sitä julkista päiväkirjaa, johon jaetaan yöllisiä halailuja myöten kaikki? Niinpä. Elämänsä ei taatusti ole mitään ruusuilla tanssimista, sanoohan sen jo järkikin.

Vierailija
305/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä MrPirate on ihan symppiksen näköinen tyyyppi :) Olen sitä paitsi huomannut, että jotkut tosi kivat ja karismaattiset ja hyvännäköiset ihmiset on valokuvissa aina ihan epäonnistuneita ja sitten taas toisinpäin - ei niin kivan ulkoisen olemuksen omaavista ihmisistä saadaan tosi makeita kuvia eikä edes mitenkään stailaamalla!

No enivei ei se mun pointti ollutkaan, mutta vähän karsastan tätä Merkkarin ulkonäön arvostelua... Hän kun on varsinaisesti blogin sivujuoni eikä itse päätähti.

Johanna sen sijaan sielä keimailee tuttuun tapaan eteerisesti, epäluonnollisissa asennoissa, käsi nyrkissä ja ettei vaan nyt olis pikkiriikkisen fyllinkiä ylähuulessa...? Jos näin on niin se on kyllä turhamaisuuden HUIPPU!

Vierailija
306/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä MrPirate on ihan symppiksen näköinen tyyyppi :) Olen sitä paitsi huomannut, että jotkut tosi kivat ja karismaattiset ja hyvännäköiset ihmiset on valokuvissa aina ihan epäonnistuneita ja sitten taas toisinpäin - ei niin kivan ulkoisen olemuksen omaavista ihmisistä saadaan tosi makeita kuvia eikä edes mitenkään stailaamalla!

No enivei ei se mun pointti ollutkaan, mutta vähän karsastan tätä Merkkarin ulkonäön arvostelua... Hän kun on varsinaisesti blogin sivujuoni eikä itse päätähti.

Johanna sen sijaan sielä keimailee tuttuun tapaan eteerisesti, epäluonnollisissa asennoissa, käsi nyrkissä ja ettei vaan nyt olis pikkiriikkisen fyllinkiä ylähuulessa...? Jos näin on niin se on kyllä turhamaisuuden HUIPPU!

Tuota, oletko sä edes lukenut blogia viime aikoina??Merirosvosta todellakin ON tullut blogin päätähti, kaikki pyörii pelkästään hänen ympärillään. Ja hänhän se on alusta asti hinkunut päästä esille blogiin, on mukana blogiin liittyvillä kuvausmatkoilla jne. 😂

Johanna puolestaan on yhtä tyhjä ja tylsä kuin ennenkin. Tuolla perussedällä ei kyllä saada blogiin sen enempää nostetta kuin niillä aiemmillakaan huomiohu.orauksilla.

Vierailija
307/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä O ei ole kovinkaan hääppöisen näköinen, enkä rehellisesti sanottuna ymmärrä, miksi J:n piti valehdella tämän ulkonäöstä niin räikeästi blogissaan. Mutta kauneushan on kai katsojan silmässä, joten ei siitä sen enempää.

J on selvästi ottanut täytettä huuliinsa. Ja onhan hänen turhamaisuus tullut jo monesti ilmi blogissa. Elämä on aivan levällään, niin suurin murheensa on se, että rusketus on alkanut haalistua.

Vierailija
308/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hassua että lääkärinkin pitää nyt osallistua yhteistyöjuttuihin ja saada ilmaista tavaraa niinkuin ei palkkansa riittäisi.

Outo tyyppi. Outoa myös että tahtoo noin julkisuuteen, mutta ehkä juuri sen vuoksi ovatkin sopiva pari, samanlainen arvomaailma?

Ehkä kutsuu merirosvoksi koska on ensimmäinen tummatukkainen mieskokemus hänellä ja sehän on eksoottista.

Vierailija
309/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuu se vaaleakin tukka.

Vierailija
310/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla hörökorvat?

Vierailija
311/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla hörökorvat?

*Huoh* - voi tätä tyhmyyden määrää.

Vierailija
312/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hassua että lääkärinkin pitää nyt osallistua yhteistyöjuttuihin ja saada ilmaista tavaraa niinkuin ei palkkansa riittäisi.

Outo tyyppi. Outoa myös että tahtoo noin julkisuuteen, mutta ehkä juuri sen vuoksi ovatkin sopiva pari, samanlainen arvomaailma?

Ehkä kutsuu merirosvoksi koska on ensimmäinen tummatukkainen mieskokemus hänellä ja sehän on eksoottista.

Minusta tuntuu, ettei tuo lekuri ole hirveästi saanut huomiota naisilta, kun on ulkonäöltään aika keskitasoa, jos sitäkään, ja vieläpä vanha. Varmasti nauttii nyt siitä, kun sai rinnalleen naisen jolla on tuhansia faneja suomessa. On nyt saanut kuvansa esille blogiin ja johanna on varmasti hänelle kääntänyt postaukseen ilmestyneitä ulkonäköä kehuvia kommentteja sekä näitä "oi tulisipa blogista nyt Merirosvon vaimo😍" -juttuja.

Veikkaan, että kumpaakin yhdistää huono itsetunto, ja siitä kumpuaa tarve olla jatkuvasti esillä.

Vierailija
313/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettei tuo lekuri ole hirveästi saanut huomiota naisilta, kun on ulkonäöltään aika keskitasoa, jos sitäkään, ja vieläpä vanha. Varmasti nauttii nyt siitä, kun sai rinnalleen naisen jolla on tuhansia faneja suomessa. On nyt saanut kuvansa esille blogiin ja johanna on varmasti hänelle kääntänyt postaukseen ilmestyneitä ulkonäköä kehuvia kommentteja sekä näitä "oi tulisipa blogista nyt Merirosvon vaimo😍" -juttuja.

Veikkaan, että kumpaakin yhdistää huono itsetunto, ja siitä kumpuaa tarve olla jatkuvasti esillä.

Näinpä. Merirosvo vaikuttaa äärimmäisen epävarmalta ja lapselliselta tyypiltä, pakko ollut saada jakaa yhteiskuvatkin jossun kanssa koko maailmalle jo aikapäivää sitten, juuri silloin kun

J:n ja A:n aviokriisi oli pahimmillaan. Ei minkäänlaista hienotunteisuutta tunnu löytyvän, koska minäminäminä.

Nyt sitten merkkasi reviirinsä myös blogin puolelle: onhan jossun kaikki elämän miehet esitelty täällä, joten miksei myös hän saisi pärstäänsä "julkisuuteen".

Vierailija
314/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasitteko muuten, että lapset eivät saaneet mitään tämän yhteistyön kautta? yleensähän johanna on tehnyt yhteistyötä sellaisten firmojen kanssa jotka valmistavat vaatteita koko perheelle (pierre robert jne) ja lapset ovat muutenkin olleet blogiyhteistöissä hyvin olennainen osa ihan alusta saakka.

viis veisaa lapsistaan (joiden kanssa on toisaalta viettänyt aikaa), pääasia että "tuplasti johannan kokoinen" merten kauhu on saanut päälleen XXL-villapaidan. 😂

Vierailija
315/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomasitteko muuten, että lapset eivät saaneet mitään tämän yhteistyön kautta? yleensähän johanna on tehnyt yhteistyötä sellaisten firmojen kanssa jotka valmistavat vaatteita koko perheelle (pierre robert jne) ja lapset ovat muutenkin olleet blogiyhteistöissä hyvin olennainen osa ihan alusta saakka.

viis veisaa lapsistaan (joiden kanssa on toisaalta viettänyt aikaa), pääasia että "tuplasti johannan kokoinen" merten kauhu on saanut päälleen XXL-villapaidan. 😂

Hahahah, totta!!! Alkaa olla ihan naurettavaa white trash -menoa nämä merkkaripostaukset.

Vierailija
316/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä liioittelua jollakin, että uusi mies olisi nykyään blogin päätähti. Ei edes joka bloggauksessa mainita. Joillakin pikkuisen keulii nyt, koittakaahan rauhoittua..

Vierailija
317/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lekuri selannut blogia taaksepäin ja nähnyt mitä kuvia siellä oli ennen eksästä? Ja jos on selannut niin miltähän tuntuu se että on samassa blogissa ottanut entisen XXLvillapaitamallin paikan?

Olisi ollut paljon parempi KAIKILLE että pikkurouva olisi tässä tilanteessa älynnyt aloittaa uuden blogin uudella nimellä.

Vierailija
318/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan lekuri selannut blogia taaksepäin ja nähnyt mitä kuvia siellä oli ennen eksästä? Ja jos on selannut niin miltähän tuntuu se että on samassa blogissa ottanut entisen XXLvillapaitamallin paikan?

Olisi ollut paljon parempi KAIKILLE että pikkurouva olisi tässä tilanteessa älynnyt aloittaa uuden blogin uudella nimellä.

Ite oon kyllä blogin lopettamisen kannalla. Tuohan oli junnannu vissiin paikallaan vuoskaudet, jo ennen liiton rakoiluakin. Mutta jos tosiaan pakko jatkaa, niin aloittaisi nyt edes puhtaalta pöydältä. 🤦‍♀️

Vierailija
319/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset. Jos teitä blogin jutut häiritsevät näin pahasti, niin miksi te oikein luette sitä?

Vierailija
320/388 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä palstamammoja kiukuttaa, kun kauniilla Johannalla on uusi ja komea rakas, ja vielä lääkäri. "Anna mun kaikki kestää!" huutaa palstamamma kiukkukateudessaan, ja tarttuu siideripulloon.

Ketju on lukittu.