Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten käsitys urheilullisesta miehestä on vääristynyt

Vierailija
25.10.2018 |

Viikko pari sitten oli ketju naiset väittävät, että mies ei voi olla urheilullinen, omata lihasta ja "raamikas" jos painaa vain 70kg ja BMI on jotain 22. Väitettiin myös, että urheilullinen mies ei ikinä voi painaa vähempää kuin vaimonsa jos vaimo on keskimäärin normaalipainoinen.
Moni nainen väittä, että tottakai sulla pitää olla habaa ja perselihasta sekä iso rintakinkut jotka painaa jos olet urheilullinen, käy salilla jne.

Naisilla on todellakin vääristynyt käsitys miehen kropasta, lihaksistosta sekä niihin liittyvistä hermoista ja siitä mitä urheilussa tarvitaan. Naisilla on kummallinen käsitys, että normaaleissa urheilulajeissa tai raa'assa fyysisessä duunariammatissa tarvittaisiin _näkyviä_ lihaksia jotka painaa niin, että vaaka vinkuu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko pari sitten oli ketju naiset väittävät, että mies ei voi olla urheilullinen, omata lihasta ja "raamikas" jos painaa vain 70kg ja BMI on jotain 22. Väitettiin myös, että urheilullinen mies ei ikinä voi painaa vähempää kuin vaimonsa jos vaimo on keskimäärin normaalipainoinen.

Moni nainen väittä, että tottakai sulla pitää olla habaa ja perselihasta sekä iso rintakinkut jotka painaa jos olet urheilullinen, käy salilla jne.

Naisilla on todellakin vääristynyt käsitys miehen kropasta, lihaksistosta sekä niihin liittyvistä hermoista ja siitä mitä urheilussa tarvitaan. Naisilla on kummallinen käsitys, että normaaleissa urheilulajeissa tai raa'assa fyysisessä duunariammatissa tarvittaisiin _näkyviä_ lihaksia jotka painaa niin, että vaaka vinkuu.

Näin kestävyysurheiluporukoissa pyörivänä naisena mulla ei ole kuvailusi kaltaista vääristynyttä käsitystä yhtään kenenkään kropasta. Lähinnä vaan ***uttaa, kun yritän pysyä itseäni huomattavasti kapeampien mieshenkilöiden perässä esim. polkujuostessa. Menevät saakelin lujaa! Mä en ikinä saa sellaista ajokoiran kroppaa, vaikka tekisin mitä :-(

Vierailija
2/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vääristynyt käsitys suomenkielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vääristynyt käsitys naisten mielipiteistä.

Vierailija
4/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä UFC-ottelija Kevin Lee, painoa 70 kiloa:

https://images.mma-core.com/images/images/large/193303.jpg

https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/lld5Fy2hfa1XEGic9HIp0pDSVD4=/0x0:3613x2…

Kyllä minä tuota urheilulliseksi sanoisin...

Vierailija
5/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha ei ole urheilullisen synonyymi. Kuivan kesän oravat ovat naisellisia, ei vaan kiinnosta sellainen mies. Kapea kuin pikkupoika, kiinnostaisi varmaan pedofiilia.

Vierailija
6/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kuka näin sanoo? Haluavathan jotkut miehetkin että naisilla on huuli-injektiot, silikonit ja peffaimplantit..härregud. Jos nainen haluaa hiukan lihasta niin sekö on paha asia...miehille lisäksi tulee helpommin treenistä lihakset kuin naiselle? En itse vaadi mitään bodaria (päinvastoin..liian lihaksikkaat bodaajat ällöttää, vaan terveen näköisen, suht hoikan sekä urheilullisen miehen). Sellainen liikkuvaisen näköinen vartalo on hyvä, eikä vaan vyötäröltä liikkuva jäykkä pippuripurkki.

Vierailija
7/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillain miehillä on vääristynyt kuva urheilullisesta naisesta. Heti aletaan mussuttamaan, ettei lihakset sovi naisille. Tajuatteko miehet, että lihasta naisillakin tulee olla. Ilman lihaskuntoa naisen runko ei pysy kasassa. En ole yhtään ihmeissäni naisten huonokuntoisuudesta ja ylipainosta, kun asenne on tämä. Tuki- ja liikuntaelinsairaudet ovat hyvin yleisiä naisten, erityisesti keski-ikäisten, keskuudessa. Samaiset miehet kuitenkin itkee naisten rupsahtamisesta. Ei se nainen mene rikki levytankoa ja 12 kg kahvaakuulaa nostaessa. Pystyn itse omilla mitoillani (55 kg/153 cm) nostamaan 12 kg kahvakuulaa ja 5 kg käsipainoja. Crossfit-painoista saan nostettua 5 kg. En ole kertaakaan muuttunut miehen näköiseksi. Eiköhän jotkut Minna Pajulahdet ja Maru Mentulat vedä itseensä hormooneja eikä sitten ole paluuta entiseen, kun ääni on muuttunut möreämmäksi ja kaula muuttunut miehiseksi. Ja ne hormoonihirviöt käy salilla aktiivisemmin, kun taas itse käyn 2-3 krt/vko. 

Vierailija
8/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha ei ole urheilullisen synonyymi. Kuivan kesän oravat ovat naisellisia, ei vaan kiinnosta sellainen mies. Kapea kuin pikkupoika, kiinnostaisi varmaan pedofiilia.

Sanoisitko, että BMI on _laiha_?

Kuivan kesän orava ei todellakaan ole naisellinen koska jokainen tietää, että rasvan kertyminen naiselle on luonnollisempaa kuin miehelle. Tämä 2010-luvun naisten fantasia laihasta naisesta on jotain pimeää. Hoikkuus ja jäntevyys, timmiys on miehinen ominaisuus, ei ensisijaisesti naisellista.

Vierailija
9/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä UFC-ottelija Kevin Lee, painoa 70 kiloa:

https://images.mma-core.com/images/images/large/193303.jpg

https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/lld5Fy2hfa1XEGic9HIp0pDSVD4=/0x0:3613x2…

Kyllä minä tuota urheilulliseksi sanoisin...

Dopingaineilla saa rasvan palamaan.

Vierailija
10/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivan kesän orava ei todellakaan ole naisellinen koska jokainen tietää, että rasvan kertyminen naiselle on luonnollisempaa kuin miehelle. Tämä 2010-luvun naisten fantasia laihasta naisesta on jotain pimeää. Hoikkuus ja jäntevyys, timmiys on miehinen ominaisuus, ei ensisijaisesti naisellista.

BMI 21-22, luku jäi pois.

Vierailija
11/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joillain miehillä on vääristynyt kuva urheilullisesta naisesta. Heti aletaan mussuttamaan, ettei lihakset sovi naisille. Tajuatteko miehet, että lihasta naisillakin tulee olla. Ilman lihaskuntoa naisen runko ei pysy kasassa. En ole yhtään ihmeissäni naisten huonokuntoisuudesta ja ylipainosta, kun asenne on tämä. Tuki- ja liikuntaelinsairaudet ovat hyvin yleisiä naisten, erityisesti keski-ikäisten, keskuudessa. Samaiset miehet kuitenkin itkee naisten rupsahtamisesta. Ei se nainen mene rikki levytankoa ja 12 kg kahvaakuulaa nostaessa. Pystyn itse omilla mitoillani (55 kg/153 cm) nostamaan 12 kg kahvakuulaa ja 5 kg käsipainoja. Crossfit-painoista saan nostettua 5 kg. En ole kertaakaan muuttunut miehen näköiseksi. Eiköhän jotkut Minna Pajulahdet ja Maru Mentulat vedä itseensä hormooneja eikä sitten ole paluuta entiseen, kun ääni on muuttunut möreämmäksi ja kaula muuttunut miehiseksi. Ja ne hormoonihirviöt käy salilla aktiivisemmin, kun taas itse käyn 2-3 krt/vko. 

Ööö, onko joku sanonut että nainen menisi rikki painoja nostellessa tai muuttuisi heti monsteriksi?

Itse teen kulmasoutua ja penkkipunnerrusta 40 kg käsipainoilla (isompia ei ole), enkä sanoisi itseäni edes lihaksikkaan näköiseksi.

Joten vaikea kuvitella miten 5 kg käsipainoja heiluttava nainen olisi lihaskimppu...

t. Saman verran salilla käyvä mies

Vierailija
12/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nuo lukemat kääpiöltä kuullostaa sori vaan.

Vierailija
13/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vääristynyt käsitys suomenkielestä.

"suomenkielestä"

Vierailija
14/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole av:ssa puhuttu, etteikö alle 70-kiloinen mies voisi olla urheilullinen, muutama rehevä "rotunainen" on laukonut, ettei kiihotu jos "habaa" ei ole 100+ kiloa. Varmaan aika selviö mistä tuo kuvitelma johtuu, kyvyttömyydestä tunnustaa oma "rehevyys". Ja noin ei ajattele siis edes läheskään enemmistö isommista naisista vaan joku jääräpäinen läski spämmää joka toisen kommentin. Käyttäkää päätänne. Mun mies on 69/180 ja todellakin urheilullinen, olisi vaikka laihtuisi tuosta useammankin kilon, laji tosin vaihtuisi myös.

Vierailija
15/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä menneet urheilijat ja salimaket sekaisin.

Vierailija
16/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen mies (tai nainen) on urheilullinen joka urheilee paljon, ihan sama miltä näyttää.

Vierailija
17/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän nuo lukemat kääpiöltä kuullostaa sori vaan.

T. Pläski amatsoni

Vierailija
18/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, mutta kyllä ne normaalikokoisetkin lihakset näkyvät (ilman vaatteita), kun rasvaprosentti on kestävyysurheilijan luokkaa.

Eikös liikunnan tarkoitus ole pitää terveyttä yllä ja silloin kaikki extreme ja lyhytkestoiset suoritukset jäävät pois vaihtoehdoista.

Vierailija
19/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, onko joku sanonut että nainen menisi rikki painoja nostellessa tai muuttuisi heti monsteriksi?

Itse teen kulmasoutua ja penkkipunnerrusta 40 kg käsipainoilla (isompia ei ole), enkä sanoisi itseäni edes lihaksikkaan näköiseksi.

Joten vaikea kuvitella miten 5 kg käsipainoja heiluttava nainen olisi lihaskimppu...

t. Saman verran salilla käyvä mies

No katsopa, kun täälläkin joku jo mainitsi, ettei timmiys ole naisellista. Joillain miehillä ei näytä olevan ymmärrystä, että naisella on sama luonnonlaki, jos ei harrasta mitään liikuntaa ja kehitä lihaskuntoa. Ennen naisilta oli kielletty urheilu ja nämä naiset pyörtyivät herrasmiesten käsivarsille.

Vierailija
20/22 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naisen vain näyttää hauraalta ja pyörtyä herrasmiesten käsivarsille? Lihaskunto on tärkeää naisellekin, eikä se tarkoita sitä, että pitäisi näyttää kuivuneelta oravalta. Sellainenhan jo vaatii enemmän kuin 2 krt/vko kuntosalia. Crossfitissäkin on eri tasoja. Ei se lihaskunto tule pelkällä jumpalla ja tanssilla, kun tyttöjä suojellaan niin paljon levytangoilta, koska iiiiikkk, muuten haurastu ja tulee lihaksikkaaksi. Olen muuten naisena opetellut krav magaakin eikä sekään ole muuttanut mua hormoonihirviöksi. Harrastaahan nuita kamppailulajeja naisetkin kokoon katsomatta. Enkä ole mikään rekkalesbon näköinenkään. Itse olen nähnyt rautaa nostavien naisten olevan pitkähiuksisia ja päällä on vartalonmyötäiset vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi